LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
2013-10-27,11:38,
Inlägg: #1
Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
Hej! Ny här på forumet. Lurkat en del på C-R. Började lite smått med PU 2010, vilket resulterade i en flickvän ganska snart. Förhållandet höll nästan 3 år, men nu äntligen är det dags för nya jaktmarker och ta tag i gejmet ordentligt!

I alla fall, bakgrunden till frågeställningen: Var ute med kompisar i fredags. Vi kom ner på stan och ganska omgående öppnar jag och en av mina wings ett två-set blondiner (HB9 och HB8). De var bästa kompisar och hade åkt till Linköping för att festa. HB9 hade en sån där riktig sköndryg sthlmsdialekt och hon var mobilabbsäljare, så ni fattar nog typen. HB9 visar tydligt intresse och vi snackar om uteställen i Linköping m.m. Slutar iaf med att jag drar fram mobilen och hon knappar in sitt nummer utan att jag behöver säga nåt. Kysser henne. Vi drar vidare och bestämmer att vi ska ses senare.

Jag och en annan wing drar till ett uteställa, där jag har bestämt date med en Badoo-tjej, men blir en snabb bail på det (tråkigare människa får man leta efter, måste sluta gå på 19-åringarna). Vi drar därifrån och träffar på blondinerna. Drar dem bokstavligt därifrån och ställer oss för att röka. Snackar lite skit, hon frågar om jag är bra i sängen och om jag har legat med många tjejer. Drar sen till Harrys och i kön försvinner min wing. Han var lite för full och failade det enklaste shittestet från HB8 (du är för gammal för mig... hon är 20, han 26 LOL!). Låter blondinerna gå iväg och snackar med lite kompisar. Ser HB9 stå med en annan kille. Går in, tar hennes hand, snurrar henne, hon slänger sig runt mig och hånglar upp mig (så skönt när man är i alfamode, om man ändå alltid kunde vara det!)

Lite fastforward, kl är 02:15, HB9 har bjudit mig på en drink, tjejerna föreslår efterfest. Jag är såklart på, men HB8 vill också ha nån, hon hade inget emot min wing som failade shittestet. Ringer honom och han är på. Drar hem till honom, men där har han en annan brud nu (han hade tänkt att dumpa henne, men vi kom för fort). En mycket obekväm och njutbar situation utspelar sig när tjejerna börjar kalla varandra WT. Drar därifrån med blondinerna, ringer en annan kompis som kommer. Går hem till mig, dricker lite. HB9 är riktigt full vid det här laget, men vi lägger oss i sängen och hånglar medan min kompis sitter i soffan med HB8. Slutar iaf med min kompis sitter och whinear om sitt ex (suck!) och sen drar han hem.

Vid det här laget har HB9 slocknat och jag går upp och sätter mig bredvid HB8. Hon frågar "vad ska vi göra nu då?". Jag svarar väl nåt med att vi ska sova i soffan och drar ner henne bredvid mig. Hon lägger handen på mitt lår och jag förstår att det är on. Hånglar upp henne, av med kläderna, ingen LMR, hon suger asbra, tar henne doggy, hon går igång på att bli strypt, slutar med att jag sprutar henne i ansiktet och munnen (hon sväljer). Porrigaste ligg jag har haft! Hon somnar och jag går upp till sängen där HB9 sover.

HB9Confused klocka ringer (klockan är 9 på morgonen nu). Blir lite förskräckt innan hon ser sin kompis sova. Lägger sig ner. Jag skedar henne och det är on direkt. Hon tar av sig kläderna (vilka brudar alltså, ingen LMR!) och vi ligger. Hon gillar det hårt och att bli strypt (haha sjukt, aldrig upplevt det innan). Sen vaknar kompisen och en liten rolig situation utspelar sig. "Är du naken HB8?? Har du fått ligga??" haha.

Tjejerna drar. Skickar ett sms till HB9 senare under dagen så att hon får mitt nummer också. Svarar "haha låg du med HB8 också??". Svarar "Yep" No hard feelings plz". Får tillbaka "Nej då! Bara kul ju, haha". Åhh vilka härliga brudar!

Nu till min fråga, jag vill behålla nån sorts kontakt med HB9. Det är ju uppenbart att de bara var ute efter lite penizz, men med tanke på att det var bland det bästa ligg jag har upplevt vill jag ändå försöka ta det vidare. Hon bor i Sthlm och jag i Linköping. Vi pratade om att hon skulle fixa fria sms till mig, så tänkte spinna vidare på det på nåt sätt. Har ni några förslag? Hur ska jag göra för etablera en vidare kontakt?

Tack för hjälpen!

/Meffalol
2013-10-27,12:41,
Inlägg: #2
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
Ett tillägg: Berättelsen kanske får det att låta som jag är en epic pua-master, men så är inte riktigt fallet än tyvärr. Var rätt kille på rätt plats, med en lycklig alfa-fylla samt hade tillräckligt mkt gejm för att inte sumpa det.
2013-10-27,13:25,
Inlägg: #3
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
Fett nice!!! Bra spelat! Mitt tips är väl att sköta det coolt och inte vara needy Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-27,13:34,
Inlägg: #4
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
(2013-10-27,13:25)Flumrider Skrev: Fett nice!!! Bra spelat! Mitt tips är väl att sköta det coolt och inte vara needy Smile

Haha tack, men som sagt mest tur! Nä, ska inte bli needy. Men är 99 % säker på att HB9 inte kommer höra av sig, så måste ju dra nåt sms.

Funderar på att skicka nåt liknande imorgon: "Tja HB9! Fixa mina gratis sms idag så är du en snäll flicka." Vad tror ni?
2013-10-27,13:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-27,13:39 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #5
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
(2013-10-27,13:34)meffalol Skrev: Haha tack, men som sagt mest tur! Nä, ska inte bli needy. Men är 99 % säker på att HB9 inte kommer höra av sig, så måste ju dra nåt sms.

Funderar på att skicka nåt liknande imorgon: "Tja HB9! Fixa mina gratis sms idag så är du en snäll flicka." Vad tror ni?

Jag är inte alls så erfaren inom game, men vore det inte bättre med ett cocky-funny sms? Om du visar dig intressant och rolig för henne, så hon vill slösa energi på dig, då kommer hon fixa de där smsen åt dig utan att du ska behöva fråga.

Min synpunkt på det hela dock.. Smile Läs http://casanovalounge.se/showthread.php?tid=76
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-27,14:07,
Inlägg: #6
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
"min känsla är att hon inte kommer höraav sig"

Klart hon hör av sig efter en sådan kväll! Sluta tvivla på dig själv vänta och se. Ge det 1-2 veckor.

Skön btw som knullar båda!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-27,15:03,
Inlägg: #7
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
(2013-10-27,13:38)Flumrider Skrev: Jag är inte alls så erfaren inom game, men vore det inte bättre med ett cocky-funny sms? Om du visar dig intressant och rolig för henne, så hon vill slösa energi på dig, då kommer hon fixa de där smsen åt dig utan att du ska behöva fråga.

Min synpunkt på det hela dock.. Smile Läs http://casanovalounge.se/showthread.php?tid=76

Tack, ska läsa det där!

(2013-10-27,14:07)russel Skrev: "min känsla är att hon inte kommer höraav sig"

Klart hon hör av sig efter en sådan kväll! Sluta tvivla på dig själv vänta och se. Ge det 1-2 veckor.

Skön btw som knullar båda!

Frågan är om hon gör det! Kanske bara är hjärnspöken, men det är känslan jag har. De skulle ut på lördag och ville ha förslag (detta är lördagmorgon). Sa att ett studentställe är bäst på lördag, men att ni behöver vara med en student för att komma in. Hon säger typ att "du är ju student", men då säger HB8 att det är tråkigt med samma ragg, ska skaffa nytt (nåt i den stilen) och HB9 håller väl med.

Känslan jag har är ju att hon bara var ute efter lite glory times (inte mig emot alls!) och kommer inte höra av sig mer. Tjejen har ju liksom 1000 followers på FB (inte lagt till henne som vän såklart), så hon har ju nog tillräckligt med manlig uppvaktning.

Det är ju absolut inte så att jag ser henne som framtida GF eller nåt sånt där nonsense, men vill inte tappa kontakten direkt med en sån brud!

Men ligga lågt en vecka då säger du. Då chillar jag med nåt sms på ett tag.
2013-10-28,00:34,
Inlägg: #8
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
Förstår vad du menar. Jag får dock uppfattningen såhär:

Du diggar den här bruden(vilket är fett soft) men sen säger du att "du ej vill tappa kontakten". visserligen säger du också att "inget gf material", men känns ändå som att du just nu kommer från en position där du ska/måste hålla henne kvar. Du är rädd att tappa kontakten. Rädd att tappa henne. Men hey du har ju numret?

Det bästa är om hon börjar initiera kontakt först såklart och tycker du ska ha tålamod. 1-2
Veckor. Har hon inte skrivit? Visst fine messa henne(det är absolut inget fel i sig).Vafan klart att hon tänker samma sak. Hingsten från Linköping. Du skiljer dig också.ifrån.resten som med stor sannolikhet skriver direkt.

Va iskall, ingen hets, hon vet ju fortfarande vem du är om 2 veckor. Den snubben som låg med både henne och hennes kompis.

Ännu bättre om du spar dig tills du drar upp med ngn polare upp till sthlm... " tja, påväg i en spontantripp till sthlm, vart ska man ut ikv?".

Är övertygad om att det kommer plinga till i din mobil i veckan.

Uppdatera Smile
2013-10-28,09:37,
Inlägg: #9
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
(2013-10-28,00:34)russel Skrev: Förstår vad du menar. Jag får dock uppfattningen såhär:

Du diggar den här bruden(vilket är fett soft) men sen säger du att "du ej vill tappa kontakten". visserligen säger du också att "inget gf material", men känns ändå som att du just nu kommer från en position där du ska/måste hålla henne kvar. Du är rädd att tappa kontakten. Rädd att tappa henne. Men hey du har ju numret?

Det bästa är om hon börjar initiera kontakt först såklart och tycker du ska ha tålamod. 1-2
Veckor. Har hon inte skrivit? Visst fine messa henne(det är absolut inget fel i sig).Vafan klart att hon tänker samma sak. Hingsten från Linköping. Du skiljer dig också.ifrån.resten som med stor sannolikhet skriver direkt.

Va iskall, ingen hets, hon vet ju fortfarande vem du är om 2 veckor. Den snubben som låg med både henne och hennes kompis.

Ännu bättre om du spar dig tills du drar upp med ngn polare upp till sthlm... " tja, påväg i en spontantripp till sthlm, vart ska man ut ikv?".

Är övertygad om att det kommer plinga till i din mobil i veckan.

Uppdatera Smile

Du har helt rätt! Tyckte HB9 var riktigt skön och jag vill inte tappa kontakten. Jag följer dina råd! Avvaktar. Har fått för mig att man ska etablera en kontakt så fort som möjligt, men det gäller ju såklart inte om man har legat med tjejen i fråga. Det lär hon ju inte glömma i första taget (hon tackade för ett bra ligg när dem gick, ej sarkastiskt Wink)

Tack så mycket för hjälpen Smile Jag uppdaterar så fort nåt händer.
2013-10-29,14:05,
Inlägg: #10
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
Nice haha, well done!
2013-10-29,19:23,
Inlägg: #11
Lightbulb  RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
(2013-10-27,14:07)russel Skrev: "min känsla är att hon inte kommer höraav sig"

Klart hon hör av sig efter en sådan kväll! Sluta tvivla på dig själv vänta och se. Ge det 1-2 veckor.

Skön btw som knullar båda!


Sorry to bring it to you buddy, men tror knappast tjejen kommer höra av sig.

Ganska uppenbart att brudarna var i Linköping to have some fun och brydde sig därför inte alltför mycket om vad de gjorde/vem de låg med. Hade de velat ha någon kontakt efter denna kvällen hade de inte betett sig på detta vis! Tjejer tillåter sig själv att göra såna grejer när de inte är känslomässigt inblandade öht, vilket de oftast bara kan göra när de inte är på hemmaplan och med personer de inte bryr sig om. De vill inte att såna händelser ska vara en del av deras "vanliga" liv, utan bara något som de gör when they go crazy.

Har upplevt ganska vilt random sex med många brudar som varit på resande fot. Brukar vara en ömsesidig förståelse om att det var en engångsgrej efteråt. Bli inte ledsen, njut bara av det medan det varar Smile
2013-10-29,20:28,
Inlägg: #12
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
Ah du kanske har rätt svalan Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-29,20:37,
Inlägg: #13
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
HAHAHAA +1 jävla underbart. Dont worry, du är the shit i hennes ögon. Hon kommer höra av sig.
Kan lätt se detta bli en 3some i framtiden. enjoy
2013-10-31,10:52,
Inlägg: #14
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
hahaha fan va go du är.

Jag fick tillochmed lite stånd här på jobbet när jag läste #1.

Garva rätt gött åt att du låg med 8an utan att 9an visste om det. Och sedan drar du 9an på morgonen utan att 8an vet om det... Och det var i princip de kåta brudarna som styrde upp det Big Grin
2013-10-31,22:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-31,22:14 av {2} meffalol.)
Inlägg: #15
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
Haha, tack alla! Ett litet roligt tillägg som jag glömde nämna: Båda liggen sker i min lilla 1:a, vilket innebär att det är ungefär 3 m från soffan till sängen. Båda brudar sneglade hela tiden åt varandra för att se till att dem inte vaknade Wink

En liten update då. Fortfarande inte hört nåt från HB9. Jag hade tydligen tryckt "Ja" på att träffa HB8 (Badoo) på fredagen innan vi ens gick ner på stan. I tisdags tryckte HB8 också "Ja", så en matchning kom upp. Haha!

Känns som att svalan har rätt än så länge, men jag chillar och ser vad som händer!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur går man vidare efter nummer... Steel 7 6,099 2016-01-05,11:51
Senaste inlägg:: Steel
  Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! Mindful 6 4,246 2013-10-17,15:50
Senaste inlägg:: Mindful

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}