LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ute på fältet
2013-09-04,17:36,
Inlägg: #1
Ute på fältet
Okey boys, har läst igenom många trådar osv osv. Började med game i somras så jag är en riktig newbie. Det jag dock har som många inte har är att jag är grymt självsäker i det vardagliga livet och jag är väldigt social. Dock försvinner mycket av detta när jag går in på klubben, (inte så mycket självförtroendet, men den sociala biten med brudarna) Det har dock blivit bättre nu. Jag kan inleda ett samtal med en tjej, skratta, få henne att skratta, vara grymt avslappnad. Men jag behöver grymt mycket hjälp grabbar. För oftast resulterar det i att jag sitter där och funder över HUR ska jag få denna brud att investera i mig? Hur verkar jag intressant? Jag gillar inte när det blir tyst, då känns det som att bruden tappar intresse. Hade jag fått henne att investera i mig, ja då hade jag inte haft problem med tystnad för då hade hon ju försökt få igång samtalet, fast detta händer inte allt för ofta..

HUR går jag tillväga med att få henne mer intresserad i mig? Hur får jag henne att investera i mig? Hur blir jag den som är high-value medan hon blir low-value? Har funderat över dessa frågor LÄNGE, inte funnit några svar. Läst igenom många trådar och försökt sätta dem i sammanhang i mitt liv, inte fått några svar. Jag vill väldigt gärna improva mitt game, jag är vid ett hinder nu och har varit där ett tag. Vill nu ta mig över detta hinder så jag kan fortsätta vidare till nästa hinder.

Känns som mitt game kommer bli mycket bättre om jag får ett hum om dessa saker. Och jag VILL så gärna lära mig dem. Jag är öppen för alla tips, bra som dåliga!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-04,20:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-04,20:30 av {2} Mindful.)
Inlägg: #2
Ute på fältet
Nej gubbar detta var för i helvete det sämsta jag skrivit!
Kan inte förklara så tar bort detta inlägg haha
Keep it up!
2013-09-04,21:33,
Inlägg: #3
Ute på fältet
Hur hon ska investera i dig? Läs på om compliance, defiance, investment artikeln som finns i best off. Exempelvis.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-09-04,21:47,
Inlägg: #4
Ute på fältet
russel Skrev:Hur hon ska investera i dig? Läs på om compliance, defiance, investment artikeln som finns i best off. Exempelvis.

Har läst den, förstod dock inte så jättemycket av det hela, men ska läsa igenom det noggrannare en gång till och försöka förstå.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-04,21:48,
Inlägg: #5
Ute på fältet
Aioo Skrev:Nej gubbar detta var för i helvete det sämsta jag skrivit!
Kan inte förklara så tar bort detta inlägg haha

Mitt inlägg eller ditt haha? Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-04,21:54,
Inlägg: #6
Ute på fältet
Flumrider Skrev:Har läst den, förstod dock inte så jättemycket av det hela, men ska läsa igenom det noggrannare en gång till och försöka förstå.

Vad är du inte hajjar?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-09-04,22:04,
Inlägg: #7
Ute på fältet
russel Skrev:Vad är du inte hajjar?

Va ett tag sen jag läste posten nu i och för sig, men jag kommer ihåg att det verkade rörigt för mig.. Jag får läsa igenom tråden imorgon när jag har tid. Men det jag har problem med är att få tjejen att investera i mig, blir de tyst en liten stund känns det som att hon blir uttråkad, i normala fall, typ i skolan när jag pratar med tjejer och det är jag som inleder samtalet, ja då har jag lätt för mig att få dem att bli för jävla pratglada.. Svårt att förklara. Jag får helt enkelt läsa igenom tråden noggrant. Skulle dock va nice om ni kunde komma med lite newbie tips!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-04,22:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-04,22:19 av {2} kinkykong.)
Inlägg: #8
Ute på fältet
Inse till att börja med att nattklubbar är en helt annan femma än vanliga livet, den största skillnaden är att du kommer undan med så sjukt mycket mer, både fysiskt och skitsnack: Eskalera snabbt.

Eftersom du, likt mig är rätt grön på detta så kan jag känna igen mig i din sits, att man hamnar för mycket i huvudet liksom. Så sluta fundera, anta att hon är attraherad om hon inte går där ifrån, står hon kvar så finns intresse!

Ha ett antal ämnen som du är bekväm att prata om i fall det blir tystnad, som backup, kan va vad som helst, din mormors katt eller att du gillar att åka skidor. något du är genuint intresserad av bara.

Att ta med tjejen runt på klubben så ni inte är stationerade på ett ställe är också en bra grej vid tunghäfta, dra till baren och beställ dricka, eller vad som.

Ett bra tillfälle för att screena logistik är när du inte kommer på något annat att säga, lätt att glömma annars!
2013-09-04,22:29,
Inlägg: #9
Ute på fältet
kinkykong Skrev:Inse till att börja med att nattklubbar är en helt annan femma än vanliga livet, den största skillnaden är att du kommer undan med så sjukt mycket mer, både fysiskt och skitsnack: Eskalera snabbt.
!
Word. Samt, att utseende är jävligt viktigt när man är ute. Säga vad man vill om utseende, men i nattlivet är det jäävligt viktigt.
2013-09-04,22:34,
Inlägg: #10
Ute på fältet
kinkykong Skrev:Inse till att börja med att nattklubbar är en helt annan femma än vanliga livet, den största skillnaden är att du kommer undan med så sjukt mycket mer, både fysiskt och skitsnack: Eskalera snabbt.

Eftersom du, likt mig är rätt grön på detta så kan jag känna igen mig i din sits, att man hamnar för mycket i huvudet liksom. Så sluta fundera, anta att hon är attraherad om hon inte går där ifrån, står hon kvar så finns intresse!

Ha ett antal ämnen som du är bekväm att prata om i fall det blir tystnad, som backup, kan va vad som helst, din mormors katt eller att du gillar att åka skidor. något du är genuint intresserad av bara.

Att ta med tjejen runt på klubben så ni inte är stationerade på ett ställe är också en bra grej vid tunghäfta, dra till baren och beställ dricka, eller vad som.

Ett bra tillfälle för att screena logistik är när du inte kommer på något annat att säga, lätt att glömma annars!

Bra tips, tack!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}