LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Svackande blick
2013-10-25,11:17,
Inlägg: #1
Svackande blick
Något jag lagt märke till är att vissa tjejer, när man kollar dom i ögonen så typ miniflackar dom med blicken, knappt så det syns. Typ som att "jag kan inte låta bli att kolla bort, sexual tension too big, men jag inser direkt att jag vill kolla vidare", typ som att dom kollar på örat en sec sen tillbaks till ögonen.

Nån som fattar vad jag menar? Händer aldrig med killar, där blir det ju alltid den "vanliga", dvs man kanske kollar bort när man tänker, osv.
2013-10-25,18:11,
Inlägg: #2
RE: Svackande blick
(2013-10-25,11:17)Tenga Skrev: Något jag lagt märke till är att vissa tjejer, när man kollar dom i ögonen så typ miniflackar dom med blicken, knappt så det syns. Typ som att "jag kan inte låta bli att kolla bort, sexual tension too big, men jag inser direkt att jag vill kolla vidare", typ som att dom kollar på örat en sec sen tillbaks till ögonen.

Nån som fattar vad jag menar? Händer aldrig med killar, där blir det ju alltid den "vanliga", dvs man kanske kollar bort när man tänker, osv.

Tjejer är inte lika uppenbara när dom spanar in killar, vi kan ju visa väldigt väl att vi spanar in en tjej medan tjejer gör det med "finess" att ha flackande blick är ett av dessa trick
Stay calm and play some beerpong
2013-10-26,12:12,
Inlägg: #3
RE: Svackande blick
(2013-10-25,18:11)Beerpong Skrev: Tjejer är inte lika uppenbara när dom spanar in killar, vi kan ju visa väldigt väl att vi spanar in en tjej medan tjejer gör det med "finess" att ha flackande blick är ett av dessa trick
Hur menar du nu? Menar i en situation när du redan står och pratar med tjejen, inte på avstånd eller så utan i vanligt samtal.

Det jag syftar på att är väl snarare att dom kanske inte vill visa att dom är nervösa, man bryter ju teansionen om man kollar bort, även så för ett ytterst kort ögonblick.
2013-10-26,12:40,
Inlägg: #4
RE: Svackande blick
(2013-10-26,12:12)Tenga Skrev: Hur menar du nu? Menar i en situation när du redan står och pratar med tjejen, inte på avstånd eller så utan i vanligt samtal.

Det jag syftar på att är väl snarare att dom kanske inte vill visa att dom är nervösa, man bryter ju teansionen om man kollar bort, även så för ett ytterst kort ögonblick.

Aha trodde du syftade på en dam som står en bit bort inte en dam som du pratar med, jao det kan ligga nåt i det du säger att "the sexual intension" blir helt enkelt för stark så dom bryter den genom att snabbt titta bort.
Stay calm and play some beerpong


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}