LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Feedback på sms game
2013-10-20,22:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-20,22:25 av {2} Ted.)
Inlägg: #1
Feedback på sms game
Vill ha lite feedback på mitt sms game. Dessa är tre exempel på sms konv. Jag är ganska rak på sak när det kommer till sms, försök se dem så snabbt som möjligt. Nummrerna var solida, 30-60 min snack (eller mer). Brukar träffa ca 1/3 av de jag tar nummer av.

Gamear jag för lite, dvs för lite comfort? Får flakes när jag försöker se dem. Kritisera mig!


J = Jag
H = Hon

(Fick ta bort massa smiles)
Tjej 1:
6 okt
J:Vip nummer sprid ej /Ted
H:Hahaha jaf sparar för evigt inga problem
J:Vart är du?
H:Stora golvet kooooom
H:Oj nej lilla, det röda

Försökte pulla, gick ej.

J:Har baksmällan lagt sig eller?
H:Hahaha jag är helt klart mer människa än imorse! Hur gick det att komma upp imorse eller vad du skulle?
J:Jadu sov 2 h, skulle bära en säng och tappade den så den gick sönder. So pretty good
H:Hahah nemen så lyckat, äh det var säkert värt det
J:Alltid, vi borde hitta på något i veckan
H:Jag kan tyvärr inte i veckan, jag har verkligen jätte mycket i skolan just nu
J:Okej det suger, Nästa vecka kanske
H:Jaa jag tror det passar bättre då

14 okt
J:Tjenare pyret, vad händer i veckan jaoo?
H:Heeeej! Dugga och inlämning är vad som händer i veckan, segt värre ,Vad händer själv?
J:Haha du verkar vara inte gör något annat än plugga, måste ta det ledigt ibland ju
H:Hahah nej men det gör jag absolut inte, men jag har haft mycket i skolan de två senaste veckorna med tusen saker, Pluggar du?
J:Aha. Har ni tenta period nästa vecka eller?
H:Nej vi har precis haft det och sen dugga på det men nu är jag äntligen fri
J:Aha okej. Fuuaack har min tenta period nästa vecka All in eller i helgen ?
H:Hahah då har du något roligt att se fram emot alltså Jaaa klart det är!!

18 okt

J:... Vad gör du ikväll?
H:Tar det bara lugnt, själv då? Blir det utgång?
J:Kanske, du vad gör du imorgon kväll /eftermiddag?

Flake

Tjej 2:

6 okt

J:Vip nummer sprid ej /Ted
H:Haha omg fett coolt!
J:Vet men du måste vara cool med det
J:Vad gör du ikväll?
H:Ska träffa en kompis i stan, själv då?
J:Trevligt, du vi borde hitta på något i veckan
H:Ja det kan vi nog göra Smile

8 okt
J:Vad gör du ikväll?
H:Ska till gymmet tänkte jag
J:Vi borde hitta på något ikväll jaoo
H:Men ska träna jaao! Någon annan kväll!

9 okt

J:Vad gör du ikväll?
H:Ingenting tror jag
J:Vi borde hitta på något
H:Som vadå?
J:Filmkväll jaoo
H:Haha, hos dig eller?
J:Yes box
H:Jahaja, visst
J:Coolt, du behöver nog ta tunnelbanan mot Gärdet, (röda mot ropsten)
H:Hörrudu, fick nyss veta att jag måste börja jobba sju i morgon bitti, måste typ hem och sova nu liksom.. Haha du måste säkert tro att jag hittar på värsta ursäkten nu, men det gör jag inte Wink du vill inte ses i helgen?
J:Mjo, kan du inte imorgon?
H:Har jobb i morgon tyvärr , vad heter du i efternamn föresten?
H:Asså annat jobb, på kvällen Smile
J:Aha okej. Helgen funkar, har dock lite planerat då. Stalker mode on alltså , [Namn] adda mig på fejan
H:Jaja men nåt kan man alltid klämma in
H:Haha man måste ju fråga, yes jag gör det sen

11 okt
J:Vad gör du ikväll
H:Jobbar, men ska ut i morgon, ska du?
J:Möjligt vart ska ni?
H:Vet inte än
J:Okej jag ska nog på en drinkbjudning, men kan nog joina er vid typ 12-1 tiden
J:Ska du ut ikväll?
H:Yes
J:Vart ska ni?
H:Är på hellis nu, ska kanske till ace eller underbara bar
J:Okej kanske kan joina senare, får se
H:Göre!
J:Göre, är du från Göteborg eller
H:Haha neeej!
J:Är du fortfarande ute?
H:Japp, durå?
J:Yes vart är du?
H:Hellis fortfarande haha
J:Haha lol ska ni vara där länge till?
H:Venne dom stänger ju snart, vart ska ni?
JTongueure
J:Men kan ditcha dom, möt det mig vid stan?
J:Jalla, behöver svar snabbt, måste bestämma mig om jag ska gå in

13 okt
J:Vad händer ikväll

flake


Tjej 3:
5 okt

J:Hääst /Ted
H:Häääst / Tilda
J: MMS (bild på hästhuvud)
H:JAG HAR EN SÅDAN
J:Fan vad du ljuger, visa bild or lies
H:Men den är hemma å jag är på jobbet! Looooovar att jag har en
J:Som sagt mmsa bild eller lögn
H:Sad du är en lögn
J:Vad gör du ikväll?
H:Familjemiddag
J:Kul (not :-P). Vi borde hitta på något i veckan

Flake
2013-10-21,00:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-21,00:27 av {2} russel.)
Inlägg: #2
RE: Feedback på sms game
Ngt spontant som jag märkte med Hells bruden där. Bättre att dra med henne på det DU ska göra. Exempelvis att du skriver ska till xxx, häng på/ kom dit.

Istället för " men kan ditcha dem" för henne. Ser inte bra ut. Inte i ett sånt här tidigt stadium iallafall.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-21,00:46,
Inlägg: #3
RE: Feedback på sms game
Sluta fråga "vad händer ikväll" och testa att fråga "Lust att hitta på nåt i veckan?" istället för "Vi borde göra nåt i veckan". Vet att det går emot PUA-teorin, men funkar betydligt bättre för mig. Gissningsvis för att det inte sätter samma press på tjejen och att hon genom att svara ja på den från själv blir mer delaktig (större investering)

Tycker annars att du har en hel del sköna lines! Smile Och att träffa 1/3 är fan inte så illa med tanke på hur många killar tjejerna slänger ut sina nr till en kväll..
2013-10-21,07:46,
Inlägg: #4
RE: Feedback på sms game
Haha, är första konvon från under bron?
2013-10-21,22:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-21,22:22 av {2} Ted.)
Inlägg: #5
RE: Feedback på sms game
(2013-10-21,07:46)slyngel Skrev: Haha, är första konvon från under bron?

Nope, marquise =). Tack för all respons ska täkta lite.
2013-10-21,23:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-21,23:42 av {2} confused....)
Inlägg: #6
RE: Feedback på sms game
Flakes är det mest jävla irriterande som finns, jag har samma problem. Fan blir så jävla sur på det, ena sekunden kan allt verka hur jävla bra som helst och hon verkar intresserad att ses, säger man ska ses, kanske till och med bestämmer dag/tid att ses osv och nästa sms så skiter hon i att svara och har tappat allt intresse.

Seriöst, jag kan fan inte förstå vad fan brudar tänker, dom måste ju tycka det är kul att vara svin mot killar eller något, boka träffar för att sen ditcha killar för att boosta sitt ego eller något. För inte fan ska det vara möjligt att på ett eller några få jävla sms magiskt förlora allt hennes intresse och gå ifrån att hon vill träffa en till att hon inte vill ha något med en att göra.


T.ex , ett nr till en brud jag tog lite snabbt på krogen för några veckor sen, vi träffades veckan efter på fredagen, tog en promenad och pratade en stund och gick sen på bio(hon ville inte ses hemma hos mig första gången). Efter filmen pratar vi en stund till, innan vi skiljs åt säger hon att hon är glad för att vi träffades igen ikväll och vi måste ses igen. Vi fortsätter prata till och från på sms över helgen, hon verkar mer intresserad och mer investerad än före träffen. Så på måndagen när vi pratar lite, hon skriver längre sms än mig med motfrågor och verkar skit intresserad och jag tänker att det är spikat bara att styra upp en till träff nu i veckan och mest troligt leda till ett ligg.

Så jag skriver till henne "Vad har du för planer i veckan? Jag vil träffa dig igen en dag" det svarar hon inte på, helt plötsligt ifrån ingenstans går ifrån att verka skitintresserad till att ignorera mig. Jag tänker att hon kanske inte hade tid att svara och glömde, så på tisdags kvällen drygt 27timmar senare skriver jag bara "?" som en reminder. Hon svarar inte då häller....

Liksom, wtf??? och liknande händer jävligt ofta, och inte bara för mig uppenbarligen.
2013-10-21,23:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-21,23:54 av {2} Show boat.)
Inlägg: #7
RE: Feedback på sms game
(2013-10-21,23:25)confused... Skrev: Flakes är det mest jävla irriterande som finns, jag har samma problem. Fan blir så jävla sur på det, ena sekunden kan allt verka hur jävla bra som helst och hon verkar intresserad att ses, säger man ska ses, kanske till och med bestämmer dag/tid att ses osv och nästa sms så skiter hon i att svara och har tappat allt intresse.

Seriöst, jag kan fan inte förstå vad fan brudar tänker, dom måste ju tycka det är kul att vara svin mot killar eller något, boka träffar för att sen ditcha killar för att boosta sitt ego eller något. För inte fan ska det vara möjligt att på ett jävla sms magiskt förlora allt hennes intresse och gå ifrån att hon vill träffa en till att hon inte vill ha något med en att göra.

Vet att vissa tjejer kan bli för nervösa för att dyka upp. Vissa kan säga ja för att man är väldigt övertygande för att sedan komma ihåg att de inte orkar träffa dig, vissa kan bara inte orka träffa dig, vissa kanske glömmer en. Vissa kanske träffar en bättre dude innan. Vanligt upplever jag är att flakes beror på att hon inte investerat nog i dig. Tror nästan aldrig tjejer ditchar en träff för att boosta egot.
Men att träffa var tredje tjej som du tar nummer av är väl inte så hemskt illa.

Sen några gånger har jag trott att tjejer flejkat och dragit, och så får man ett skitsurt samtal 5 min senare om att man dragit.

Farligt med gejmande är att man lätt börjar hata kvinnor.

I ditt fall träffa hon säkert någon annan som hon gilla bättre
2013-10-22,00:27,
Inlägg: #8
RE: Feedback på sms game
(2013-10-21,23:25)confused... Skrev: Så jag skriver till henne "Vad har du för planer i veckan? Jag vil träffa dig igen en dag" det svarar hon inte på, helt plötsligt ifrån ingenstans går ifrån att verka skitintresserad till att ignorera mig. Jag tänker att hon kanske inte hade tid att svara och glömde, så på tisdags kvällen drygt 27timmar senare skriver jag bara "?" som en reminder. Hon svarar inte då häller....

Liksom, wtf??? och liknande händer jävligt ofta, och inte bara för mig uppenbarligen.

Klassisk PNP, som franco skulle kalla det (han skriver om det i "francos guide to seduction") - Tror boktiteln är rätt.

Hon är positiv mot dig (lockar in dig) för att sedan gå "negative" (ignorera dig) för att se om du blir needy - du går i fällan genom att höra av dig, hon får nu perceptionen att du är mer investerad i henne och attraction goes out the window.

Erfarade just det där ENORMT mycket i början - Fick tips av en kille på mASF runt 2006 att INTE höra av mig öht när jag började känna att hon spelade - Resultatet blev att dom ALLTID hörde av sig igen efter några dagar, eller någon vecka - jag hade då fortfarande the upper hand och sedan var the easy peasy to the lay.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-10-22,16:09,
Inlägg: #9
RE: Feedback på sms game
(2013-10-22,00:27)Evilvalle Skrev: Klassisk PNP, som franco skulle kalla det (han skriver om det i "francos guide to seduction") - Tror boktiteln är rätt.

Hon är positiv mot dig (lockar in dig) för att sedan gå "negative" (ignorera dig) för att se om du blir needy - du går i fällan genom att höra av dig, hon får nu perceptionen att du är mer investerad i henne och attraction goes out the window.

Erfarade just det där ENORMT mycket i början - Fick tips av en kille på mASF runt 2006 att INTE höra av mig öht när jag började känna att hon spelade - Resultatet blev att dom ALLTID hörde av sig igen efter några dagar, eller någon vecka - jag hade då fortfarande the upper hand och sedan var the easy peasy to the lay.

Tack för denna, har fan trott att vissa brudar är efterblivna som investerar så mycket och så gärna vill ses men för att sen bli helt off.
2013-10-22,16:51,
Inlägg: #10
RE: Feedback på sms game
(2013-10-22,16:09)sjoggaa Skrev: Tack för denna, har fan trott att vissa brudar är efterblivna som investerar så mycket och så gärna vill ses men för att sen bli helt off.

Japp, nästa gång det händer: Var INTE den som kontaktar först - det kan ta dagar , eller till och med veckor, men dom KOMMER att höra av sig, var så säker - och när dom gör det har du överhanden och saker och ting kommer gå väldigt lätt därifrån. Det är typ det ultimata shit-testet för att se hur du agerar.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-10-22,20:01,
Inlägg: #11
RE: Feedback på sms game
(2013-10-22,17:29)Toledo Skrev: Skriv inte samma sak, du öppnar varje gång med "Vad händer ikväll?". Ni behöver inte prata om vad som händer ikväll, det verkar som det är det enda som intresserar dig, det är en helt okej line, men inte varje gång ni har en konversation.

Helt sant, har du några bra exempel på något annat?
2013-10-22,20:07,
Inlägg: #12
RE: Feedback på sms game
Har du läst tråden Dhace har gjort angående textgame? Den är väldigt bra, läs den! http://www.casanovalounge.se/showthread....t=textgame
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Mitt game Flumrider 10 4,936 2013-10-04,23:48
Senaste inlägg:: Flumrider
  Step up the game! Flumrider 6 3,304 2013-09-30,22:03
Senaste inlägg:: Flumrider
  the long game kinkykong 3 1,293 2013-08-14,22:33
Senaste inlägg:: kinkykong

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}