LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vid som berör ett korrekt mindsett
2013-10-04,09:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-04,09:44 av {2} russel.)
Inlägg: #1
Video  Vid som berör ett korrekt mindsett



Ingen nyhet direkt.
Sterran gör att han tänker och tror gott om sig själv ochvilket ger rätt utstrålning. Se till att implementera bra tänkande varje dag. Bygg upp ett par beliefs som man nöter in och går efter hela tiden.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-04,22:40,
Inlägg: #2
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
NIce. Inget nytt. Är övertygad om att tjejer kan dofta feromonerna också Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-10-05,01:08,
Inlägg: #3
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
(2013-10-04,22:40)Ragnarök Skrev: NIce. Inget nytt. Är övertygad om att tjejer kan dofta feromonerna också Smile

Säkert. Vad är feromer btw? Ere skit som avdunstar från vår kropp.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-05,01:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-05,01:34 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #4
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
http://sv.wikipedia.org/wiki/Feromon

Bl a finns det studier på att brudar gillar färskt svett hos killar (inte typiska armsvettsdoften alltså som folk som inte sköter sin hygien får) där man tror den kraftiga feremonutlösnignen svett utger ligger bakom etc...
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-10-05,10:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-05,10:17 av {2} confused....)
Inlägg: #5
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
Stämmer bra det han säger, jag har naturligt låga testo nivåer, jag ligger på 13+, vid 12- räknas man som låg och kan få TRT utskrivet.

Jag provade en hemmagjord TRT kur för att se om jag märkte någon effekt mot mina symptom jag får av detta. Allt han säger i videon upplevde jag under den perioden, sjukt väldmående, sjukt självförtroende och jag har aldrig varit så populär hos brudar som den perioden när jag provade min TRT. Allting bara klaffade, sättet att vara på,utstrålningen, sättet att tänka och uttrycka sig på bara blev rätt.

Jävla svårt, näst intill omöjligt att fejka det mindsettet dock, iaf för mig. Även om jag fått en väldigt bra insikt på hur tankarna går. Det självförtroende och välmåendet går inte komma upp i hur mycket man än mediterar eller ger fan i att runka, jusst eftersom hormonerna går upp till omänskliga nivåer.

Jag kunde ligga hemma i soffan, hålla i mina bollar och bara känna hur gött livet var, jag kunde gå ute en vårdag ta ett djupt andetag och fick en större må bra känsla i kroppen än jag fått av någon av de droger jag testat. Heroin, CB, morfin, olika typer benzo, LSD, kokain, amfetamin osv osv, ingen av dom har gett varken lika bra välmående eller självförtroende som jag fått på den TRT kuren. Vissa typer av benzo kan dock konkurera i rätt doser, men då har man en stor minneslucka över bokstavligt talat hälften av allt man gör varje dag. Kan ha varit och hälsat på en kompis utan att minnas det dagen efter, så den bi-effekten gör att det ändå inte kan jämföras.
2013-10-06,18:23,
Inlägg: #6
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
(2013-10-04,09:30)russel Skrev: Se till att implementera bra tänkande varje dag. Bygg upp ett par beliefs som man nöter in och går efter hela tiden.

Hur gör man detta? Affirmationer är inte speciellt effektivt..
2013-10-06,18:27,
Inlägg: #7
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
(2013-10-05,10:08)confused... Skrev: Stämmer bra det han säger, jag har naturligt låga testo nivåer, jag ligger på 13+, vid 12- räknas man som låg och kan få TRT utskrivet.

Jag provade en hemmagjord TRT kur för att se om jag märkte någon effekt mot mina symptom jag får av detta.

Vad för typ av trt kur körde du?
2013-10-06,18:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-06,18:48 av {2} confused....)
Inlägg: #8
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
(2013-10-06,18:23)achiever Skrev: Hur gör man detta? Affirmationer är inte speciellt effektivt..

Några saker man kan göra.

Ta ett djupt andetag samtidigt som du ler, det skapar en må bra känsla i kroppen, gör det ett gäng gånger varje dag.

Håll hakan högt och medvetet skapa ett självsäkert kropps språk, när du är ute och går ska du kolla mot horisonten, inte snett nedåt i backen. Hålla hakan högt och kolla rakt framåt gör att axlarna dras lite bakåt också eftersom det blir bekvämare för överkroppen att vara lite mer tillbaka lutad när man har huvudet högt och vise versa, håller du huvudet lågt dras axlarna lite framåt.

Dessa 2 saker i kombo ger en märkbar skillnad i kropps språket och utstrålning utåt mot andra. Gör även att du blir på bättre humör och känner dig självsäkrare.

Exempel på hur du ska ha hakan,blicken och axlarna.

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/arch...77965b.jpg

Exempel på hur dom flesta har hakan,blicken och axlarna.

http://ak2.picdn.net/shutterstock/videos...ground.jpg

Hjärnan och kroppen samarbetar mycket med varandra när det gäller kropps språk och humör, kollar du ned i backen, gör sura miner och håller axlarna lite framåt så kommer du känna dig osäkrare och håller du hakan högt, axlarna lita bakåt och kollar mot horisonten så kommer du känna dig säkrare och på bättre humör.

Ett självsäkert kropps språk kan även öka dina testonivåer, jag vet inte hur mycket men det är iaf vetenskaplig bevisat.

I början kommer det kännas onaturligt, men gör du det varje dag kommer det efter en stund kännas helt normalt och istället ha det gamla beta kropps språket kommer kännas onaturligt.

(2013-10-06,18:27)Commander Skrev: Vad för typ av trt kur körde du?

Körde en lågdos kur som många nybörjare som ska dopa sig brukar köra, för att se hur deras kropp reagear på testo osv. 250mg i veckan. Detta är mycket högre nivåer än naturliga nivåer, men samtidigt väldigt milt för att vara en testo kur. 500-750mg tror jag är väldigt vanligt, alltså 2x till 3x så mycket. Seriösa bodybuilders ligger ofta på flera gram i veckan.
2013-10-06,18:46,
Inlägg: #9
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
(2013-10-06,18:38)confused... Skrev: Några saker man kan göra.

Ta ett djupt andetag samtidigt som du ler, det skapar en må bra känsla i kroppen, gör det ett gäng gånger varje dag.

Håll hakan högt och medvetet skapa ett självsäkert kropps språk, när du är ute och går ska du kolla mot horisonten, inte snett nedåt i backen. Hålla hakan högt och kolla rakt framåt gör att axlarna dras lite bakåt också eftersom det blir bekvämare för överkroppen att vara lite mer tillbaka lutad när man har huvudet högt och vise versa, håller du huvudet lågt dras axlarna lite framåt.

Dessa 2 saker i kombo ger en märkbar skillnad i kropps språket och utstrålning utåt mot andra.

Exempel på hur du ska ha hakan,blicken och axlarna.

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/arch...77965b.jpg

Exempel på hur dom flesta har hakan,blicken och axlarna.

http://ak2.picdn.net/shutterstock/videos...ground.jpg

Hjärnan och kroppen samarbetar mycket med varandra när det gäller kropps språk och humör, kollar du ned i backen, gör sura miner och håller axlarna lite framåt så kommer du känna dig osäkrare och håller du hakan högt, axlarna lita bakåt och kollar mot horisonten så kommer du känna dig säkrare och på bättre humör.

Ett självsäkert kropps språk kan även öka dina testonivåer, jag vet inte hur mycket men det är iaf vetenskaplig bevisat.

I början kommer det kännas onaturligt, men gör du det varje dag kommer det efter en stund kännas helt normalt och istället ha det gamla beta kropps språket kommer kännas onaturligt.

Mycket nyttig information! Jag har faktiskt aktivt ändrat kroppsspråket och gjort liknande le-övningar i några månader, men det går väl fram och tillbaka hur medveten man är om sitt kroppsspråk. Vissa delar av rörelser eller poser, haha, är ju inövade så de sitter nu.


Det jag undrade med min fråga var dock såhär: Hur integrerar jag t.ex. beliefet "jag är en driven person"? Alltså hur skaffar man sig mer definerade beliefs som man verkligen tror på och lever efter?
2013-10-06,21:06,
Inlägg: #10
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
(2013-10-06,18:23)achiever Skrev: Hur gör man detta? Affirmationer är inte speciellt effektivt..
Tja man,

Titttar in lite senare och förklarar om ett-
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-06,21:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-06,21:18 av {2} Schlinus.)
Inlägg: #11
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett


Kör när du vaknar + innan du lägger dig varje dagTongue

Slänger upp 40 bilder som jag brukar kolla på samtidigt, som förmedlar alfa, för mig

http://speedy.sh/RQyBU/Alfa.rar
2013-10-07,01:54,
Inlägg: #12
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
Achiever:
Våra hjärnor är designade för att rikta ens uppmärksamhet för att hitta riktiga/verkliga bevis som speglar de beliefs vi har. Hitta bevis för att backa up dem. Och ju mer bevis hjärnan hittar, desto starkare kommer dina beliefs att bli och desto mer övertygad kommer du bli.
Som ditt exempel med att impletera ”Jag är en driven person”. Självklart måste du take action och få saker och ting gjort, men genom att tänka på /repetera det dagligen, så kommer du kanske se möjligheter som öppnar upp som just tyder på/bekräftar att du är framåt. Ett annat exempel på belief skulle kunna vara ”Kvinnor utnyttjar mig endast för sex”. Ett resultat av att hjärnan vill åt bevis kring detta är att du kanske under en interaktion med en kvinna säger ”sådär säger du bara för att du vill ligga med mig”.
Med andra ord mindfucka dig själv med positiva tankar, höga tankar om dig själv och döda negativa tankar om dig själv(menar inte att man ska bli narscisst deluxe. Klart man ska ha lite självdistans och kunna erkänna svaga sidor).

Sen ska de följas också, därför tänker jag utvärdera kortfattat och enkelt varje dag, som en checklista. ex "hur var det nu, hur såg det ut i den där situationen, agerade jag som jag ville". Observera kortfattat och enkelt, och var ärlig. Räcker väll oftast med ett "Ja" eller "Nej, jag ville egentligen göra xyz men gjorde abc för att jag ville vara andra till hands" eller något liknande.
Jag tror att det kan vara bra att påminna sig / utvärdera dagligen för att den du är i framtiden är ett resultat av vad du är idag. En liten belief, en liten tanke påverkar ditt liv och energi SJUKT mycket i längden.
Ska sätta in detta som en rutin nu och köra ordentligt typ 10 ggr morgon och kväll.

Det finns också en övning som Hypnotica pratar om i ett av sina seminarium.
Jag har själv även varit ganska kass på att göra det också, har glömt bort att göra/inte präntat in som en vana. Men jag har gjort det några enstaka gånger(har då fått bra effekt). och tänkte köra även detta på mer daglig basis nu..
Skriva ner mina limiting beliefs på ett papper och sedan visualisera hur jag kommer att vara i specifika situationer om jag följer dem. Hur jag kommer att se mig själv, hur andra kommer att se mig som, vad säger folk till mig? m.m. Vad får jag för känsla inom mig? Är den skön, uppfriskande eller depprimerande etc. Om jag sedan lägger på månader, 10, 20 år i framtiden, hur ser det ut då? Hur är känslan?
Efter det här så skriver jag ner den totala motsatsen av min limiting belief så att det blir en positiv belief. Random exempel:
"Jag approchar brudar ÄVEN om jag känner rädsla" och så gör man om samma övning, blickar framåt, månader, år etc.

Har somsagt gjort detta några enstaka gånger och det är en jävla kontrast man får i energi/sinnestillstånd inom sig. Ska försöka ägna åtminstone 10 min visualisering varje dag. Bara stänga ögonen, luta sig tillbaka och visualisera.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}