LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Självförtroende
2013-10-31,00:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-31,00:43 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #1
Självförtroende
Ganska nice video där det framkommer att självförtroende och hur säker man är i sig själv spelar VÄLDIGT stor roll!

It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-31,00:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-31,01:00 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #2
RE: Självförtroende
Ha, skrattar alltid när jag kollar på simple pickup. Grejen är dock att folk i USA är så jävla feta överlag så där tycker nog brudarna det är nästintill skitsamma.
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-10-31,01:06,
Inlägg: #3
RE: Självförtroende
(2013-10-31,00:59)Donjohan Skrev: Ha, skrattar alltid när jag kollar på simple pickup. Grejen är dock att folk i USA är så jävla feta överlag så där tycker nog brudarna det är nästintill skitsamma.

Njaa, tror du de? Kan mycket väl vara så, men de borde inte tända på feta killar bara för att en stor del av befolkningen är överviktiga..
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-31,01:14,
Inlägg: #4
RE: Självförtroende
(2013-10-31,01:06)Flumrider Skrev: Njaa, tror du de? Kan mycket väl vara så, men de borde inte tända på feta killar bara för att en stor del av befolkningen är överviktiga..
De filmar ju i LA oxå, inte så överdrivet många överviktiga där och jävligt utseendefixerad stad. Så yeaaahhhh confidence is allllllllllll
2013-10-31,01:22,
Inlägg: #5
RE: Självförtroende
Klockrent!

Angående SimplePickup: Det är en helt annan mentalitet i staterna bland folk. Det är inte för inte amerikaner har ett rykte i Sverige om att vara "ytliga", då vi med våra mått mätt (jantelagen) så kan ingen vara "så trevlig utan att vara falsk". Typ.

Om ni har vart i USA så vet ni precis vad jag menar (eller de flesta andra länderna i världen tbh), man får sjukt lätt hjälp och blir väl bemött av folk.

Mao, svenska tjejer lägger dissen mycket lättare än amerikanska, då det är mycket mer kontroversiellt här att gå fram till en complete stranger, speciellt inte i syfte att ragga upp någon.
2013-10-31,01:48,
Inlägg: #6
RE: Självförtroende
(2013-10-31,01:22)Tenga Skrev: Klockrent!

Angående SimplePickup: Det är en helt annan mentalitet i staterna bland folk. Det är inte för inte amerikaner har ett rykte i Sverige om att vara "ytliga", då vi med våra mått mätt (jantelagen) så kan ingen vara "så trevlig utan att vara falsk". Typ.

Om ni har vart i USA så vet ni precis vad jag menar (eller de flesta andra länderna i världen tbh), man får sjukt lätt hjälp och blir väl bemött av folk.

Mao, svenska tjejer lägger dissen mycket lättare än amerikanska, då det är mycket mer kontroversiellt här att gå fram till en complete stranger, speciellt inte i syfte att ragga upp någon.

Yee, håller med dig. Känns som att många brudar (speciellt där jag bor) drar slutsatsen att de killar som kommer fram och snackar med dem ENBART är ute efter att banka på dem och sedan dra. Det är de svåraste inom PU tycker jag, att innan jag ens har snackat med en brud har hon ett x antal förutfattade meningar om vad JAG vill, även om mitt syfte är det motsatta..
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-31,08:03,
Inlägg: #7
RE: Självförtroende
(2013-10-31,01:48)Flumrider Skrev: Yee, håller med dig. Känns som att många brudar (speciellt där jag bor) drar slutsatsen att de killar som kommer fram och snackar med dem ENBART är ute efter att banka på dem och sedan dra. Det är de svåraste inom PU tycker jag, att innan jag ens har snackat med en brud har hon ett x antal förutfattade meningar om vad JAG vill, även om mitt syfte är det motsatta..

Godmorgon
Det där är ju inte sant. Skaffa praktisk erfarenhet innan du antar massa felaktiga saker. Det är förmodligen det lättaste dessutom. Keep at it!
2013-10-31,11:24,
Inlägg: #8
RE: Självförtroende
haha fyfan vad awesome, denna ska jag visa för några av mina polare som alltid jiddrar om utseende!
2013-10-31,12:51,
Inlägg: #9
RE: Självförtroende
(2013-10-31,08:03)Sux Skrev: Godmorgon
Det där är ju inte sant. Skaffa praktisk erfarenhet innan du antar massa felaktiga saker. Det är förmodligen det lättaste dessutom. Keep at it!

Det är något som jag har erfarat och många tjejkompisar har faktiskt hållt med mig när jag sagt det. Har en del praktisk erfarenhet som jag dock kan utöka enormt. Men mycket sitter väl också i mitt huvud? Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-31,13:57,
Inlägg: #10
RE: Självförtroende
Tjejer "vill" också att man ska svara direkt på sms och att killar som spanar in dom är jobbiga + massa annat.
Du får tänka på att när de tänker på scenariot så är det inte direkt Ryan gossling utan mer mr creepy creepman.
2013-10-31,14:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-31,14:10 av {2} TheD.)
Inlägg: #11
RE: Självförtroende
(2013-10-31,13:57)Sux Skrev: Tjejer "vill" också att man ska svara direkt på sms och att killar som spanar in dom är jobbiga + massa annat.
Du får tänka på att när de tänker på scenariot så är det inte direkt Ryan gossling utan mer mr creepy creepman.

Det Flumrider är inne på stämmer ju på sätt och vis för honom. Är man needy i sin approach så utstrålar man också "jag vill ligga". En självsäker jävel utstrålar inte samma sak. Hade liknande tankar själv när jag var färsk och det är väl det MM handlar om till stor del, att "lura" tjejen att man inte vill ligga med henne.

(2013-10-31,12:51)Flumrider Skrev: Det är något som jag har erfarat och många tjejkompisar har faktiskt hållt med mig när jag sagt det. Har en del praktisk erfarenhet som jag dock kan utöka enormt. Men mycket sitter väl också i mitt huvud? Smile

Ja, ett hjärnspöke som släpper med tiden. Don't worry! Smile
2013-10-31,15:13,
Inlägg: #12
RE: Självförtroende
(2013-10-31,11:22)Toledo Skrev: [Image: like-a-swede.jpg]


Håller med, de flesta tjejer tycker mer att det är grymt när killar vågar gå fram till en och snacka, 90% utav alla snubbar i Sverige vågar ju inte det. (random summa)

LOL vilken klockren jävla bild HAHA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-10-31,15:57,
Inlägg: #13
RE: Självförtroende
(2013-10-31,14:09)TheD Skrev: Det Flumrider är inne på stämmer ju på sätt och vis för honom. Är man needy i sin approach så utstrålar man också "jag vill ligga". En självsäker jävel utstrålar inte samma sak. Hade liknande tankar själv när jag var färsk och det är väl det MM handlar om till stor del, att "lura" tjejen att man inte vill ligga med henne.

Köper att MM handlar om att "lura" tjejen att man inte vill ligga med henne.

Men varför är det dåligt att utstråla "jag vill ligga"? Och på såsätt eskalera snabbt och visa att man inte är där för att ödsla tid. Direkt game.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-31,17:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-31,17:19 av {2} TheD.)
Inlägg: #14
RE: Självförtroende
(2013-10-31,15:57)russel Skrev: Köper att MM handlar om att "lura" tjejen att man inte vill ligga med henne.

Men varför är det dåligt att utstråla "jag vill ligga"? Och på såsätt eskalera snabbt och visa att man inte är där för att ödsla tid. Direkt game.

Nej nej, det behöver inte vara dåligt. Allt handlar om ifall man gör det av needyness eller inte. Ville mest stödja Flumriders tes att tjejer kan tänka "han vill ligga".

Det var absolut ingen hyllning till MM, men det trodde jag ni smarta jävlar förstod Wink

För att förtydliga: Om en needy kille går fram och säger hej till en tjej så tänker hon "ännu ett patetiskt försök att få ligga med mig", men om en icke-needy snubbe kommer fram och säger hej så tänker hon snarare "undra om han kommer vilja ligga med mig". Det var min poäng.
2013-10-31,17:42,
Inlägg: #15
RE: Självförtroende
(2013-10-31,17:05)TheD Skrev: Nej nej, det behöver inte vara dåligt. Allt handlar om ifall man gör det av needyness eller inte. Ville mest stödja Flumriders tes att tjejer kan tänka "han vill ligga".

Det var absolut ingen hyllning till MM, men det trodde jag ni smarta jävlar förstod Wink

För att förtydliga: Om en needy kille går fram och säger hej till en tjej så tänker hon "ännu ett patetiskt försök att få ligga med mig", men om en icke-needy snubbe kommer fram och säger hej så tänker hon snarare "undra om han kommer vilja ligga med mig". Det var min poäng.

ait gotcha Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-31,18:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-31,19:00 av {2} Vetinte.)
Inlägg: #16
RE: Självförtroende
(2013-10-31,01:22)Tenga Skrev: Om ni har vart i USA så vet ni precis vad jag menar (eller de flesta andra länderna i världen tbh), man får sjukt lätt hjälp och blir väl bemött av folk.

Och hur blir turister bemötta i Sverige? Folk skiner upp, känner sig viktiga och får använda sin engelska. Alltid när någon vilsen lantis/turist kommer fram till mig när jag är med ett par stycken känns det som om folk tävlar om att ge bäst vägbeskrivning.
2013-10-31,19:17,
Inlägg: #17
RE: Självförtroende
(2013-10-31,18:59)Vetinte Skrev: Och hur blir turister bemötta i Sverige? Folk skiner upp, känner sig viktiga och får använda sin engelska. Alltid när någon vilsen lantis/turist kommer fram till mig när jag är med ett par stycken känns det som om folk tävlar om att ge bäst vägbeskrivning.

true shiet
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-10-31,19:46,
Inlägg: #18
RE: Självförtroende
(2013-10-31,18:59)Vetinte Skrev: Och hur blir turister bemötta i Sverige? Folk skiner upp, känner sig viktiga och får använda sin engelska. Alltid när någon vilsen lantis/turist kommer fram till mig när jag är med ett par stycken känns det som om folk tävlar om att ge bäst vägbeskrivning.

Hur mycket har du vart ute o rest personligen?
2013-10-31,22:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-31,22:51 av {2} Sux.)
Inlägg: #19
RE: Självförtroende
(2013-10-31,19:46)Tenga Skrev: Hur mycket har du vart ute o rest personligen?

Sant! Hur mycket har han egentligen varit ute och rest i Sverige? För att säga något sådant måste det ju i alla fall vara över tre stycken städer!

Skämt och sido, vissa andra länder är otroligt inbjudande bjuder på sovplats och mat utan att förvänta sig något tillbaka. Min lärare bodde i en by någonstans på den afrikanska kontinenten och vart av med sin biljett hem til Sverige. Då samlade hela byn ihop så att han fick ihop till en ny biljett. Tror inte direkt det skulle hända här.
2013-10-31,23:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-31,23:18 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #20
RE: Självförtroende
(2013-10-31,22:50)Sux Skrev: Sant! Hur mycket har han egentligen varit ute och rest i Sverige? För att säga något sådant måste det ju i alla fall vara över tre stycken städer!

Skämt och sido, vissa andra länder är otroligt inbjudande bjuder på sovplats och mat utan att förvänta sig något tillbaka. Min lärare bodde i en by någonstans på den afrikanska kontinenten och vart av med sin biljett hem til Sverige. Då samlade hela byn ihop så att han fick ihop till en ny biljett. Tror inte direkt det skulle hända här.

True. Samma sak här, en polare hade vart ute och rest runt i typ ett år och "upptäckt" världen, han var ju givetvis tvingad till att leva snålt och ibland sova ute. Men i Australien träffade han en snubbe som han började snacka med och han lät honom bo hos sig (sina föräldrars hus) Och min polare fick ett skitfint rum med eget badrum, jävligt bra mat osv osv. Samma sak när han var i Nicaragua.

Men gäller det inte att hitta balansen där mellan att utstråla "jag vill ligga" med att inte vara needy? Som flera här redan har nämnt.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Teknik för bättre självförtroende. tay 3 1,713 2013-05-06,02:30
Senaste inlägg:: litteratur

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}