LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
NY PWO - Beowulf
2013-09-10,16:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-10,16:07 av {2} Commander.)
Inlägg: #1
NY PWO - Beowulf
Köpte en ny PWO igår. Sen Jack3d och DMAA försvann har jag inte hittat någon PWO som jag tyckt hållt måttet. Craze är väl den som kommit närmast men satan vilka dippar och ångestattacker man kunde få av den skiten när man "tände av" i förhållande till den rätt ringa effekten det gav för själva träningen - inte värt det.

Så, BEOWULF är alltså den nya jag köpt och säljaren påstod den skulle vara rätt lik dom gamla hederliga grejjerna med DMAA i, får se om detta stämmer lr om han bara var en jävligt duktig säljare.... Big Grin

Hur som helst så tänkte jag blanda denna med beta-alanine så man får stickningarna oxå.

Kan tillägga att den var rätt dyr, ca 400 spänn för 250 g.... So it better be good eftersom vi även kan lägga till 200 spänn på det för beta alaninet....

Återkommer med utlåtande senare ikväll, ska dra och träna nu!

Peace
2013-09-10,17:31,
Inlägg: #2
RE: NY PWO - Beowulf
update sen!#!#
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-09-10,17:35,
Inlägg: #3
RE: NY PWO - Beowulf
(2013-09-10,17:31)Evilvalle Skrev: update sen!#!#

Första update: Kände mig lite krasslig imorse så tagit det mkt chill på soffan idag och pluggat så lite som möjligt. Trodde det var lugnt men när jag reste mig upp var jag fan helt svettig och lite yr. Gick och tog tempen = 38,6 FUUUUUUUCK!!!!

Blir inget gym idag, hoppas på bättre form imorn. Istället för PWO har jag proppat probiotica, multivitamin, alvedon och typ 3 liter tea med honung och ingefära.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}