LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nu har jag fuckat upp det rejält
2013-08-25,13:30,
Inlägg: #1
Nu har jag fuckat upp det rejält
Lite bakgrund:

Vet inte hur jag ska börja skriva det här så ni får en så bra bild av det så möjligt, det här kommer nog bli lite rörigt..

Medans jag och min nuvarande flickvän dejtade, inte ännu tillsammans, så hände det att jag strulade med en annan tjej. En riktigt snygg donna, skulle säga hb_9. Även fast jag och hb_gf som sagt inte var tillsammans än när detta inträffade, så hade vi ändå träffats i närmare 4 månader.
Jag fick skuldkänslor som fasen och var tvungen att berätta mitt ångersfulla misstag för henne. Hon blev ledsen samtidigt som incidenten tog vår relation till en ny nivå – vi satt och pratade riktigt djupt med varandra. Någonting vi inte hade gjort tidigare.

Allt var som vanligt igen efter någon dag och allt flöt på bra.

Senare började det ryktas om att jag och HB_9 har strulat på ännu en fest DURING THE RELATIONSHIP med hb_gf. EJ SANT, och det berättade jag för girlfriend. Hon litade på mig.


Problem:

Jag och några polare bestämde oss för att dra ut och klubba i torsdags. En halv Absolut, några bärs och lite vin svepte jag i mig på förkröket innan det var dags för att dra till klubben. Glider in, träffar på mååånga jag känner och känner igen. (För er som inte läste min introduktion så bor jag i en liten stad). Sitter och standardsnackar med olika människor, tar några bärs, träffar på brorsan som också var där, tar en shot med honom, tar några bärs till..

Hare kul som fasen och är jäävligt full och därför kommer jag inte ihåg alla detaljer. (Blir ALLTID sugen på att ragga när jag är full, alltid. Även fast min avsikt bara är för att skapa så mycket attraktion så möjligt, INTE göra något.)

Sista halvtimmen innan stället stänger.. Jag drar med brodern till dansgolvet. Brodern langar ut ett ”mission”: gå fram till dem två blondinerna och få dem att börja strula med varandra. Med självförtroendet på topp glider jag in mot tjejerna och ser att det är HB_9Confused polare. Bryr mig inte om det, och börjar dansa bugg med den ena blondinen. (Suger håårt på bugg, men gör man det oseriöst blire fett kul + win att visa lite dominans.) I alla fall.. Jag lyckas tillslut få Hb_9Confused polare att stå och hångla med varandra en liten stund på dansgolvet genom att bara trycka dem tätt till varandra. MISSION = DONE
Ska glida tillbaka till brorsan.. och vips! En viss liten hb_9 dyker upp från ingenstans, tar min hand och trycker mig tätt intill henne. Vi dansar vilt i några minuter tills hon tillslut går in för kyssen. Jag besvarar, i brist på värderingsförmåga. Vi står och strular öppet ytterst på dansgolvet. Vem som helst kan se.

Stället stänger, hon drar, jag drar till mina polare. Åker hem till min flickvän, knullar, sover där.

Nuläget

De senaste 2 dagarna har jag haft livets ångest, rökt lite weed, någonting jag har lovat mig själv att sluta med. Jag älskar min flickvän, absolut. Jag blir bara helt jävla dum i huvudet så fort jag är full. Jag vill inte förlora henne, men mitt samvete håller på att kollapsa.

Så som jag ser det har jag egentligen 3 vägar att gå:

Berätta för flickvän vad jag och HB_9 gjorde (the good way) :

Negativt:
Min magkänsla säger att jag kommer förlora henne om jag berättar för henne.

Positivt:
Rent samvete. (efter ett tag i alla fall, förhoppningsvis)
Veta att jag hanterade det som en man.
Kanske en chans att få tillbaka henne en tid efter allt har lugnat sig.

2) Tiga för flickvän (the douche) :
Negativt:
Det finns möjlighet att andra i våra umgängeskretsar såg vad jag och Hb_9 gjorde och därmed kommer berätta det för flickvän > Flickvän kommer mörda Sweetheart.
Dåligt samvete.

Positivt:
Har chans att behålla henne.


3) Berätta en lindrigare version av vad som verkligen hände.




Ni som inte har något konstruktivt alls att kommentera, bort. Tro mig, jag behöver inte någon moralknutte som berättar för mig vad som är rätt/fel. Jag vet att jag gjorde fel och det är därför jag mår kasst nu.

Det är i alla fall jävligt skönt att få skriva av sig lite.
2013-08-25,14:23,
Inlägg: #2
Nu har jag fuckat upp det rejält
Jag gjorde samma sak när jag var tillsammans med min brud och hånglade upp en brud, jag sa inget men hon fick veta det och ja hon flippade över totalt ville väl döda mig typ!
Men jag lyckades säga att det var endast hon som var sugen och drog mitt huvud mot henne och att jag inte besvarade kyssen, vilket jag egentligen gjorde.
Men man känner sig galet jävla ynklig efter man har ljugit, det var en fylle kyss inget mer och bara förklara sedan kan du ju på peka att hon var den som drog i trådarna inte att du dansade med henne och höll på alltså en lite lite mjukare historia!
Du var ju full så du hade ju såklart minnes luckor Wink haha

//Aioo
Keep it up!
2013-08-25,15:26,
Inlägg: #3
Nu har jag fuckat upp det rejält
Toledo Skrev:Dra en mildare version, som Aioo säger så kör på att du var så full så du minns knappt vad som hände, först dansade du med din brorsa, sedan två sekunder sedan drar en brud dig och börjar strula med dig.

Frågan är hur mycket du gillar din flickvän? Det lär ju inte bli enda gången detta händer antar jag.

Hur mycket man älskar någon hör inte till om man kysser en annan brud, kan vara stundens heta liksom!
Jag älskade min flickvän otroligt mycket och jag hade en trekant när vi hade uppehåll i typ en och en halv vecka och jag hade lätt tagit det även om jag hade brud!
Har tagit mig över 7 månader att komma över min brud och träffade henne i helgen och jag kände ändå lite av kärleken till henne även om jag nu inte vill ha henne.
Så fan man kan älska folk men man har ändå ett dåligt sinne ibland och dumma saker händer Wink

//Aioo
Keep it up!
2013-08-25,17:16,
Inlägg: #4
Nu har jag fuckat upp det rejält
Men geez, man up lite för i helvete. Sluta vara så jävla dramatisk och lev med dina beslut. Ett litet jävla hångel liksom, vem bryr sig? Du ska inte berätta ett skit, men skulle det komma fram så får du stå för ditt kast och hoppas på att din brud förlåter dig. Kör bara på som vanligt och sluta tänk mycket.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-08-25,17:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-25,19:42 av {2} Danger.)
Inlägg: #5
Nu har jag fuckat upp det rejält
Cruz Skrev:Men geez, man up lite för i helvete. Sluta vara så jävla dramatisk och lev med dina beslut. Ett litet jävla hångel liksom, vem bryr sig? Du ska inte berätta ett skit, men skulle det komma fram så får du stå för ditt kast och hoppas på att din brud förlåter dig. Kör bara på som vanligt och sluta tänk mycket.

Håller med. Om du berättar så kommer du såra henne som fan, och det bara för att få lätta på ditt egna samvete. Det är själviskt.
2013-08-25,18:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-25,18:39 av {2} Bubblan.)
Inlägg: #6
Nu har jag fuckat upp det rejält
Cruz Skrev:Men geez, man up lite för i helvete. Sluta vara så jävla dramatisk och lev med dina beslut. Ett litet jävla hångel liksom, vem bryr sig? Du ska inte berätta ett skit, men skulle det komma fram så får du stå för ditt kast och hoppas på att din brud förlåter dig. Kör bara på som vanligt och sluta tänk mycket.

Japp japp +1. Som Ari Gold säger, "it's Hollywood baby, everybody trips sometime".
Life is a game.
2013-08-25,22:11,
Inlägg: #7
Nu har jag fuckat upp det rejält
Jag skulle berätta direkt. Har ni klara regler för att det inte är okej då är det ditt ansvar att ta tag i dina kulor och berätta. MAN UP. Ta konsekvenserna.
2013-08-25,22:26,
Inlägg: #8
Nu har jag fuckat upp det rejält
Jag förstår ioförsig inte vad detta har med manlighet och göra?
Life is a game.
2013-08-26,01:58,
Inlägg: #9
Nu har jag fuckat upp det rejält
Alla begår misstag.

Såg att du bara var 17-18.
Är du säker på att du är redo för ett förhållande? För till och med du måste ju förstå att det inte håller i längden att kyssa andra tjejer även om en kyss inte behöver betyda någonting. I mina ögon låter det som om du vill ut och ha kul, festa med dina polare och träffa olika brudar. Ett förhållande är ingen brådska, passa på nu istället.
2013-08-26,07:49,
Inlägg: #10
Nu har jag fuckat upp det rejält
Ammevafan, det är sånna här trådar som passar in så bra på C-R.se/forum ...
2013-08-26,13:24,
Inlägg: #11
Nu har jag fuckat upp det rejält
illdan Skrev:Ammevafan, det är sånna här trådar som passar in så bra på C-R.se/forum ...

Hahaha
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-26,21:55,
Inlägg: #12
Nu har jag fuckat upp det rejält
Aioo Skrev:Hur mycket man älskar någon hör inte till om man kysser en annan brud, kan vara stundens heta liksom!
Jag älskade min flickvän otroligt mycket och jag hade en trekant när vi hade uppehåll i typ en och en halv vecka och jag hade lätt tagit det även om jag hade brud!
Har tagit mig över 7 månader att komma över min brud och träffade henne i helgen och jag kände ändå lite av kärleken till henne även om jag nu inte vill ha henne.
Så fan man kan älska folk men man har ändå ett dåligt sinne ibland och dumma saker händer Wink

//Aioo

Exakt så ser även jag på det. Jag blir så jävla inne i nuet och tänker inte ett piss på morgondagen. Sweet att du delade med dig av hur du skötte det.

Bubblan Skrev:Jag förstår ioförsig inte vad detta har med manlighet och göra?

Precis som Cruz säger: "Lev med dina beslut och stå dit kasst"
Det representerar manlighet tillskillnad från att sopa allt under mattan och hoooppas på att ingen får veta något.


sjoggaa Skrev:Alla begår misstag.

Såg att du bara var 17-18.
Är du säker på att du är redo för ett förhållande? För till och med du måste ju förstå att det inte håller i längden att kyssa andra tjejer även om en kyss inte behöver betyda någonting. I mina ögon låter det som om du vill ut och ha kul, festa med dina polare och träffa olika brudar. Ett förhållande är ingen brådska, passa på nu istället.

Gah, NÄSTAN alla förhållanden i den här ålder är dödsdömda. Båda parterna utvecklas som individer och slutligen kommer växa ifrån varandra/känslorna försvinner så småningom. Mitt förhållande har inte blivit så än, så jag ser ingen rush i att låta det ta slut.

Är jag redo för ett förhållande?
Dunnow actually. Men jag har känslor för bruden. Visst vill man festa runt och knulla slynor men förhållandet har även sin charm. De polare jag känner som har flickvän säger samma grej, but you cant have the best of both worlds.
2013-08-26,22:01,
Inlägg: #13
Nu har jag fuckat upp det rejält
Mr. Sweetheart Skrev:Precis som Cruz säger: "Lev med dina beslut och stå dit kasst"
Det representerar manlighet tillskillnad från att sopa allt under mattan och hoooppas på att ingen får veta något.

Jag tycker snarare han säger tvärt om, lev med ditt beslut, ge fan i att berätta. Får hon reda på det får du stå ditt kast då.
Life is a game.
2013-08-26,22:01,
Inlägg: #14
Nu har jag fuckat upp det rejält
Toledo Skrev:Dra en mildare version, som Aioo säger så kör på att du var så full så du minns knappt vad som hände, först dansade du med din brorsa, sedan två sekunder sedan drar en brud dig och börjar strula med dig.

Frågan är hur mycket du gillar din flickvän? Det lär ju inte bli enda gången detta händer antar jag.

Nu när det känns som allt hänger på en lina blire ju så att känslorna växer till sig. Så blir det för mig i alla fall. Inser nu de senaste dagarna att jag börjar bli needy efter henne, tankar som "Varför har hon inte smsat idag?" "Varför svarar hon inte?" kommer fram. Även jag tycker att det låter jäääävligt löjligt att jag tänker så nu när jag skriver det. Får rycka upp mig i kragen.

I alla fall, tack för svaren dudes. Känns mycket bättre att få skriva av sig lite även fast det inte är världens problem.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}