LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Step up the game!
2013-09-30,21:06,
Inlägg: #1
Step up the game!
Hallå där allihopa!

Tänkte höra lite med er om ni har tips på bra böcker, filmer, klipp osv som får en att steppa upp sitt game? Just nu tillbringar jag all min tid på forumet, misstolka inte, forumet har varit guldvärt för mig, alla ni har hjälpt otroligt mycket med olika artiklar samt posts. Men skulle även vilja har något utöver det. Gärna gamla posts från forumet (har läst de i best of) men även bra böcker som är informativa men ändå väldigt roliga. Tyckte Neil Strauss bok var väldigt rolig, och ganska informativ, men inte så jätte. Saker som får mitt game att bli bättre, gärna någonting ni läste när ni var i början av ert game!

Gärna internetposts som är lättgenomträngliga! Men böcker, e-böcker, ljudfiler m.m!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-30,21:13,
Inlägg: #2
RE: Step up the game!
Waddap son,

Mycket av detta handlar bara om dina fears. Så, vad är du rädd för att göra just nu? Fundera på det och fokusera på just dessa grejer. Själv var jag galet rädd för att eskalera sexuellt och att bara snacka sex med flickor i början. Så började att snacka sex med alla flickor jag just träffat, gick närmre dem, viskade naughty things örat osv. Alla tyckte jag var creepy as fuck i början, mohahahah.

Dessa två böcker är iaf guld:

60 years of challenge - Handlar om sexual tension (hålla käften) och snabb eskalering
Mark Mansons Models - Handlar mycket om livsstil, needyness och att rent generellt bli en mer attraktiv dude.
2013-09-30,21:15,
Inlägg: #3
RE: Step up the game!
(2013-09-30,21:13)godsgift Skrev: Waddap son,

Mycket av detta handlar bara om dina fears. Så, vad är du rädd för att göra just nu? Fundera på det och fokusera på just dessa grejer. Själv var jag galet rädd för att eskalera sexuellt och att bara snacka sex med flickor i början. Så började att snacka sex med alla flickor jag just träffat, gick närmre dem, viskade naughty things örat osv. Alla tyckte jag var creepy as fuck i början, mohahahah.

Dessa två böcker är iaf guld:

60 years of challenge - Handlar om sexual tension (hålla käften) och snabb eskalering
Mark Mansons Models - Handlar mycket om livsstil, needyness och att rent generellt bli en mer attraktiv dude.

Är mest rädd för att eskalera med en brud när jag pratar med henne. Måste eskalera snabbare! Men där handlar det nog mest om okunskap!

Perfekt, tack! Ska kika på dem!

Mer tips folks!! Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-30,21:24,
Inlägg: #4
RE: Step up the game!
(2013-09-30,21:15)Flumrider Skrev: Är mest rädd för att eskalera med en brud när jag pratar med henne. Måste eskalera snabbare! Men där handlar det nog mest om okunskap!

Perfekt, tack! Ska kika på dem!

Mer tips folks!! Smile
Aah there we go, bara att öva på det helt enkelt. Tror 60 kommer passa dig fett bra =)

Prova att kliva fram till en tjej på krogen och berätta direkt hur sexig du tycker hon är och att du vill knulla henne. Kommer garanterat vara läskigt och gå åt helvete i början men strax kommer det inte vara någon biggie för dig inombords längre =) Klarar den här mannen av att inte bry sig om en förbannad gorilla klarar du av en liten flicka som kan bli arg Wink

2013-09-30,21:40,
Inlägg: #5
RE: Step up the game!
(2013-09-30,21:24)godsgift Skrev: Aah there we go, bara att öva på det helt enkelt. Tror 60 kommer passa dig fett bra =)

Prova att kliva fram till en tjej på krogen och berätta direkt hur sexig du tycker hon är och att du vill knulla henne. Kommer garanterat vara läskigt och gå åt helvete i början men strax kommer det inte vara någon biggie för dig inombords längre =) Klarar den här mannen av att inte bry sig om en förbannad gorilla klarar du av en liten flicka som kan bli arg Wink


Nice, thanks man!!! Har börjat läsa 60, laddade ner den, men det lär vara samma version som om man skulle ha köpt den va?

Har läst lite, verkar sjukt intressant!!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-30,21:46,
Inlägg: #6
RE: Step up the game!
(2013-09-30,21:40)Flumrider Skrev: Nice, thanks man!!! Har börjat läsa 60, laddade ner den, men det lär vara samma version som om man skulle ha köpt den va?

Har läst lite, verkar sjukt intressant!!
Yeah, laddade upp hela versionen här om du vill vara säker! http://speedy.sh/5haM8/60CompleteSystem.pdf
2013-09-30,22:03,
Inlägg: #7
RE: Step up the game!
(2013-09-30,21:46)godsgift Skrev: Yeah, laddade upp hela versionen här om du vill vara säker! http://speedy.sh/5haM8/60CompleteSystem.pdf

Man tackar så mycket!!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Feedback på sms game Ted 11 5,776 2013-10-22,20:07
Senaste inlägg:: Flumrider
  Mitt game Flumrider 10 4,944 2013-10-04,23:48
Senaste inlägg:: Flumrider
  the long game kinkykong 3 1,295 2013-08-14,22:33
Senaste inlägg:: kinkykong

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}