LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bögar på retro-lkubbar
2012-02-23,05:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-23,16:59 av {2} Dhace.)
Inlägg: #1
Bögar på retro-lkubbar
Hallå allihopa!

Ni får för tillfället ursäkta mig för två saker, 1. att jag är kraftigt berusad och 2. att jag är homofob!
Sorry, säg vad ni vill men bögar som försöker få till det med mig skrämmer skiten ur mig.. Speciellt som ikväll när jag snackar upp en brud som ger min telefon till en bögkompis som tar mitt nr och börjar ringa mig ca 2 timmar senare:/ Lagom småkul när jag sitter på efterfest.

Btw, har någon nån bra teknik på när varenda tjej eller tjejkompis dra iväg med target direkt efter intro? Jag började snacka med ca 5 tjejer (sorry, var packad och som vanligt enbart efter de snyggaste jag kan hitta...) och var enda en antingen dissade mig direkt (efter en mening) med att "I've got a bf" eller jag har en bögkompis...

Wtf?!!!!!!!!

ps. jag gillar att få mitt rektum stimulerat Smile
[SIZE="6"]B[/SIZE][SIZE="4"]accardi[/SIZE]
2012-02-23,07:25,
Inlägg: #2
Bögar på retro-lkubbar
Ge dom inte ditt nummer vafan (eller mobil), simple as that. Och sluta häng på bögklubbar
2012-02-23,12:43,
Inlägg: #3
Bögar på retro-lkubbar
1. Är väl inte svårare än att säga att du inte är det minsta intresserad, hur gör du när en ful tjej fortsätter att ragga på dig ?
2.Sluta drick dig kraftigt berusad, jag har aldrig lyckats få någon annan än yttersta bottenskrapet när jag e så full :]
find it, fuck it, forget it.
2012-02-23,12:57,
Inlägg: #4
Bögar på retro-lkubbar
Jag var på bögklubb och firade en nära tjejkompis för inte så länge sen. Var jävligt kul, vi var typ 5killar och 7brudar, varav en var min flickvän. Skönt att slippa alla äckliga tafsade killar på brudarna, samt alla dudes är trevliga. Satt och snacka med några killar som bjöd mig och min brud på shots osv, riktigt trevligt.
Why you askin' what my name is stupid bitch, I'm famous!
2012-02-23,16:30,
Inlägg: #5
Bögar på retro-lkubbar
hahahaha ditt jävla fyllo. Bögar is the shit. Gör det till din fördel, visa DHV för tjejen, skoja om det, VAR SÄKER PÅ DIN SEXUALITET OCH VISA FAN INTE ATT DU ÄR HOMOFOB. När du gör det DLVar du dig själv. Säg nåt random shit som "JAG TAR DEN ENDAST I TVÅAN PÅ TISDAGAR!" eller whatever, skoja bort det. Bli inte obekväm. O efter du skojat bort det så gå in i framen som att du är det eller nåt o vänd dig till tjejen och bara "Ja och hade jag inte varit bög hade jag tagit dig så jävla hårt" eller nåt.
2012-02-23,16:32,
Inlägg: #6
Bögar på retro-lkubbar
Dhace det låter som du är bög. hade nån bög kladdat på mig smäller det direkt!
2012-02-23,16:44,
Inlägg: #7
Bögar på retro-lkubbar
ArneS Skrev:Dhace det låter som du är bög. hade nån bög kladdat på mig smäller det direkt!

Hahaha Arne din lilla räka jag hoppas du driver annars får du ta och jobba lite med ditt inre. Vem bryr sig om bögarna? Mer damer över åt oss andra Smile
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-02-23,16:51,
Inlägg: #8
Bögar på retro-lkubbar
Fan skärp er. Att låta nåt sånt rubba ens frame FRAMFÖR tjejer sänker er så jävla lågt. Se bögarna som fula tjejer. Och de respekterar även om ni säger att ni är hetero. Fan jag jobbar på en av sveriges största gayklubbar, IVE GOT INSIDE INFORMATION mofos.
2012-02-23,17:59,
Inlägg: #9
Bögar på retro-lkubbar
Okej, fyllan har övergått till bakfylla, och jag ser att Dhace (förutsätter att det är du) har fixat lite med min post... Anyways:
Klubben var ingen bögklubb, det var en vanlig klubb där det råkade finnas bögar. Jag har överhuvudtaget ingenting emot bögar, folk får fan knulla vem de vill det är inte mitt problem, jag tycker dock bara inte om när de stöter på mig, och snor mitt mobilnr från någon tjej och ringer mig kl 3 på morronen.

Lessons learned: 1. Inte bli lika cp-full, inte mycket bra kan komma från det. 2. Håll hårdare i mitt mobilnr, fixa tjejens istället (vet helt ärligt inte vad som hände, minnesluckor). 3. dags att re-learn neggar/fraser som kan ta mig ur jobbiga situationer! 4. gå ut snart igen och fixa en bättre kväll!

Peace
[SIZE="6"]B[/SIZE][SIZE="4"]accardi[/SIZE]
2012-02-23,18:26,
Inlägg: #10
Bögar på retro-lkubbar
ArneS Skrev:Dhace det låter som du är bög. hade nån bög kladdat på mig smäller det direkt!

I loled.. Fattar inte the big deal. Du vet att det inte smittar va?

Du behöver byta mindset, jag ser bögar som resurser, de har många snygga tjejkompisar som de inte vill ligga med. Du kan få mycket gratis av att ha några gay kompisar.

Om de raggar på dig(vilket de antagligen inte gör) eller nåt så är det bara förklara att du inte är gay och verkligen aldrig skulle kunnat tänka dig ha sex med en kille. De kommer förstå dig, de bögar jag pratat med känner precis likadant för tjejer. Och när de fattat detta lär dom aldrig ragga på dig igen, iaf i min erfarenhet.
2012-02-23,18:42,
Inlägg: #11
Bögar på retro-lkubbar
Baccardi Skrev:Btw, har någon nån bra teknik på när varenda tjej eller tjejkompis dra iväg med target direkt efter intro?

Om dem är två stycken är det bara att knuffa bort den andra när hon ska ta sin polare, dock behöver du vara lite alpha och behöver väl lite bollar, men det funkar bra.

ArneS Skrev:Dhace det låter som du är bög. hade nån bög kladdat på mig smäller det direkt!

Det Dhace säger stämmer helt. Var nöjd och bekväm med dig själv och låt dig inte påverkas av externa negativa faktorer
SSSC - Represent~ Prince


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}