LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
2013-08-26,01:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,01:15 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #1
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
http://1.bp.blogspot.com/-3pwHuJ36Q8o/Uh...rm0e43.gif

Notera hur hon biter ihop läpparna och får en suktande blick en sekund för att sedan dölja det bakom sitt professionella face.Håll in Ctrl-knappen och scrolla upp å ner för att zooma ut å in på bilden.

Kroppsspråket always coming thru, går ej att hindra limbiska systemet (kmr ladda upp video snart om det).
2013-08-26,06:49,
Inlägg: #2
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Hur vet du att det var musklerna hon gick igång på? Wink
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-08-26,06:59,
Inlägg: #3
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Sedan är det här verkligen sjukt olika från tjej till tjej!
Är ju som vissa gillar feta några svarta någon smal, alla har ju olika smak.

Sen att man har en bra kropp uppbyggnad med en bra hållning vare sig man är smal eller stor är ju en stor fördel!
Keep it up!
2013-08-26,07:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,09:41 av {2} confused....)
Inlägg: #4
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Aioo Skrev:Sedan är det här verkligen sjukt olika från tjej till tjej!
Är ju som vissa gillar feta några svarta någon smal, alla har ju olika smak.

Sen att man har en bra kropp uppbyggnad med en bra hållning vare sig man är smal eller stor är ju en stor fördel!

Sant att alla gillar olika. Men en vältränad kropp är ganska universalt på samma sätt som att de flesta tjejer gillar självförtroende.

I tonåren när jag tränade gym 4-5dagar i veckan samt kampsport ett par gånger på sidan av det och ja helt enkelt hade en vältränad snygg kropp och fick ganska ofta höra ifrån både killar och tjejer att jag hade snygg kropp. Tjejer ville ofta känna på mina armar och speciellt axlar, fick höra ifrån flera olika killar att dom ville se ut som mig i kroppen, fan gymmets steroid biff som jag aldrig pratat med kom fram helt random och berömde mig för mitt axelparti. Osv osv,

På den tiden fick jag mycket mer IOIs ifrån brudar än vad jag får idag. Det var inget ovanligt att brudar öppnade mig på krogen, kom fram till mig på dansgolvet osv. Sen failade jag iof varje gång eftersom jag var skit blyg, socialt inkompetent, dåligt självförtroende och vågade knappt prata med brudar och gick hem och gråtrunka efter varje krogen tur.

Idag händer det aldrig längre trots att jag har 1000x bättre självförtroend, social kompetans, inte blyg längre och inga problem att prata med brudar. Jag lyckas även i nutid få till ligg ibland vilket jag aldrig lyckades med då, men det är alltid jag som måste öppna och jag blir aldrig öppnad själv.

Så in the End är personliget viktigare än looks men utseende och vältränad och deffad kropp skulle jag säga är ganska grovt underskattat inom PUA. "looks dont mather" är en sanning med modifikation. Man behöver det inte men desto mer av det man har desto mindre personliget krävs.

Med tanke på det så måste jag fan börja sköta träningen bättre och skaffa den kroppen igen.

Edit: jag var för övrigt inte i närheten lika stor som mannen i gifen. Men deffad + vältränad och man behöver inte vara roid stor för att märka stor skillnad och få mycket IOIs.
2013-08-26,07:44,
Inlägg: #5
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Man blir ju lite småkåt bara av att se hur kåt hon är Big Grin
2013-08-26,10:34,
Inlägg: #6
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Ragnarök Skrev:Hur vet du att det var musklerna hon gick igång på? Wink

Sant, svårt att isolera variabler. Tveklöst är det en faktor dock Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-08-26,13:04,
Inlägg: #7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
confused... Skrev:Sant att alla gillar olika. Men en vältränad kropp är ganska universalt på samma sätt som att de flesta tjejer gillar självförtroende.

I tonåren när jag tränade gym 4-5dagar i veckan samt kampsport ett par gånger på sidan av det och ja helt enkelt hade en vältränad snygg kropp och fick ganska ofta höra ifrån både killar och tjejer att jag hade snygg kropp. Tjejer ville ofta känna på mina armar och speciellt axlar, fick höra ifrån flera olika killar att dom ville se ut som mig i kroppen, fan gymmets steroid biff som jag aldrig pratat med kom fram helt random och berömde mig för mitt axelparti. Osv osv,

På den tiden fick jag mycket mer IOIs ifrån brudar än vad jag får idag. Det var inget ovanligt att brudar öppnade mig på krogen, kom fram till mig på dansgolvet osv. Sen failade jag iof varje gång eftersom jag var skit blyg, socialt inkompetent, dåligt självförtroende och vågade knappt prata med brudar och gick hem och gråtrunka efter varje krogen tur.

Idag händer det aldrig längre trots att jag har 1000x bättre självförtroend, social kompetans, inte blyg längre och inga problem att prata med brudar. Jag lyckas även i nutid få till ligg ibland vilket jag aldrig lyckades med då, men det är alltid jag som måste öppna och jag blir aldrig öppnad själv.

Så in the End är personliget viktigare än looks men utseende och vältränad och deffad kropp skulle jag säga är ganska grovt underskattat inom PUA. "looks dont mather" är en sanning med modifikation. Man behöver det inte men desto mer av det man har desto mindre personliget krävs.

Med tanke på det så måste jag fan börja sköta träningen bättre och skaffa den kroppen igen.

Edit: jag var för övrigt inte i närheten lika stor som mannen i gifen. Men deffad + vältränad och man behöver inte vara roid stor för att märka stor skillnad och få mycket IOIs.

Jag förstår vad du menar men, och jag får ofta höra att jag har ett vältränat överparti så som armar bröst och axlar av tjejer!
Men det jag menar är att man måste inte vara monster stor för att få tjejen, är mer att man kan ha en bra grund fysik och lågt bf så får man lätt höra av tjejer att man är snygg!
Sedan mer muskler oftast mer tjejer men nu förtiden börjar det bli mer och mer omtyckt med en normal muskelbyggnad och lite kropps fett!

Så det jag säger är att är inte ens muskler som säger att hon blir så kåt utan även utstrålning och allt annat men muskler innebär högt testo och det älskar ju tjejer!
Keep it up!
2013-08-26,15:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,15:41 av {2} confused....)
Inlägg: #8
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Aioo Skrev:Jag förstår vad du menar men, och jag får ofta höra att jag har ett vältränat överparti så som armar bröst och axlar av tjejer!
Men det jag menar är att man måste inte vara monster stor för att få tjejen, är mer att man kan ha en bra grund fysik och lågt bf så får man lätt höra av tjejer att man är snygg!
Sedan mer muskler oftast mer tjejer men nu förtiden börjar det bli mer och mer omtyckt med en normal muskelbyggnad och lite kropps fett!

Så det jag säger är att är inte ens muskler som säger att hon blir så kåt utan även utstrålning och allt annat men muskler innebär högt testo och det älskar ju tjejer!

Nej då, skit stor måste man inte vara, deffad är nog viktigare än att vara skit stor. Så länge man har lite muskler och kan anses som vältränad. Jag själv var inte speciellt stor på tiden jag fick höra sånt om min kropp. Men att vara deffad datanörd med utan varken muskler eller fett kommer man nog inte långt med trots att man kanske kan se skymten av de lilla magmuskler man har. Tongue

Dock så tror jag större = bättre i deffad form. Så länge man inte är sönder dopad och extremt stor. Men så länge man tränar rent tror jag aldrig man klarar bli för stor i deffad form. Kanske om man tränar seriöst i 10+ år och har bra gener.
2013-08-26,16:21,
Inlägg: #9
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Personlig erfarenhet säger mig att man får mer uppmärksamhet pga sin fysik när man är lite mysigt bulkfet jämfört med när man är rippad.

Anledning? Troligtvis för att man ser så otroligt jävla grov ut när man är bulkad och har t-shirt på sig. Har man respektabelt med muskelmassa som grund så kommer det där lilla extra fettet bara göra att du ser ännu grövre ut, speciellt som fettet tenderar att "sätta sig på rätt plats".

Brudar i allmänhet är dum i huvudet och misstar lätt fett för muskelmassa.

När jag ligger på 8% bodyfat får jag inte alls lika mkt uppmärksamhet pga fysiken, varför? För i en vanlig t-shirt ser man ut som typ average joe med lite rippade armar, thats about it.

100kg + 20% bodyfat = Ser väldigt grov och "impressive" ut, flickor nyper en i armarna flertalet ggr varje krogkväll.
80kg rippad = Ser inte alls lika stor ut med tröja på - När tishan åker av dock, då äre en helt annan story =))
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-26,17:16,
Inlägg: #10
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Det är exakt som confused säger.

Det är sant att en stenful kille kan få snygga brudar, om han håller sig fräsch och har grymt game. Men det är också sant att går man in på en klubb och ser ut som brad pitt i Troja så kommer brudar gnida fittan mot dig innan du ens sagt något.

Brudar drömmer om snygga killar som vi om snygga tjejer, skillnaden är att tjejer går på helheten medans vi går 100% på looks. Jag själv är average, och blir aldrig öppnad av random tjejer, medans alla mina snygga kompisar blir det. På klubben kommer brudarna fram till dom och börjar dansa.

Killar som är average(90% av oss) får vara glada över att vi kan ligga med alla, men kanske får ta initiativet lite bara, vilket jag tycker är en rätt schysst deal.
Right behind your fears, is the life you've allways wanted.

Känslan av att inte ens vara 20 ännu, känslan att se fram emot alla kvällar/nätter 10 år frammåt, tryggheten i att kunna misslyckas och fortfarande kunna bli vad man vill... livet är underbart, haha Big Grin
2013-08-26,18:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,18:57 av {2} confused....)
Inlägg: #11
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
MassRiot Skrev:Det är exakt som confused säger.

Det är sant att en stenful kille kan få snygga brudar, om han håller sig fräsch och har grymt game. Men det är också sant att går man in på en klubb och ser ut som brad pitt i Troja så kommer brudar gnida fittan mot dig innan du ens sagt något.

Brudar drömmer om snygga killar som vi om snygga tjejer, skillnaden är att tjejer går på helheten medans vi går 100% på looks. Jag själv är average, och blir aldrig öppnad av random tjejer, medans alla mina snygga kompisar blir det. På klubben kommer brudarna fram till dom och börjar dansa.

Killar som är average(90% av oss) får vara glada över att vi kan ligga med alla, men kanske får ta initiativet lite bara, vilket jag tycker är en rätt schysst deal.

Exakt, även om personligheten in the end är det viktigaste och man kan bli populär hos brudarna även fast man inte har utseéndet på sin sida, så gör utseénde ändå vesentlig skillnad. t.o.m Tyler i RSD säger ju att ser man riktigt bra ut så får man ligga någon gång ibland enbart på grund utav sitt utseénde.

En blyg chode som är ful = minimal chans att få ligga och kan nog gå år mellan varje ligg även om han ofta är på fest.

En blyg chode som är riktigt snygg = även om han är långt ifrån en player så blir det iaf ett par ligg om året om han ofta är på fest.

Som du säger är det ju bra att veta att iprincip oavsett hur ful man är så om man kämpar så har man fortfarande chansen där och man kan bli en player.

Du kan dock kompensera om du inte ser så bra ut i ansiktet med att lägga tid på gymmet och skaffa dig en snygg vältränad kropp. Riktigt snygg kropp + avarage i facet gör att du ändå hamnar över medel i utseéndet totalt sett.
2013-08-26,19:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,19:29 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #12
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
lägg till välvårdad på det condfues o du är mkt attraktiv till utseendet.

Om man tänker ur evolutionärt perspektiv finns det självklart fördelar för tjejer att knulla en snygg kille, likväl som muskulösa killar - även om de inte är attraktiva på insidan.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-08-26,19:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,19:46 av {2} confused....)
Inlägg: #13
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Ragnarök Skrev:lägg till välvårdad på det condfues o du är mkt attraktiv till utseendet.

Om man tänker ur evolutionärt perspektiv finns det självklart fördelar för tjejer att knulla en snygg kille, likväl som muskulösa killar - även om de inte är attraktiva på insidan.

Yes, det är sant ! Alla attraktiva drag är knutna till evolutionära fördelar och har absolut ingenting med media eller sociala konstruktioner att göra. Media utnyttjar dom evolutionära instinkterna i oss och medvetet spelar på det vi tycker är mest attraktivt och därmed fångar våran uppmärksamhet mest och därmed säljer bäst. Dom skapar dock inte vad vi tycker är attraktivt som dagens PK samhälle försöker tvinga på oss. Rent fysiskt då alltså och själva kroppen i sig, inte mode och kläder jag snackar om nu.

Vältränad/muskulös kropp = Tecken på bra överlevnads möjligheter, kan försvara sig bra mot andra män/andra djur, kan arbeta hårt för familjen, det är även tecken på högt testo och därmed en frisk man.

Kraftig skäggväxt = Tecken på höga testo/hormon värden.

Glansigt och friskt hår, mjuka läppar osv = Tecken på att man är frisk.

Symetriskt ansikte = Tecken på att man utvecklats väldigt bra och varit frisk i fosterstadiet och i uppväxten.

Högt testo i sin tur = Bättre återhämtning, ger ökat själv förtroende, starkare immunförsvar osv.

Ja, kort och gott ALLT det som vi anser vara attraktivt = evolutionära instinkter djupt rotade i oss. Så klart det har betydelse, det säger sig självt. Även om det kanske inte är den ända eller viktigaste faktorn hos män.

Hade det inte haft en stor betydelse genom våran evolution och attraktion hos kvinnor så hade vi inte haft det djupt inprintat i våra instinkter. Ord som snygg eller ful hade inte existerat, vi hade sett lika mycket blekfeta män med osymetriska ansikten på underklädes reklamerna som vi idag ser vältränade och solbrända.
2013-08-26,20:02,
Inlägg: #14
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
confused... Skrev:Du kan dock kompensera om du inte ser så bra ut i ansiktet med att lägga tid på gymmet och skaffa dig en snygg vältränad kropp. Riktigt snygg kropp + avarage i facet gör att du ändå hamnar över medel i utseéndet totalt sett.

Yeah, när man ändå diskuterar utseende som en faktor verkar tjejer mindre fixerade vid ansikten än killar, även om ett snyggt fejs säkert ger en del med.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-08-26,20:27,
Inlägg: #15
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
TonightIsTheNight Skrev:Yeah, när man ändå diskuterar utseende som en faktor verkar tjejer mindre fixerade vid ansikten än killar, även om ett snyggt fejs säkert ger en del med.

Min uppfattning är att dom går mer efter ett snyggt ansikte. Symetriskt ansikte med maskulina drag och snygg skäggväxt = own all body types !

Men vem vet, svårt att säga, det är ju bara åskådande ifrån 3e persons perspektiv vi har att gå på. Kanske vi båda har rätt och det är helheten i kroppen dom går efter. 10a i kroppen och 5a i facet ger lika mycket attraktion som 5a i kroppen och 10a i facet.

Vi kommer nog aldrig få svar på det, för inte fan går det att fråga brudar iaf, dom vet ju knappt ens själva vad dom gillar ! Big Grin

Vad man dock kan konstatera utan tvekan är att desto snyggare en kille är, desto lättare har han att fånga brudars intresse.

Jag skulle t.ex kunna sätta min kuk på att denna mannen kan ha 10x så bra självförtroende.

[Image: Ugly-People-Pics.jpg]

Som denna mannen, men ändå få mycket sämre respons. Hunken i bilden nedan kan garanterat vara största toffeln, blyg i närheten av tjejer och generande kolla ned i backen när en brud snackar med han men ändå dra hem brudar ifrån krogen med jämna mellanrum.

[Image: masculine-male-fitness-model.jpg]
2013-08-26,20:47,
Inlägg: #16
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Confused, jag har hängt med en PU-snubbe som har liknande kropp som snubben nedan. Han var osynlig på klubbar, blyg och noll utstrålning. Han hade haft nån enstaka flickvän som avgudat hans kropp men aldrig fått till ett ONS. Känner en annan snubbe som är lika fet som den övre killen (dock något mindre missbildad i ansiktet, men ändå rätt ugly) som är 35 och ligger med 17-åriga blondiner. Han har däremot massor av utstrålning.
2013-08-26,21:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,21:33 av {2} confused....)
Inlägg: #17
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Den kroppen och det ansiktet som på bilden nedan och osynlig på klubbar, knappast, det där är en 10x poängare till hunkig man. Jag personligen hade inte lika snygg kropp som han i tonåren även om jag hade snygg och vältränad kropp och ljusår ifrån hans looks i facet. Oskuld, vågade knappt prata med en tjej och frös typ till varje gång jag pratade med en brud, hade 0 självförtroende och trodde jag skulle dö som oskuld för jag var så ful i facet(jag trodde jag var fulare än jag är på den tiden på grund av uppväxten) and the list goes on.

Sämre utstrålning och sämre personlighet än jag hade på den tiden är omöjligt att uppnå. Och jag var ändå inte osynlig på klubbarna på grund utav att jag hade vältränade kropp. Brudar kom med jämna mellanrum fram och öppnade mig, visst inte varje gång jag var ute men det hände. Så ja, inte en chans att en snubbe med den kroppen och det facet är osynlig. Jag tror faktiskt du modifierar sanningen här där du överdriver hur snygg PU snubben du hänger med är och överdriver hur ful 35åringen är.

Men som även jag säger, personlighet är in the end viktigare och en småful och blekfet kille kan utan tvekan vara populärare hos brudar än en riktigt snygg och vältränad 10poängare. Men då krävs det en väldigt stor skillnad i personligheten. Krävs riktigt grym och självsäker personlighet långt över genomsnittet hos den fula och riktigt blyg och osäker personlighet långt under genomsnittet hos den riktigt snygga.
2013-08-26,21:29,
Inlägg: #18
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
En stor del av utseendet sitter faktist i kroppspråket. Ngn som är blyg och osäker går, står och pratar annorlunda. Detta bidrar mycket till utseendet tror jag. Detta gäller tjejer faktist, om ni tänker till lite Smile. Dem absolut snyggaste tjejerna jag sett har haft bra hållning, och det har bara tagit mig 5 sek för att se att de är självsäkra i sig själva. Sen väger ju "bild"-snygghet också in en del.
2013-08-26,21:36,
Inlägg: #19
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Shanks Skrev:En stor del av utseendet sitter faktist i kroppspråket. Ngn som är blyg och osäker går, står och pratar annorlunda. Detta bidrar mycket till utseendet tror jag. Detta gäller tjejer faktist, om ni tänker till lite Smile. Dem absolut snyggaste tjejerna jag sett har haft bra hållning, och det har bara tagit mig 5 sek för att se att de är självsäkra i sig själva. Sen väger ju "bild"-snygghet också in en del.

Helt enig ! =)

Såna brudar som har för "bra" hållning och ser snobbiga ut, som man ser på dom att dom tror dom är mer än vad dom är. Småsnygga tjejer som arbetar på Ica med går runt som om dom är supermodeller och Hollywood stjärnor. Dom blir man ju lite attraherad av samtidigt som man mår illa av det. Blir liksom en liten känsla av att man vill straffknulla skiten ur dom, sen dissa dom och ta ner dom på jorden igen. Den känslan får iaf jag.

Men är dom bara självsäkra med bra hållning utan att framstå som snobbiga, då är det grymt sexigt ! Smile
2013-08-26,22:17,
Inlägg: #20
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
slyngel Skrev:Confused, jag har hängt med en PU-snubbe som har liknande kropp som snubben nedan. Han var osynlig på klubbar, blyg och noll utstrålning.

Jag håller med dig där. Om jag ska vara fräck nog att ta mig själv som exempel så får jag ofta höra att jag ser bra ut. Och jag märker definitivt skillnad på raggningen när man har energi och utstrålning och ingen alls. För någon månad sen beslutade jag att gå in på klubben och le stort hela kvällen. Skillnaden var som natt och dag.

Mycket handlar ju om attainability som Valle säger. Om en snygg kille sitter på krogen och har noll energi, stängt kroppsspråk, ler inte etc, så kommer tjejen inte ens tro att hon har en chans med honom. Sen personligen tror jag att snygg kille som inte ler eller har någonting inbjudande mer än sitt utseende kan ses som jävligt kaxigt/elakt, och tro fan att inte en tjej vill gå fram och riskera att få sitt ego förstört.
Life is a game.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}