LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
How to??!
2013-10-08,19:11,
Inlägg: #1
How to??!
Hallå! Oftast när jag är ute approachar jag kanske 2-3 sets, vilket jag ska höja nu, ska sätta upp ett mål för minst 5 approaches per kväll och sedan höja den gränsen mer och mer så jag blir säkrare. Iallafall, när jag är ute och snackar med en brud, och i en del fall hånglar med henne, det kan vara på dansgolvet eller vid ett bord. Jag har väldigt svårt för att veta hur jag ska agera för att få med henne hem/hem till henne.

Några tips? Om vi tar ett exempel att jag hånglar med en tjej på dansgolvet, förflyttar mig sedan bort därifrån med henne till ett bord, hur ska man agera för att få ha en större chans att få ligga?

Ska man eskalera snabbt med orden med tanke på att man redan har strulat? Eller är det comfort man ska satsa på?

För boken jag läser just nu som Valle tipsade om (4 elements of game) Där pratar dem väldigt mycket om att ha ett "drive", ha ett GO i kroppen.

Ska jag helt enkelt bara slappna av och föra konversationen dit jag vill? Och tänka; So what om det skiter sig? Har ändå flera chicks hemma som väntar på min penis?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-08,19:32,
Inlägg: #2
RE: How to??!
Bara att fråga om hon vill hänga med hem, om inte är det helt lugnt. Bara att fortsätta snacka vidare eller vad som helst och fråga igen lite senare. Och om klockan är typ 03 och du vill dra hem men hon ändå vill stanna till 05 kan du ju ge henne ditt nummer och åka hem själv. Har själv gjort så istället för att vänta kvar som en snäll liten hund och de brukar höra av sig senare och komma över Smile

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=2080
2013-10-08,20:13,
Inlägg: #3
RE: How to??!
(2013-10-08,19:32)godsgift Skrev: Bara att fråga om hon vill hänga med hem, om inte är det helt lugnt. Bara att fortsätta snacka vidare eller vad som helst och fråga igen lite senare. Och om klockan är typ 03 och du vill dra hem men hon ändå vill stanna till 05 kan du ju ge henne ditt nummer och åka hem själv. Har själv gjort så istället för att vänta kvar som en snäll liten hund och de brukar höra av sig senare och komma över Smile

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=2080

Härligt, thanks! Har missat den tråden, tackar!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-08,20:19,
Inlägg: #4
RE: How to??!
(2013-10-08,20:13)Flumrider Skrev: Härligt, thanks! Har missat den tråden, tackar!
You're welcome. Försök att komma ihåg att ni "spelar i samma lag" bara och att det inte är någon brådska med att dra hem bara för att bekräfta ditt mega-pick-up-artist ego. Tänk dig samma situation om det vore din flickvän du frågade om hon var sugen att dra hem. Skulle det spela någon roll om hon ville stanna 1h till innan ni drar hem och bonkar skiten ur varandra?
2013-10-08,20:35,
Inlägg: #5
RE: How to??!
(2013-10-08,20:19)godsgift Skrev: You're welcome. Försök att komma ihåg att ni "spelar i samma lag" bara och att det inte är någon brådska med att dra hem bara för att bekräfta ditt mega-pick-up-artist ego. Tänk dig samma situation om det vore din flickvän du frågade om hon var sugen att dra hem. Skulle det spela någon roll om hon ville stanna 1h till innan ni drar hem och bonkar skiten ur varandra?

Nää hade inte spelat någon roll faktiskt. Det hela fallerar väl säkert på att jag har varit alldeles för kyckling, förbättrat mig dock, men jag vill inte heller framstå som needy genom att fråga om hon ska hem.

Men mycket handlar om hur jag säger det va? Om jag har förstått rätt?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-08,20:46,
Inlägg: #6
RE: How to??!
(2013-10-08,20:35)Flumrider Skrev: Nää hade inte spelat någon roll faktiskt. Det hela fallerar väl säkert på att jag har varit alldeles för kyckling, förbättrat mig dock, men jag vill inte heller framstå som needy genom att fråga om hon ska hem.

Men mycket handlar om hur jag säger det va? Om jag har förstått rätt?
Ah, precis den känslan. Som om du skulle frågat flickvännen, din polare eller vem som helst som du inte "behöver något från". Då är det direkt 100% icke-needy. För du behöver inte ha ett speciellt svar från henne. Fuck it du behöver inte ens sexet egentligen, det är bara en mysig avslutning på en skön kväll. Därmed kommer du från en position som skriker utav non-neediness och abundance -> hon vill också smaka på din stock.

Annars om du vill göra det lite mer "alfa" så kan du ju bara säga, kom vi drar samtidigt som du tar hennes hand och leder vägen mot utgången.
2013-10-08,20:52,
Inlägg: #7
RE: How to??!
(2013-10-08,20:46)godsgift Skrev: Ah, precis den känslan. Som om du skulle frågat flickvännen, din polare eller vem som helst som du inte "behöver något från". Då är det direkt 100% icke-needy. För du behöver inte ha ett speciellt svar från henne. Fuck it du behöver inte ens sexet egentligen, det är bara en mysig avslutning på en skön kväll. Därmed kommer du från en position som skriker utav non-neediness och abundance -> hon vill också smaka på din stock.

Annars om du vill göra det lite mer "alfa" så kan du ju bara säga, kom vi drar samtidigt som du tar hennes hand och leder vägen mot utgången.

+1 på den. Tack så mycket! Längtar till nästa utgång då man kan sätta ens egna "teorier" i verk och se vad som funkar bäst för en själv!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}