LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Zyzz
2013-01-19,18:15,
Inlägg: #61
Zyzz
Nystart Skrev:400 kanske är lite mkt, men det är fan skitdyrt med drugz där nere. bara kika på SR så ser du priserna i oz är sjukt mkt högre än resten av världen

mkt shady folk där, mest troligt inte särskilt bra. men who knows

Jaha? 400 är fortfarande ett orealistisk pris vare sig det är dyrt eller ej där.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-01-20,00:41,
Inlägg: #62
Zyzz
Cruz Skrev:Jaha? 400 är fortfarande ett orealistisk pris vare sig det är dyrt eller ej där.
Men vad baserar du detta på? Det finns bra mkt mer droger i omlopp i europa än vad det gör i oz. Och dom kan inte direkt lokalproducera kokset.

Om folk betalar 2000nok (vilket blir cirkus 2300sek) för ett gram koks så ser jag inte varför ngn skulle kunna betala 400aud vilket är cirkus 2700, sån jävla skillnad äre ju inte.
2013-01-20,03:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-20,03:36 av {2} TobiasK.)
Inlägg: #63
Zyzz
Nystart Skrev:Men vad baserar du detta på? Det finns bra mkt mer droger i omlopp i europa än vad det gör i oz. Och dom kan inte direkt lokalproducera kokset.

Om folk betalar 2000nok (vilket blir cirkus 2300sek) för ett gram koks så ser jag inte varför ngn skulle kunna betala 400aud vilket är cirkus 2700, sån jävla skillnad äre ju inte.

Vem betalar 2k norska? 650 när jag var i oslo iaf. Polare köpte i tex thailand för ca 2000 sek. Ingen aning men känns som stt de är rimligare än 400 dollar

*edit. aha, "bara" 2,700. trodde dollarn låg närmare 10sek.
find it, fuck it, forget it.
2013-01-20,03:47,
Inlägg: #64
Zyzz
Nystart Skrev:Men vad baserar du detta på? Det finns bra mkt mer droger i omlopp i europa än vad det gör i oz. Och dom kan inte direkt lokalproducera kokset.

Om folk betalar 2000nok (vilket blir cirkus 2300sek) för ett gram koks så ser jag inte varför ngn skulle kunna betala 400aud vilket är cirkus 2700, sån jävla skillnad äre ju inte.
Bara för att folk är desperata och betalar överpris så betyder det inte att snittpriset är så högt. Jag undrar verkligen var du får din info ifrån.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-01-20,14:47,
Inlägg: #65
Zyzz
TobiasK Skrev:Vem betalar 2k norska? 650 när jag var i oslo iaf. Polare köpte i tex thailand för ca 2000 sek. Ingen aning men känns som stt de är rimligare än 400 dollar

*edit. aha, "bara" 2,700. trodde dollarn låg närmare 10sek.
Har ej vart i Oslo så kan inte uttala mig, men verkar ju vara drogjhuvudestaden här i norden, så lär finnas billigt där, frågan om kvalle osv kvarstår ju alltid, men så äre ju alltid o handlar ju i slutändan mest om kontakter. Jag syftade på Stavanger, bott där o folk betalde for reals 2000nok för ett g koks. Men som sagt, stavanger är snordyrt och oljehuvudstaden så finns otroligt mkt folk med cash där,
http://images.businessweek.com/ss/10/06/...ties/7.htm

Cruz Skrev:Bara för att folk är desperata och betalar överpris så betyder det inte att snittpriset är så högt. Jag undrar verkligen var du får din info ifrån.
True. Men ang norge så utgår jag ifrån vad folk i min omgivning köpte för o det va inte "first timers", kanske var "flake" eller så lurendrejeri eller så var priset så, kan väl inte riktigt veta då jag sälv inte köpte (gissa varför!!) men helt okvalificerat o säga det äre iaf inte då jag som sagt bodde där
2013-02-11,02:10,
Inlägg: #66
Zyzz
[video=youtube;gnVlQfpFl-A]http://www.youtube.com/watch?v=gnVlQfpFl-A[/video]
2013-02-11,02:57,
Inlägg: #67
Zyzz
Hur lång var liraren och vad vägde han?
2013-02-11,11:20,
Inlägg: #68
Zyzz
Wcanka Skrev:[video=youtube;gnVlQfpFl-A]http://www.youtube.com/watch?v=gnVlQfpFl-A[/video]
Vem fan pratar om sin döda vän och kan inte ens stänga av musiken så folk kan höra ordentligt, va äre för jävla stolpskott?

Orkade fan inte lyssna på skiten, uppfattade så mycket som att han skulle blivit en grönsak om han levde vidare efter något, typ att han hade varit död 5 min i sömnen, jaha, säger ju fan inte vad som gjorde att han var död under dessa 5min...
2013-02-11,11:38,
Inlägg: #69
Zyzz
Nystart Skrev:Vem fan pratar om sin döda vän och kan inte ens stänga av musiken så folk kan höra ordentligt, va äre för jävla stolpskott?

Orkade fan inte lyssna på skiten, uppfattade så mycket som att han skulle blivit en grönsak om han levde vidare efter något, typ att han hade varit död 5 min i sömnen, jaha, säger ju fan inte vad som gjorde att han var död under dessa 5min...

Nej för ingen vet varför Zyzz dog i sömnen, troligen nå dåliga droger eller skit!
2013-02-11,13:17,
Inlägg: #70
Zyzz
The haters wont make it Sad
2013-02-11,13:52,
Inlägg: #71
Zyzz
Inget problem med hans självsäkerhet och kul att han fick många unga till gymmen, men fuckin' hell vad hjärndöd han verkade vara... Riktig toolbox.

Pauly D och Mike upphöjt i 2314.
2013-02-11,14:20,
Inlägg: #72
Zyzz
[video=youtube;qSTy5PhVuuI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qSTy5PhVuuI[/video]
HAHHAHAHAHAHAHHAHA
2013-02-11,18:57,
Inlägg: #73
Zyzz
MassRiot Skrev:Inget problem med hans självsäkerhet och kul att han fick många unga till gymmen, men fuckin' hell vad hjärndöd han verkade vara... Riktig toolbox.

Pauly D och Mike upphöjt i 2314.

Utveckla gärna varför du tycker han var "hjärndöd"
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-02-11,19:14,
Inlägg: #74
Zyzz
Anonymous Skrev:Utveckla gärna varför du tycker han var "hjärndöd"

Har du sett hans videos? Jag ska alltså behöva utveckla min slutsats för dig om varför han ger ett hjärndött intryck i dessa?

Really?
2013-02-11,19:59,
Inlägg: #75
Zyzz
MassRiot Skrev:Har du sett hans videos? Jag ska alltså behöva utveckla min slutsats för dig om varför han ger ett hjärndött intryck i dessa?

Really?

[Image: images?q=tbn:ANd9GcQLjSHz9YpyS28Ol7YfmV_...X1TJoJiyZG]
2013-02-11,20:57,
Inlägg: #76
Zyzz
Måste ge han att det är ett bra argument när man blir satt på plats; COME AT ME BRO! Haha, genialiskt.
2013-02-12,00:18,
Inlägg: #77
Zyzz
MassRiot Skrev:Har du sett hans videos? Jag ska alltså behöva utveckla min slutsats för dig om varför han ger ett hjärndött intryck i dessa?

Really?

Har du sätt hans kropp? Har du sätts hans brudar, har du sätt hans livsstil, har du sätt hans quotes? Vet du något om han ALLS eller dömmer du utöver videosen, vad är problemet med att ha kul och göra videos och roa sig och leva hur man själv vill? Det är väl det vi flesta som hänger på CL strävar efter? Få mer chicks och kunna uttrycka sig till 100% "Don't give a fuck" eller?

Tycker du borde söka lite till på Zyzz, han va ej så hjärndöd som du tror, nu har jag ingen ANING om varför du tycker man är hjärndöd när man skulpterar sin kropp sjukt snyggt och får sjukt mkt chicks samt blir känd över världen över, du måste vara en riktig bigshot som kommer med sånna påståenden.

Sen när är det hjärndött att dansa på sitt eget sätt, stå i centrum, få mkt brudar, uttrycka sig fritt m.m. och trolla runt och ha kul, elr JUSTE nee man får ju ej sticka ut och ha kul då e man konstig på nåt sätt elr hur? Man måste va normal och leva efter normer, VISST ÄR DET SÅ?!

Så YEEES, REALLY, Utveckla GÄRNA varför han är hjärndöd.
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-02-12,07:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-12,15:42 av {2} MassRiot.)
Inlägg: #78
Zyzz
Snälla du, jag skrev ju först av allt att jag gillade honom som fan för att han gjorde just det han ville, men han var så korkad att han hade stora problem med att uttrycka sig i mer än en mening åt gången.

Vad har normer och "jante" med att jag tycker han är korkad att göra?

Han hade en grym kropp, vadådå?

Och en sak till, det är inte "sätt" det stavas med "e", annars har det en helt annan innebörd.
2013-02-12,20:22,
Inlägg: #79
Zyzz
"Men han var så korkad att han hade stora problem med att uttrycka sig i mer än en mening åt gången." Åter igen, vet du någon om personen i fråga? Eller slänger du ur dig massa skit utan att ens veta något om personen? Obviously, annars skulle du ej skrivit sånt skit. Du som är så smart och kan skillnaden mellan "sett" och "sätt" borde väl ha förståelse för att "u mirin" "come at me" är mkt ironi är, om du inte förstår det så tycker jag seriöst synd om dig, eller du kanske syftar på något annat när du säger att han inte kan uttrycka sig mer än en mening åt gången? Utveckla gärna, har väldigt svårt att förstå mig på dig.

Yes, han hade en grym kropp, u jelly brah?
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-02-12,21:24,
Inlägg: #80
Zyzz
Gick inte han business school när han dog? Han kan ju inte varit så efterbliven iaf.
Life is a game.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}