LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
At the club
2013-09-27,10:01,
Inlägg: #1
At the club
Hallå där alla kära kompisar. Äntligen fredag, hoppas alla mår underbart!! Jag har planerat utgång ikväll då en känd dj ska komma till staden, vilket betyder hög musik, riktigt stor klubb samt en jävla massa folk! Nu undrar jag om ni kära vänner kunde dra en liten sammanfattning om hur man ska agera på en klubb med hög musik och mycket folk!

Vet att det finns massa trådar om det här, men det skulle va nice o ha en liten sammanfattning här, då jag själv och andra kan använda det som en liten mall.

Jag tycker att gajmet blir lite svårare när det dunkas riktigt hög musik då man inte kan kommunicera lika väl. Men ja tips och sammanfattningar skulle verkligen uppskattas!

Ha en grym dag!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-27,13:23,
Inlägg: #2
RE: At the club
Har samma problem. Riktigt värdelöst med för hög musik, det ställe i staden jag bor med flest folk och oftast flest brudar spelar dom ofta så hög musik så man kan stå och skrika i örat på varandra ibland utan att man hör vad som sägs.

Det brukar även vara så jävla fullt med folk att man fan knappt ens för plats att stå och dansgolvet är det då så fullt på att man inte kan dansa för fem öre, nu kan jag inte dansa och gör det nästan aldrig Men suger kuk när man väl gör det och står fast pluggad mellan folk.

Jag går inte dit så ofta längre på grund av de två faktorerna.
2013-09-27,14:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-27,14:38 av {2} Cruz.)
Inlägg: #3
RE: At the club
Alltså, det är helt värdelöst att öppna på ett vanligt sätt när det är hög ljudvolym, det kommer ALDRIG fungera. Jag skulle satsat på "dancefloor game" om man säger så. Ha bara kul, dansa och röj. Så typ ryck tag i en brud STYR HENNE och dansa, gå in för en kyss, backa dansa lite mer och "hypa upp moden", gå in för ett hångel, backa dansa lite mer och ba känn av viben i klubben. Bygg upp den sexuella attraktionen, retas osv men genom dans och kroppspråk.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-09-27,14:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-27,14:48 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #4
RE: At the club
Håller med dig confused, det suger!! Men tack för svar boys. Ska satsa mer på att prata där det är lite lugnare, prioritet 1 är att snacka med så många som möjligt för o se hur jag gör och vad som ska förbättras. Ska även testa dansgolvet som Cruz föreslog, dock blir det ingen hög prioritet då jag vill förbättra mitt game med att snacka osv!

Låter mycket bra toledo, dom har en bra utegård där det är lite lugnare som man kan kommunicera med flickorna!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-27,16:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-27,16:45 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #5
RE: At the club
Enda gångerj ag fått bra resultat på club game (innan jag började testa benzo) är vid hög energi, glad som fan och på som fan. 80-90 % av tjejer som går hem med killar från klubbar har ägglossing och är väldigt öppna för en dominant och sexuellt aggressiv kille direkt. Resten är bara slöseri med tid om du är ute efter knull på samma kväll. Club game är numbers game tills man hittar nån som klickar direkt och som faller för en direkt /har bestämt sig redan innan. dock kandu spklart bygga upp nån slags tillfällig status på stället genom pre selection etc etc. Men glöm att bygga nån djupare rapport om det inte är ett lugnt ställe.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-09-27,16:46,
Inlägg: #6
RE: At the club
Härligt bra svar! Är dock obekväm i att på dansgolvet tillexempel, bara rycka tag i någon tjej o börja dansa med henne, inte riktigt min grej..
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-28,03:17,
Inlägg: #7
RE: At the club
Your live starts where your comfort zone ends Wink
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-09-28,19:12,
Inlägg: #8
RE: At the club
(2013-09-28,03:17)Ragnarök Skrev: Your live starts where your comfort zone ends Wink

True, får jobba på det!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-28,19:22,
Inlägg: #9
RE: At the club
Det är det som är det jobbiga med hela resan. Och det är här 95% failar och därmed sker ingen utveckling. De ger upp.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-09-28,19:55,
Inlägg: #10
RE: At the club
(2013-09-28,19:22)russel Skrev: Det är det som är det jobbiga med hela resan. Och det är här 95% failar och därmed sker ingen utveckling. De ger upp.

Att komma ut från sin komfort-zone?

Tillskillnad från många av mina polare är jag långt utanför min komfortzone om man jämför med dem. Men jag har fortfarande en del att jobba på, måste bli aggressivare och skita i vad folk tycker, har dock blivit bättre nu på senare tid!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-28,22:51,
Inlägg: #11
RE: At the club
Ah precis, att pusha den. KAnske kryddade lite i förra posten.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-09-28,22:58,
Inlägg: #12
RE: At the club
(2013-09-28,22:51)russel Skrev: Ah precis, att pusha den. KAnske kryddade lite i förra posten.

Aa men jag förstår vad du menar. Var en riktigt dålig kväll igår på brudfronten, alldeles för mycket folk och alldeles för hög musik. Pratade med tre olika set tror jag, två av dem var riktigt tråkiga, (dock funkade det där med compliance o de Valle snackade om, med en av de tråkigare, då jag blev helt avslagen när jag märkte hur tråkig hon vart, men hon försökte att liva upp det genom att säga hur trött och hungrig hon vart?) Orkade inte wasta tid. Fick numret av en annan brud, försökte att inte göra om samma misstag som förra gången, att ta numret i slutet av konversationen, men när jag fick numret var hon tydligen tvungen att gå på toa? Skulle kanske ha förflyttat mig med henne till ett annat ställe.

Något som jag har tänkt på som kanske ställer till det för mig är att när jag är ute, har jag som inställning att jag MÅSTE snacka med brudar, jag är ständigt på jakt.

Kanske ska tagga ner det och ha kul samtidigt som jag snackar med brudar. Alltså inte ha det tankesättet att jag spanar runt, vilka ser sociala och roliga ut, kan jag prata med dem, osv osv?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-29,22:58,
Inlägg: #13
RE: At the club
Efter man lämnat jackan brukar jag och vännerna samlas och spana in klubben, dra några skämt. Peka på en ful brud och säga att sin polare har kvällen fixad är standard. Går till baren och tar en öl/shot och sen går vi till ett bord och snackar lite skit i kanske 5 minuter.

när ölen är nere brukar någon av oss dra upp alla på dansgolvet där vi flippar runt och dansar mycket i en grupp. Jag gillar att dansa på klubb så efter en låt eller två bara rör du vid en brud du vill dansa med(undvik en tajt "girlsnightout-klunga", tjejerna som vill dansa brukar sända ut vibe).

Det är viktigt att du rör henne på ett sätt som tydligt visar att du är där så det inte blir creepy tafsande av det, stor skillnad. Vill hon då dansa så är det perfekt, nobbar hon dig bara garvar du och dansar vidare, no biggie.

Bara kör på såhär och var absolut inte rädd för att bli nobbad, det händer snygga som fula killar all the time, inget att bry sig om. Tjejen kanske har en dålig state just när du går fram, vem vet, dont take it personal.

Jag har blivit nobbad hundratals gånger av tjejer men påverkas man aldrig av det visar det sig och din succesrate ökar som fan då du ses som en skön snubbe som inte är needy utan bara fearless.

Tänk på att ha kul bara. Ingen bryr sig om du gör bort dig.
2013-09-29,23:07,
Inlägg: #14
RE: At the club
(2013-09-29,22:58)Nicki Skrev: Efter man lämnat jackan brukar jag och vännerna samlas och spana in klubben, dra några skämt. Peka på en ful brud och säga att sin polare har kvällen fixad är standard. Går till baren och tar en öl/shot och sen går vi till ett bord och snackar lite skit i kanske 5 minuter.

när ölen är nere brukar någon av oss dra upp alla på dansgolvet där vi flippar runt och dansar mycket i en grupp. Jag gillar att dansa på klubb så efter en låt eller två bara rör du vid en brud du vill dansa med(undvik en tajt "girlsnightout-klunga", tjejerna som vill dansa brukar sända ut vibe).

Det är viktigt att du rör henne på ett sätt som tydligt visar att du är där så det inte blir creepy tafsande av det, stor skillnad. Vill hon då dansa så är det perfekt, nobbar hon dig bara garvar du och dansar vidare, no biggie.

Bara kör på såhär och var absolut inte rädd för att bli nobbad, det händer snygga som fula killar all the time, inget att bry sig om. Tjejen kanske har en dålig state just när du går fram, vem vet, dont take it personal.

Jag har blivit nobbad hundratals gånger av tjejer men påverkas man aldrig av det visar det sig och din succesrate ökar som fan då du ses som en skön snubbe som inte är needy utan bara fearless.

Tänk på att ha kul bara. Ingen bryr sig om du gör bort dig.

Great post, tack man!

Har aldrig varit ett fan av dansgolvet, men visst fan blev det bättre när jag slappnade av, gjorde det mot slutet av kvällen då var jag typ " i dont give a fuck" (Borde varit så HELA kvällen) Då kom det faktiskt brudar och dansade med mig, tror det kom en 6 styckna sammanlagt. Så jag absolut, håller med dig!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}