LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Edging
2013-08-27,12:26,
Inlägg: #1
Edging
Jag har börjat med edging 2-3 ggr i veckan för att öka min uthållighet vid sex. Det fungerar so far SJUKT BRA. Från att ha sex första gången i under fem minuter (då jag inte kommit på över en vecka) till att sex 20 min sist. Nu har jag bara testat med kondom och inte en av mina vanliga sexpartner, så det kan vara en del överdrift.

Jag sätter en timer på 20 min, sätter mig på en stol och runkar med öppna ögon utan att fantisera och försöker mest fokusera på känslan. Känner jag att jag är nära att komma så slappnar jag av i framförallt pc-muskeln, tar djupa andetag och minskar tempot något. Då det blir för nära tar jag en kort paus.

Jag runkar aldrig till jag kommer för tillfället, men har haft minst sex en gång i veckan de senaste veckorna.

Någon annan som testat? Någon som är intresserad att testa?
2013-08-27,14:21,
Inlägg: #2
Edging
Intresserad av att testa.

Kör 2x20 min varje dag, börjar idag.
2013-08-27,14:53,
Inlägg: #3
Edging
Tror du inte att det är overkill?

Här är Goodlooking Losers artikel om det.
2013-10-18,22:46,
Inlägg: #4
RE: Edging
Kommer köra detta och ska se om det fungerar! =)
2013-10-19,05:05,
Inlägg: #5
RE: Edging
har kört det från och till under några års tid års tid (då jag fick reda på knepet) och tycker det varierar som fan. Ibland kommer jag fot ibland kan jag kontrollera det sjukt bra. Däremot har träning av PC-muskeln hjälpt utan tvekan mer permanent.

Sägs att man kan edga för att få upp sexdriften o aggressiviteten också, dock har jag hittat en gräns hos mig där jag efter ett tag av edging (typ mer än 5 min) förlorar kåtheten istället för att öka den efteråt.
Extreme Living
Never complain - never explain


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}