LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Halloween, utklädnad.
2013-10-20,22:52,
Inlägg: #21
RE: Halloween, utklädnad.
Är säkert skoj att hoppa runt i djurdräkter men man lär ju bada i svett efter ett par timmar haha Tongue
2013-10-21,00:48,
Inlägg: #22
RE: Halloween, utklädnad.
Själv har jag kört på Björnes Magasin dräkt i alla år, DET FUNKAR HUR BRA SOM HELST HOS DAMERNA. Fick seriöst ett ligg när jag sa denna repliken i björnes röst. "Vill du följa med mig hem och träffa Snigel?" Big Grin

Nackdelen är att det känns väldigt varmt haha. Vet inte vart man kan få tag på en sån dräkt heller.. hittade den när det var nån loppis här i stan för några år sedan
2013-10-22,11:06,
Inlägg: #23
RE: Halloween, utklädnad.
hahah

http://www.partykungen.se/uppblasbar-pen...drakt.html
2013-10-22,15:27,
Inlägg: #24
RE: Halloween, utklädnad.
Tänkte klä ut mig till tjej där jag ska få låna kläder samt bli sminkad av en tjejkompis. Känns inte som det kan funka så bra hos brudarna, eller? Visar väl på nåt sätt att jag är säker i mig själv osv.. Synpunkter på det? Samt sköna lines man isåfall kan köra?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-22,20:29,
Inlägg: #25
RE: Halloween, utklädnad.
Klä ut sig till manshora kanske. Trä över en skylt "manwhore. Fuck for 5 buckii. "
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-22,20:31,
Inlägg: #26
RE: Halloween, utklädnad.
(2013-10-22,20:29)russel Skrev: Klä ut sig till manshora kanske. Trä över en skylt "manwhore. Fuck for 5 buckii. "

Hahaha, det vore riktigt nice
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-24,16:57,
Inlägg: #27
RE: Halloween, utklädnad.
(2013-10-22,15:27)Flumrider Skrev: Tänkte klä ut mig till tjej där jag ska få låna kläder samt bli sminkad av en tjejkompis. Känns inte som det kan funka så bra hos brudarna, eller? Visar väl på nåt sätt att jag är säker i mig själv osv.. Synpunkter på det? Samt sköna lines man isåfall kan köra?

En vän till mig var utklädd till tjej en maskerad och han har aldrig tagit så på så många bröst som den kvällen haha.
2013-10-24,17:37,
Inlägg: #28
RE: Halloween, utklädnad.
(2013-10-24,16:57)B-MaN Skrev: En vän till mig var utklädd till tjej en maskerad och han har aldrig tagit så på så många bröst som den kvällen haha.

Haha! Var jävligt inställd på detta men tyvärr var jag och mina polare för sent ute med biljetterna så de tog slut. Riktigt surt... Nästa år!Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-28,17:30,
Inlägg: #29
RE: Halloween, utklädnad.
blev ändrat

http://www.roligaprylar.se/Teletubbies-M...raekt.html

Jag o en polare går genom stan som tinky-winky och PO
2013-11-02,14:29,
Inlägg: #30
RE: Halloween, utklädnad.
Kan man klä ut sig i kväll också? Tänkte köra 80-tal eller Dee Snider.
2013-11-02,15:30,
Inlägg: #31
RE: Halloween, utklädnad.
80-tal glam rockare?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-11-02,15:48,
Inlägg: #32
RE: Halloween, utklädnad.
(2013-11-02,15:44)Toledo Skrev: Den klubben jag jobbar på har sin halloween fest idag, dock tror jag någon annan bartender sa att vi var de enda i GBG, så not confirmed.

Samma här fast i Norrköping, go for it ändå tycker jag
2013-11-02,17:26,
Inlägg: #33
RE: Halloween, utklädnad.
Tack för svar. Klär ut mig till bög istället, har massa pride grejer hemma.
2014-10-07,14:09,
Inlägg: #34
RE: Halloween, utklädnad.
(2014-10-06,17:41)Toledo Skrev: Fick precis inbjudan till detta årets halloween fest. Funderar på att köra Patrick Bateman med kostym och regnrock, samt en låtsas yxa. Tänker bara att det kanske blir väldigt väldigt varmt?

Så andra tips och erfarenheter!

Borde inte vara så farligt, det är mer regel än undantag att det blir väldigt varmt under halloweenfesterna. Sedan beror det ju på var man är, är det utomhus/inomhus, är man mest på dansgolvet..etc. Tror inte bateman blir sååå farligt iaf.

Finns sjukt mycket att välja på så det är bara att leta runt annars.



Kul tråd förövrigt, minns mina stora planer förra året, dessvärre gick jag aldrig ut under halloween 2013 pga av någon anledning, kan varit pga jobb eller resa. Hoppas kunna ändra på det i år dock!
2014-10-08,22:38,
Inlägg: #35
RE: Halloween, utklädnad.
Om du ska köra pirat, se till att du faktiskt kör helhetslooken. Det finns inget fulare än en kasst klädd pirat.

Spöket laban har jag kört något år, riktigt uppskattat och man kan bjuda in folk under lakanet.

Conan barbaren.

He Man.

Hugh Hefner har jag kört nåt år, pipa och morgonrock.. Fukk yeah.

En polare till mig klädde ut sig till Ron Jeremy förra året. Sinnessjukt kul att se. ;-)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips på utklädnad till halloween elias91 0 1,247 2013-10-21,18:00
Senaste inlägg:: elias91

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}