LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Flickor som inte kommer
2013-09-02,14:51,
Inlägg: #1
Flickor som inte kommer
Min nuvarande kk har svårt att komma. Jag är rätt vass i sängen, så det brukar inte vara några problem. Åtminstone inte efter några gånger. Jag har testat att slicka henne LÄNGE, wtt-pulla henne, deep-spot-pulla och knullat henne länge och väl i alla möjliga ställningar.

David Shade har skrivit en del om det här. Det innefattar rätt romantiska tekniker som jag inte är superbekväm med. Jag har testat att säga åt henne att slappna av och bara fokusera på hur skönt det är med mina fingrar i hennes fitta och berätta hur mycket jag älskar att få henne att njuta, osvosv.

Hur gör ni med flickor som har svårt att komma?
2013-09-02,16:00,
Inlägg: #2
Flickor som inte kommer
1. låt henne inte märka att du försöker, då spänner hon sig lätt.
2. gör något utöver det vanliga (typ massage-förspel eller lek med handklovar/rep)
3. smek henne samtidigt som du kukar henne (enklast är om du kör i missionären sen reser dig upp på knäna, då kommer kuken åt bra på g-punkten samtidigt som du kan få en hand över att smeka henne med)
4. låt henne veta hur jävla skön hennes fitta är
5. ????
6. profit
2013-09-02,16:02,
Inlägg: #3
Flickor som inte kommer
Oftast är dom ju som du skriver jävligt spända, så lite alkohol brukar göra susen!
2013-09-02,17:21,
Inlägg: #4
Flickor som inte kommer
Hon kanske är en sputare!
Hade en över i helgen hon ville inte komma men så kom hon och skämdes som fan för att hon sprutade.
Så försök få henne att inse allt för dig är okej med henne vad det än skulle vara typ
Keep it up!
2013-10-07,03:22,
Inlägg: #5
RE: Flickor som inte kommer
Fråga henne vad hon vill ha. Hon kanske har en sjuk bajsfetish som får det att gå för henne? Vem vet. Jag trodde jag hade kvinnor all figured out till nyligen faktiskt. Dom är så sjukt olika. Bra sex för en kan vara värdelöst för en annan. Har du testat klittan förresten?
2013-10-07,10:14,
Inlägg: #6
RE: Flickor som inte kommer
Som skrivits. Inte säkert det är tekniker på/i fittan och så kallad fokus på det området som krävs för att ge henne den där extra pushen till orgasm.

Kan vara att t.ex ge henne smisk på rumpan i doggy, hålla fast hennes händer ovanför hennes huvud i missionären osv eller vad som nu är turn on för henne som krävs för att hon ska tända till ordentligt och klara komma.

Visst så alla gillar olika, men göra såna små dominanta saker tror jag dom flesta brudar går igång på. Även dom som gillar mys sex, behöver ju inte smacka till på rumpan så hon har en röd hand där i en vecka och man kan ju kyssas och ha ögonkontakt även om man håller fast hennes händer lite lätt.
2013-10-07,15:38,
Inlägg: #7
RE: Flickor som inte kommer
Har märkt att pulla/Knulla henne när hon är bakbunden med handbojjor samtidigt som du får henne att säga ditt namn/slyna/sexslav brukar göra susen på komma biten Tongue
Stay calm and play some beerpong
2013-10-07,21:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-07,21:30 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #8
RE: Flickor som inte kommer
Det är psykologiskt antagligen. Få henne mer bekväm med sin sexualitet och sin kvinnlighet - dominera henne totalt. Många tjejer har sexfantasier där de föreställer sig att 10 killar som står omkring henne och runkar åt henne etc (som grundas i tjejers instinktiva behov av att vara så attraktiv så ingen kille kan motstå henne). Testa kolla på henne o börja runka etc och när du inte är med henne skicka sms där du säger att du inte kan sluta tänka på din kuk i hennes fitta/mun, eller hur gott hennes fitta smakar etc. Öppna upp henne sexuellt.
Extreme Living
Never complain - never explain
2017-03-24,21:39,
Inlägg: #9
RE: Flickor som inte kommer
Jag skulle säga att de gånger jag inte kommit är

1. haft andra saker i huvudet.
2. inte varit sugen på riktigt
3. varit lite spänd för att jag verkligen velat prestera med motparten.
4. för full
5. killen har inte riktigt förstått grejen

men om vi bortser från 2,4,5 så sitter det i huvudet på mig i varje fall.
2017-03-25,00:10,
Inlägg: #10
RE: Flickor som inte kommer
Jävligt intressant det där men den bruden jag ligger med nu har bara fokuserar på här och nu. Hon tänker på ingenting och kommer väldigt lätt vid vanligt knull. Känns som mycket spelar roll huruvida tjejen kan vara fullt ut i ditt kvinnliga jag+ att hon inte har spärrar eller tänker för mycket.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  No fap mer än 2 år men kommer för snabbt Taxi 2 1,213 2017-12-01,16:55
Senaste inlägg:: Doit
  Tjej som inte kommit tidigare biggerstrongerfaster 3 1,659 2017-09-10,21:07
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Tjej inte lika kåt längre Nalirot 9 4,785 2017-03-24,21:36
Senaste inlägg:: hanna87
  Kommer för fort Ragnar 50 29,643 2015-12-20,21:03
Senaste inlägg:: godsgift
  Uthållighet / kommer dirr Räzer 8 3,857 2015-05-17,23:31
Senaste inlägg:: Hängtyr
  Blir inte hård! Madrock 20 12,007 2014-03-26,19:31
Senaste inlägg:: russel
  Tjejen är kåt för länge och kan inte få orgasm Mercenary 1 1,393 2012-10-06,12:38
Senaste inlägg:: Mercenary

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}