LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
HB7
2013-09-21,11:14,
Inlägg: #1
HB7
Hallå allesammans. Behöver lite tips just nu. Träffade en het brud ute igår. Vi hånglade hur länge som helst samt satt och snackade. Lång historia kort: Vi satt och hånglade hade det mysigt osv. Sen kom vi in på min ålder, det visade sig att jag var typ 6 år yngre än henne, vilket bekymrade henne till en början, men sen verkade hon skita i det eftersom hon var på mig som fan med kyssar osv. Frågade henne efter ett tag att jag skulle med henne hem, hon sa att det tyvärr inte gick för att hon började jobba tidigt dagen efter. Jag blev lite kall mot henne, men vi fortsatte ändå att ha de mysigt med varandra.

Jag frågade henne om det var på grund av min ålder, hon tvekade, men sen sa hon att det helt o hållet faktiskt berodde på jobbet?... När hon skulle dra lät jag henne inte (Inte på ett creepy way) Jag tog tag i hennes hand o drog henne tillbaka o kysste henne, hon hade inget emot det, hon tyckte om det. Hon sa flera gånger att hon verkligen inte ville dra men att hon var tvungen.

Jag fick hennes nummer, hon sa att jag kunde sova hos henne imorgon (läs; idag) smsade henne senare på natten, inget svar än. Nu till frågan, hur ska jag gå vidare med det här? Vill inte smsa massa när hon inte svarat o va needy. Men samtidigt vill jag verkligen få till det med henne eftersom hon var så sexig som hon var!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-21,11:34,
Inlägg: #2
RE: HB7
Att hon inte svarat är väl inte så konstigt om hon ligger och sover och nu jobbar. Men dra iväg ett sms i eftermiddag/kväll så märks det vad som händer. Finns egentligen inget problem ännu..
2013-09-21,13:56,
Inlägg: #3
RE: HB7
Gå inte in med mindsettet att du verkligen vill att det ska bli av, skit i om det blir av eller inte, så ta de lite chill, du har redan hört av dig en gång, blir det bättre av att göra det igen? Om du hade ett hav av pengar och tio hotties vid din sida, hur hade du agerat då? knappast nojjat över att hon inte svarat på några timmar. Smile

Med det sagt, kolla best of och dhaze's guide till textgame.
2013-09-21,17:50,
Inlägg: #4
RE: HB7
Får man fråga vad du skrev i sms:et i natt?Smile
2013-09-21,18:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-21,18:55 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #5
RE: HB7
(2013-09-21,17:46)Toledo Skrev: Hon har sett ditt sms, och har hon inte det, så lär hon se det. Förstår ifall det hade varit ett samtal, för missar man det så är det missat. Men SMSet lär hon inte missa.

Skicka inte ett till sms, tycker jag.

Sedan, istället för att rå-strula med en brud i x antal timmar, så försök att låt bli för att hålla den sexuella stämningen uppe.

Jo men det trodde jag verkligen att det skulle bli något senare. Men ja det ligger något i det du säger!

(2013-09-21,17:50)TheD Skrev: Får man fråga vad du skrev i sms:et i natt?Smile

Japp! Det var ett riktigt kasst sms jag skrev om jag ska vara ärlig haha..


Hoppas du inte mår allt för dåligt till jobbet imorgon!/ XXXX
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-21,20:02,
Inlägg: #6
RE: HB7
(2013-09-21,19:03)Toledo Skrev:
(2013-09-21,18:53)Flumrider Skrev:
(2013-09-21,17:46)Toledo Skrev: Hon har sett ditt sms, och har hon inte det, så lär hon se det. Förstår ifall det hade varit ett samtal, för missar man det så är det missat. Men SMSet lär hon inte missa.

Skicka inte ett till sms, tycker jag.

Sedan, istället för att rå-strula med en brud i x antal timmar, så försök att låt bli för att hålla den sexuella stämningen uppe.

Jo men det trodde jag verkligen att det skulle bli något senare. Men ja det ligger något i det du säger!

(2013-09-21,17:50)TheD Skrev: Får man fråga vad du skrev i sms:et i natt?Smile

Japp! Det var ett riktigt kasst sms jag skrev om jag ska vara ärlig haha..


Hoppas du inte mår allt för dåligt till jobbet imorgon!/ XXXX

Läs Dhace textgame.. Det finns mycket att lära där!

Yes Sir!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-21,20:25,
Inlägg: #7
RE: HB7
Var väl inte så farligt om du inte fick svar på ett sånt sms. Tycker inte det var så illa skrivet utan menar mer att det är ett sms som verkligen inte kräver nåt svar. När hon vaknar bakis och ska jobba så kanske hon inte är som allra mest benägen att svara på ett sms direkt. Jag hade definitivt testat igen! Typ "Var du tvungen att supa ner mig igår..? Wink " eller nåt åt det hållet istället för "Hej! Skulle vi träffas ikväll?"
2013-09-22,13:56,
Inlägg: #8
RE: HB7
(2013-09-21,20:25)TheD Skrev: Var väl inte så farligt om du inte fick svar på ett sånt sms. Tycker inte det var så illa skrivet utan menar mer att det är ett sms som verkligen inte kräver nåt svar. När hon vaknar bakis och ska jobba så kanske hon inte är som allra mest benägen att svara på ett sms direkt. Jag hade definitivt testat igen! Typ "Var du tvungen att supa ner mig igår..? Wink " eller nåt åt det hållet istället för "Hej! Skulle vi träffas ikväll?"

Nää det har du rätt i faktiskt, det krävdes inget svar på det smset. Nu har det gått två dagar sen jag smsade, vad vore lämpligt att skriva nu? Vill som sagt inte smsa o va needy!..
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-22,14:31,
Inlägg: #9
RE: HB7
(2013-09-22,13:56)Flumrider Skrev: Nää det har du rätt i faktiskt, det krävdes inget svar på det smset. Nu har det gått två dagar sen jag smsade, vad vore lämpligt att skriva nu? Vill som sagt inte smsa o va needy!..

Gå på din egen känsla, nojjar du över att vara needy så kommer du antagligen framstå som needy för henne också. Känns det helt rätt att höra av sig nu, så gör det i så fall. Man måste testa sig fram för att bli bättre, vilket oundvikligen kommer resultera i att du bränner ett par broar, men som tur vad finns det fler fiskar i havet. Wink
2013-09-22,14:48,
Inlägg: #10
RE: HB7
(2013-09-22,14:31)kinkykong Skrev:
(2013-09-22,13:56)Flumrider Skrev: Nää det har du rätt i faktiskt, det krävdes inget svar på det smset. Nu har det gått två dagar sen jag smsade, vad vore lämpligt att skriva nu? Vill som sagt inte smsa o va needy!..

Gå på din egen känsla, nojjar du över att vara needy så kommer du antagligen framstå som needy för henne också. Känns det helt rätt att höra av sig nu, så gör det i så fall. Man måste testa sig fram för att bli bättre, vilket oundvikligen kommer resultera i att du bränner ett par broar, men som tur vad finns det fler fiskar i havet. Wink

Learn from your mistakes! Japp! Håller absolut med dig om det med needy. Jag vill höra av mig samtidigt som jag inte vill vara på.. Jag tänker för mycket va? haha
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-22,16:03,
Inlägg: #11
RE: HB7
(2013-09-22,15:50)Toledo Skrev:
(2013-09-22,14:48)Flumrider Skrev:
(2013-09-22,14:31)kinkykong Skrev:
(2013-09-22,13:56)Flumrider Skrev: Nää det har du rätt i faktiskt, det krävdes inget svar på det smset. Nu har det gått två dagar sen jag smsade, vad vore lämpligt att skriva nu? Vill som sagt inte smsa o va needy!..

Gå på din egen känsla, nojjar du över att vara needy så kommer du antagligen framstå som needy för henne också. Känns det helt rätt att höra av sig nu, så gör det i så fall. Man måste testa sig fram för att bli bättre, vilket oundvikligen kommer resultera i att du bränner ett par broar, men som tur vad finns det fler fiskar i havet. Wink

Learn from your mistakes! Japp! Håller absolut med dig om det med needy. Jag vill höra av mig samtidigt som jag inte vill vara på.. Jag tänker för mycket va? haha

Läs Dhace textgame...

Done that!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-22,16:20,
Inlägg: #12
RE: HB7
(2013-09-22,16:18)Toledo Skrev:
(2013-09-22,16:03)Flumrider Skrev:
(2013-09-22,15:50)Toledo Skrev:
(2013-09-22,14:48)Flumrider Skrev:
(2013-09-22,14:31)kinkykong Skrev: Gå på din egen känsla, nojjar du över att vara needy så kommer du antagligen framstå som needy för henne också. Känns det helt rätt att höra av sig nu, så gör det i så fall. Man måste testa sig fram för att bli bättre, vilket oundvikligen kommer resultera i att du bränner ett par broar, men som tur vad finns det fler fiskar i havet. Wink

Learn from your mistakes! Japp! Håller absolut med dig om det med needy. Jag vill höra av mig samtidigt som jag inte vill vara på.. Jag tänker för mycket va? haha

Läs Dhace textgame...

Done that!

Skriv till henne imorgon

Citat:Men dagen efter lämpar sig lättare till mer simpla sms som ändå refererar tillbaka till er och som visar humor. Vanliga frågor passar bättre här. Men håll det lugnt och rent.

"What's up "smeknamn" / Gudomlig halvgrek_91"

Aa okey, så det lämpar sig bäst vid att jag skriver imorgon (DVS måndag?) Tack för svaren Toledo, uppskattas!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-22,16:50,
Inlägg: #13
RE: HB7
Låter spontant som att du vart ltie för på. dels frågade du om du kunde följa med henne hem, bestäm istället att hon ska med dig hem, be inte om lov. Sen att skicak sms samma natt är lite too early också imo...
2013-09-22,17:06,
Inlägg: #14
RE: HB7
(2013-09-22,16:50)Tenga Skrev: Låter spontant som att du vart ltie för på. dels frågade du om du kunde följa med henne hem, bestäm istället att hon ska med dig hem, be inte om lov. Sen att skicak sms samma natt är lite too early också imo...

Aight, men till mitt egna försvar så frågade jag inte rakt ut om jag skulle med hem. Tror det var något vi pratade om, utan vidare frågor! Aa okej, ska tänka på det nästa gång. Finns det chans o safea upp det eller ska jag droppa det?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-23,02:19,
Inlägg: #15
RE: HB7
(2013-09-22,17:06)Flumrider Skrev:
(2013-09-22,16:50)Tenga Skrev: Låter spontant som att du vart ltie för på. dels frågade du om du kunde följa med henne hem, bestäm istället att hon ska med dig hem, be inte om lov. Sen att skicak sms samma natt är lite too early också imo...

Aight, men till mitt egna försvar så frågade jag inte rakt ut om jag skulle med hem. Tror det var något vi pratade om, utan vidare frågor! Aa okej, ska tänka på det nästa gång. Finns det chans o safea upp det eller ska jag droppa det?

Svårt att säga då jag inte var där som sagt, du vet ju egentligen bäst själv, säger bara som det låter från min point of view. Nej för fan, kör hårt! Finns ingen anlending till att inte försöka. Ålder på er btw?
2013-09-23,07:25,
Inlägg: #16
RE: HB7
(2013-09-23,02:19)Tenga Skrev:
(2013-09-22,17:06)Flumrider Skrev:
(2013-09-22,16:50)Tenga Skrev: Låter spontant som att du vart ltie för på. dels frågade du om du kunde följa med henne hem, bestäm istället att hon ska med dig hem, be inte om lov. Sen att skicak sms samma natt är lite too early också imo...

Aight, men till mitt egna försvar så frågade jag inte rakt ut om jag skulle med hem. Tror det var något vi pratade om, utan vidare frågor! Aa okej, ska tänka på det nästa gång. Finns det chans o safea upp det eller ska jag droppa det?

Svårt att säga då jag inte var där som sagt, du vet ju egentligen bäst själv, säger bara som det låter från min point of view. Nej för fan, kör hårt! Finns ingen anlending till att inte försöka. Ålder på er btw?

Smsade, hon svarade. Erm jag är 19 hon 25. Enligt henne var det inte bra, till en början iallafall Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-23,16:23,
Inlägg: #17
RE: HB7
(2013-09-21,17:46)Toledo Skrev: Hon har sett ditt sms, och har hon inte det, så lär hon se det. Förstår ifall det hade varit ett samtal, för missar man det så är det missat. Men SMSet lär hon inte missa.

Skicka inte ett till sms, tycker jag.

Sedan, istället för att rå-strula med en brud i x antal timmar, så försök att låt bli för att hålla den sexuella stämningen uppe.

Vad tycker ni guys om det här?
2013-09-23,17:34,
Inlägg: #18
RE: HB7
Aha okej, har för mig att flera har skrivit att man ska skita i att hålla på och strula med tjejer tills man kommer till sängen så ville höra vad alla tyckte.
2013-09-23,17:49,
Inlägg: #19
RE: HB7
Aa nice. Strula i X antal timmar kanske var lite överdrivet. Dock körde jag lite push pull, hon försökte kyssa mig när hon sa något, minns ej riktigt, jag lutade mig bak och lät henne inte, man såg desperationen i hennes ögon. Måste jobba på att utveckla detta. Thanks guys! Kom med mer konstruktiv kritik/beröm!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-23,20:14,
Inlägg: #20
RE: HB7
(2013-09-21,11:14)Flumrider Skrev: Hallå allesammans. Behöver lite tips just nu. Träffade en het brud ute igår. Vi hånglade hur länge som helst #1 samt satt och snackade. Lång historia kort: Vi satt och hånglade hade det mysigt osv. Sen kom vi in på min ålder, det visade sig att jag var typ 6 år yngre än henne, vilket bekymrade henne #2 till en början, men sen verkade hon skita i det eftersom hon var på mig som fan med kyssar osv. Frågade henne efter ett tag att jag skulle med henne hem, hon sa att det tyvärr inte gick för att hon började jobba#3 tidigt dagen efter. Jag blev lite kall mot henne #4 , men vi fortsatte ändå att ha de mysigt med varandra.

Jag frågade henne om det var på grund av min ålder #5, hon tvekade, men sen sa hon att det helt o hållet faktiskt berodde på jobbet?... När hon skulle dra lät jag henne inte (Inte på ett creepy way) Jag tog tag i hennes hand o drog henne tillbaka o kysste henne, hon hade inget emot det, hon tyckte om det. Hon sa flera gånger att hon verkligen inte ville dra men att hon var tvungen.

Jag fick hennes nummer, hon sa att jag kunde sova hos henne imorgon (läs; idag) smsade henne senare på natten, inget svar än. Nu till frågan, hur ska jag gå vidare med det här? Vill inte smsa massa när hon inte svarat o va needy. Men samtidigt vill jag verkligen få till det med henne eftersom hon var så sexig som hon var!


#1 Det är varken skönt eller kul att hångla länge på offentlig plats, ger intrycket att du får bekräftelse genom att strula med en snygg brud. På offentlig plats används kyssar osv för att kåta upp tjejer, för att ta det till nästa steg hemma/privat plats. Hur tyckte du själv det var att hångla så länge ?

#2 När tjejen blir bekymrad så är det sjukt svårt att få henne glad genom att använda dig av en logiskt förklaring "Men jag är ju faktiskt 19 och du 25, kroppen slutar ju växa vid 20 på tjejer så det är objektivt bara 1 år mellan oss" De där är dåligt. Istället så hanterar man det genom något som kallas re-framing (Läs: Swingcat) Du framea det som det här hon som är problemet typ "Ellerhur, äldre tjejer är så tråkiga och oimpulsiva". Eller så kan du framea det som om det inte alls är ett problem utan något bra. "Va ere med dig, sålt smöret och tappat pengarna. Att vinna på triss är ju inget mot att ta med en ungtjur hem". Eller så skiter du bara fullständigt i det

Brud: Seriöst är du bara 19?!?!?!
Du: Jepp, Deal with it. Fan vad jag är sugen på hund nu balblablalbalblalbla

#3 Om hon ska jobba så kan sjukanmäla sig dagen efter eller helt enkelt komma sepetrött till jobbet, om hon ligger med dig. Menar, hur fan skulle du gjort?

#4 När du blir kall mot henne för att hon inte KAN ligga med dig kommunicerar du att du blir känslomässigt rubbad av att inte du får ligga med henne. Att bli kall används när hon inte beter sig på ett acceptabelt sätt, om hon börjar snacka massa skit, eller när hon berättar om någon fuckad värdering.

När hon VILL ligga med dig, men inte KAN, så ska du köra på ungefär samma grej, att hon är asskön och så, fast du har något viktigt att göra på morgonen (gärna viktigare än henne) så hon kan få ge dig sitt nummer så hör du av dig när du har tid

#5 Tror det var här du sumpade mest (+ smset på natten). När du säger så så kommer du ifrån framen "Något är fel på mig" och det är oattraktivt. Speciellt när hon redan hade sagt att hon skulle jobba. När tjejen ska gå så har du chansen att säga något som verkligen får henne att investera i dig. Då hon är på väg hem så får hon lite tid att tänka. Passa på att göra något oneedy/roligt precis innan hon går. Typ säga "Men en hejdåkram" Så när hon sträcker ut armarna och ska krama dig så går du fram, sen smiter du förbi henne under armarna och sticker till dina kompisar, utan att kolla tebax på henne. Du hittar säkert på massa sånna knep själv efter ett tag Smile


Om hon börjar svara så måste du få henne att investera i dig igen (Typ vara intresserad i konversationen ni har) Ett jävligt fult knep är att säga något som "Haha förresten, efter du hade stuckit, så kom det fram en snubbe som sa att han kände dig, du har tydligen många sidor". Ditt mål är att få henne att "dra saker ur dig". Då tänker hon sen (medvetet eller undermedvetet) Jag måste använda energi för att snacka med den här killen, det betyder att han måste ha något vettigt att säga (Läs: rationalisera baklänges). När hon väl har börjat investera energi igen så är det som en damlucka som har öppnats, för investerar hon lite, då blir hon villigare är hon att investera mer, så om du spelar det på rätt sätt så kan du få ligga. Om hon svarar på något sms Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}