LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur fysiskt eskalerar du vanligtvist?
2013-09-10,21:25,
Inlägg: #1
Hur fysiskt eskalerar du vanligtvist?
Tjena!

Min största stickingpoint i mitt game just nu är att fysiskt eskalera vilket kan vara allt från att man kramar en tjej när man hälsar ist för att bara artigt å pk-maffigt skakar hand.

Jag tror detta främst beror på att jag oroar mig för mkt att situationen skulle bli weird el gå förlorad om jag typ går in för kyss men får förnekning el om jag grebbar tag i dem å de drar sig undan.

Det jag undrar från er med riktiga konkreta resultat ute i fältet; hur brukar ni generellt fysiskt eskalera med tjejer från start till slut? Självfallet varierar detta från tjej till tjej å den sociala situationen ni delar på.

Men generellt typ? Vad har funkat bäst för er i de flesta lägen som lett till konkreta resultat som ni kan minnas av?

Jag tror att denna stickingpoint gjort att jag gått miste om för många konkreta resultat då jag tycks lyckas skapa attraktion/BT men inte tycks göra nått med den.

Kåta hälsningar,
AplAy.
2013-09-10,22:59,
Inlägg: #2
RE: Hur fysiskt eskalerar du vanligtvist?
Beror helt på vilken tillställning du är på. Hemmafester är ju lite lättare om man sitter i samma soffa och har några gemensamma bekanta, börja med lite bensmek, axlar, drar någe joke om henne , ofta dåligt som fan men hon skrattar ändå, man puttar till henne och får henne komma tillbaks, bam kiss. Typ.
2013-09-10,23:54,
Inlägg: #3
RE: Hur fysiskt eskalerar du vanligtvist?
Att trappa upp fysiska kontakten gradvis känns bäst för mig. Avsnittet om fysisk eskalering i MM beskriver det bra har jag för mig. Även om jag inte göra samma exakt samma moves som står beskrivet där kanske. Smile

Det viktigaste är ATT du vågar eskalera fysiskt, inte HUR! Att vågar det kommunicerar status och självsäkerhet och gör tjejen sugen på dig helt enkelt. Handlar mycket om att pusha din comfort zone, rejections kommer man aldrig ifrån så fokusera på vad du gör och försök att inte bry dig om utfallet.
2013-09-12,15:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-12,15:41 av {2} Willson.)
Inlägg: #4
RE: Hur fysiskt eskalerar du vanligtvist?
Stark ögonkontakt, leta efter compliance. Ta tag i händerna, fippla lite med dem (tjejer älskar händer). Lukta på henne brukar funka bra. Kolla ögon, mun, ögon. Gå för kyssen. Efter det är det egentligen bara att eskalera tills hon stoppar en. Backa två steg, eskalera igen. Osv.

Also: är du rädd för att fucka upp, lär dig njuta av den där spänningen som uppstår, backa inte (eller skämta bort den), då kommer hon se ner på dig.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}