LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Blir inte hård!
2013-11-02,00:23,
Inlägg: #1
Blir inte hård!
Jag har ett problem nu! Jag har gått och blivit med flickvän för ett tag sedan nu och hon känns verkligen rätt! Vi har träffats i över 1 år nu och i Januari flyttar vi antagligen ihop. Det tog ett tag innan vi hade sex mest för att jag var osäker osv, sex har alltid varit den delen jag varit mest osäker över!
Men idag är sexet bra och jag får henne att komma var gång osv!

Till problemet:
Min kuk vill inte bli stenhård när vi ska ha sex. De senaste 3 gångerna har det varit så vilket är störigt som fan. När jag väl blir hård så dröjer det inte länge innan den blir lite slak igen.. Jag är upphetsad och vill som fan men ändå händer detta! Någon som känner igen sig?

Läste att träning ökar testo å jag har ju tränat som fan ett tag nu men de senaste 2 veckorna har jag inte rört mig alls mycket, kan det påverka??
2013-11-02,00:28,
Inlägg: #2
RE: Blir inte hård!
Hur ofta kollar du på porr?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-11-02,00:32,
Inlägg: #3
RE: Blir inte hård!
99% med porr/runka o göra
2013-11-02,01:35,
Inlägg: #4
RE: Blir inte hård!
Jag kollar i stort sätt aldrig på porr och det var jävligt längesedan jag runkade så dom 2 alternativen är det inte..
2013-11-02,01:43,
Inlägg: #5
RE: Blir inte hård!
Mår du bra i övrigt? tar du några mediciner, typ SSRI?
2013-11-02,02:55,
Inlägg: #6
RE: Blir inte hård!
(2013-11-02,01:43)Tenga Skrev: Mår du bra i övrigt? tar du några mediciner, typ SSRI?

Ja jag mår bra, frisk och går inte på några mediciner.

Kan ju vara att jag fortfarande kan känna mig osäker och därför händer detta, eller? För ibland känner ja mig osäker och det är jobbigt för vill att den osäkerheten ska försvinna!!
2013-11-02,03:14,
Inlägg: #7
RE: Blir inte hård!
(2013-11-02,02:55)Madrock Skrev: Ja jag mår bra, frisk och går inte på några mediciner.

Kan ju vara att jag fortfarande kan känna mig osäker och därför händer detta, eller? För ibland känner ja mig osäker och det är jobbigt för vill att den osäkerheten ska försvinna!!

Sorry ingen aning alltså. Personligen har jag bara problem med stånd vid stora alkoholintag eller om man runkat/kollat på porr för mycket..

Lär ju finnas någon med liknande problem som ditt här?
2013-11-02,04:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-02,04:43 av {2} confused....)
Inlägg: #8
RE: Blir inte hård!
Kan finnas många anledningar. Jag själv har haft samma problem, som skrivits redan så är porrtittande eller mycket runkande rent generellt ofta anledningen.

Kan även vara psykiskt, du har mycket att tänka på och något vardags problem som tynger dig typ familjemedlen är sjuk eller bråk ibland nära och kära och liknande, och du är för mycket "in your head" alltså du tänker för mycket, vilket oftast är en bi-effekt av att man som sagt har något i bakhuvudet, kan även vara att du är nervös för själva sexet och exempelvis är för fokuserad att tillfredställa henne att sexet typ enbart blir "nu måste jag göra allt jag kan för att få henne att komma och njuta" istället för "nu jävlar ska det bli nice att knulla".

Det kan även vara något fysiskt, behöver nödvändigtvis inte vara psykiskt. Du skrev att det enbart hänt senaste 3gångerna, ALLA killar upplever detta någon gång ibland i loppet av livet av en rad olika anledningar, ibland psykiskt och ibland fysiskt. Hormonbalansen kan t.ex blivit rubbad av random anledning, t.ex att du varit nära att bli sjuk och fått någon bakterie eller virus i kroppen som försvagat dig och innom några dagar slår ut i feber, eller så klarar kroppens imunförsvar stoppa det före det slår ut ordentligt i kroppen och du märker aldrig riktigt att du varit sjuk utan det ända märkbara symptomet är att kroppen fungerar helt enkelt inte optimalt en kort period.

Det är inte alltid man blir ordentligt sjuk och får feber när man får främmande gäster i kroppen, ibland blir kroppen bara lite svag och fungerar inte normalt.

Så kort och gott, vänta 1-2veckor till och ät dina grönsaker och sköt kosten. Har du kvar samma problem då kan du börja oroa dig och uppsök då läkare för det är omöjligt för någon här via internet att säga vad som är felet, inte ens om vi vara duktiga läkare hade vi kunnat säga vad felet var utan att ta blodprover osv, jusst på grund av att det kan vara en hög olika anledningar.

Väldigt vanligt att läkare ger liknande svar jag gav dig nu om man går till dom efter att ha upplevt ett problem under så pass kort tid. Dom tar några standard blodprover och säger åt en att vänta några veckor för att se om kroppen återgår till normal funktion av egen kraft före dom gör några ordentliga och grundläggande tester. Jusst på grund av det jag skrivit.

Jag själv har varit hos läkare på grund av potens och energi problem, och kan man inte övertyga dom om att man upplevt problemet minst några månader så orkar dom inte ens bemöda sig att göra några ordentliga tester. Jusst på grund av att det är normalt att detta händer i perioder för dom flesta män.
2013-11-02,04:59,
Inlägg: #9
RE: Blir inte hård!
Om du sällan glor på porr å runkar å fortf har problem - gå till läkarn, säg att ditt stånd suger, du är sällan sugen på sex, du är deprimerad rätt ofta å din energi e värdelös, så fixar du testo prov.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-11-02,06:17,
Inlägg: #10
RE: Blir inte hård!
(2013-11-02,04:59)Evilvalle Skrev: Om du sällan glor på porr å runkar å fortf har problem - gå till läkarn, säg att ditt stånd suger, du är sällan sugen på sex, du är deprimerad rätt ofta å din energi e värdelös, så fixar du testo prov.

Ingen mening att han gör detta om han haft problemet någon vecka som det verkade som i topic.

Ska läkare ens orka bry sig om att kolla upp hans hormonvärden eller undersöka hans potens djupare så måste han ljuga om hur länge han haft sina problem.

En ganska bra generell grundregel enligt mig när det kommer till det mesta är att om ett problem eller händelse är reéllt, så behöver man inte ljuga eller dölja sanningen.


Visst, man kan överdriva sina symptom hos doktorn om man har en kass idiot tillläkare, gått med sina problem länge och han lyssnar inte och tar det man säger på allvar. Men tycker inte riktigt TS passar in där.
2013-11-02,08:58,
Inlägg: #11
RE: Blir inte hård!
Annars tror jag det bara är det jag råkat ut för någon gång då och då. Man fejlar en gång med ståndet, sen sätter det sig i skallen och så har man svårt att slappna av. Så fort man slutar oroa sig om det, så löser det sig.
Hade sex en gång för 2 år sedan på en bil i -10 grader ute, fejlade som fan men ståndet. tog 4-5 ligg, sen började det funka bra igen.
2013-11-02,11:43,
Inlägg: #12
RE: Blir inte hård!
(2013-11-02,04:30)confused... Skrev: Kan finnas många anledningar. Jag själv har haft samma problem, som skrivits redan så är porrtittande eller mycket runkande rent generellt ofta anledningen.

Kan även vara psykiskt, du har mycket att tänka på och något vardags problem som tynger dig typ familjemedlen är sjuk eller bråk ibland nära och kära och liknande, och du är för mycket "in your head" alltså du tänker för mycket, vilket oftast är en bi-effekt av att man som sagt har något i bakhuvudet, kan även vara att du är nervös för själva sexet och exempelvis är för fokuserad att tillfredställa henne att sexet typ enbart blir "nu måste jag göra allt jag kan för att få henne att komma och njuta" istället för "nu jävlar ska det bli nice att knulla".

Det kan även vara något fysiskt, behöver nödvändigtvis inte vara psykiskt. Du skrev att det enbart hänt senaste 3gångerna, ALLA killar upplever detta någon gång ibland i loppet av livet av en rad olika anledningar, ibland psykiskt och ibland fysiskt. Hormonbalansen kan t.ex blivit rubbad av random anledning, t.ex att du varit nära att bli sjuk och fått någon bakterie eller virus i kroppen som försvagat dig och innom några dagar slår ut i feber, eller så klarar kroppens imunförsvar stoppa det före det slår ut ordentligt i kroppen och du märker aldrig riktigt att du varit sjuk utan det ända märkbara symptomet är att kroppen fungerar helt enkelt inte optimalt en kort period.

Det är inte alltid man blir ordentligt sjuk och får feber när man får främmande gäster i kroppen, ibland blir kroppen bara lite svag och fungerar inte normalt.

Så kort och gott, vänta 1-2veckor till och ät dina grönsaker och sköt kosten. Har du kvar samma problem då kan du börja oroa dig och uppsök då läkare för det är omöjligt för någon här via internet att säga vad som är felet, inte ens om vi vara duktiga läkare hade vi kunnat säga vad felet var utan att ta blodprover osv, jusst på grund av att det kan vara en hög olika anledningar.

Väldigt vanligt att läkare ger liknande svar jag gav dig nu om man går till dom efter att ha upplevt ett problem under så pass kort tid. Dom tar några standard blodprover och säger åt en att vänta några veckor för att se om kroppen återgår till normal funktion av egen kraft före dom gör några ordentliga och grundläggande tester. Jusst på grund av det jag skrivit.

Jag själv har varit hos läkare på grund av potens och energi problem, och kan man inte övertyga dom om att man upplevt problemet minst några månader så orkar dom inte ens bemöda sig att göra några ordentliga tester. Jusst på grund av att det är normalt att detta händer i perioder för dom flesta män.


Tack så mycket för ett bra svar!

Som snow boat skriver så tror jag att det är psykiskt, att jag failade en gång och sen sätter det sig i skallen. Men den osäkerheten jag känner bör ju vara borta, men den är inte det!
2013-11-02,12:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-02,13:02 av {2} confused....)
Inlägg: #13
RE: Blir inte hård!
(2013-11-02,11:43)Madrock Skrev: Tack så mycket för ett bra svar!

Som snow boat skriver så tror jag att det är psykiskt, att jag failade en gång och sen sätter det sig i skallen. Men den osäkerheten jag känner bör ju vara borta, men den är inte det!

Som sagt bara 3samlag. Tänk också på att du behöver inte få bruden att komma varje gång, för många brudar så är det bästa med sexet när dom får en stor jävla sats i sig. Inte när dom själva kommer. En snabbis på toa där det blir några minuters pumpande och killen kommer, utan att bruden hinner få orgasm, det gillar tjejer lika mycket som killar, bara det att bli pumpade några minuter av en kuk och få en sats i sig är nog. (Visst kan dom självklart komma på en snabbis, men ofta tar det lite längre tid för en brud än för en kille om killen försöker kommma fort)

Det är ju trots allt det som är de biologiska målet, så inget konstigt.

Har du frekvent sex med en brud kommer hon inte bry sig om hon du inte får henne att komma exakt varje gång. Känns som att ditt mål med sex är att få bruden att komma, inte att ha en nice knullstund och därför inte klarar slappna av.

Visst är det bra att få bruden att komma, men glöm inte bort dig själv och att göra vad du gillar och tycker är skönt.

Kan nog faktiskt var tvärt om till och med, och att bruden inte vill ha långa knull där det pumpas i timmvis och hon får 14orgasmer på rad varje gång det knullas. Ibland är det nice med en snabbis.
2013-11-02,13:20,
Inlägg: #14
RE: Blir inte hård!
(2013-11-02,12:58)confused... Skrev: Som sagt bara 3samlag. Tänk också på att du behöver inte få bruden att komma varje gång, för många brudar så är det bästa med sexet när dom får en stor jävla sats i sig. Inte när dom själva kommer. En snabbis på toa där det blir några minuters pumpande och killen kommer, utan att bruden hinner få orgasm, det gillar tjejer lika mycket som killar, bara det att bli pumpade några minuter av en kuk och få en sats i sig är nog. (Visst kan dom självklart komma på en snabbis, men ofta tar det lite längre tid för en brud än för en kille om killen försöker kommma fort)

Det är ju trots allt det som är de biologiska målet, så inget konstigt.

Har du frekvent sex med en brud kommer hon inte bry sig om hon du inte får henne att komma exakt varje gång. Känns som att ditt mål med sex är att få bruden att komma, inte att ha en nice knullstund och därför inte klarar slappna av.

Visst är det bra att få bruden att komma, men glöm inte bort dig själv och att göra vad du gillar och tycker är skönt.

Kan nog faktiskt var tvärt om till och med, och att bruden inte vill ha långa knull där det pumpas i timmvis och hon får 14orgasmer på rad varje gång det knullas. Ibland är det nice med en snabbis.

Yeah tack så mycket. Behövs att få höras ibland! Ska försöka släppa allt detta å bara känna istället för att tänka, och fokusera på att ha en jävligt skön stund! TACK! =)
2013-12-04,13:56,
Inlägg: #15
RE: Blir inte hård!
Har inte haft problem sen sist jag skrev, tror det va att jag fokuserade på att få henne å komma plus att jg var osäker och tvekade. Nu tänker jag inte å bara kör så det är gött!
2013-12-06,00:13,
Inlägg: #16
RE: Blir inte hård!
För mig var det garanterat osäkerhet i början när jag hade problem med sånt här. Jag var lite fläskig och könde mig allmänt osexig. Jag måste kunna dras med i stunden och bli djurisk för att bli stenhård och hur kan man det om man inte känner sig sexig?

Kan du hålla dig hård när du runkar? Då är det ju in you'r head. Vilket kan ses som både bra och dåligt?
2014-03-24,20:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-25,00:37 av {2} bitchesbetrippin.)
Inlägg: #17
RE: Blir inte hård!
*BUMP*

Hade det här problemet senast inatt. Hade kört nofap men bröt det 4 dagar innan och efter det inte runkat. Vi hade långt förspel och hon blev ett vattenfall. När jag väll skulle köra in köttbiten så märker jag att den böjjs och krånglar. Det visa sig att den bara var typ "70% hård". Någon form av halv-bånge. Det gick verkligen inte att få in den, jag visste verkligen inte va jag skulle göra. Var svinkåt och hårdare blev den inte.

Gjort lite research och många uppmanar till att runka lite oftare istället för uppehåll. Vill verkligen inte uppleva detta igen, hände med en annan brud förlängesen och hon var skittight men tillslut gick de.
2014-03-25,00:28,
Inlägg: #18
RE: Blir inte hård!
U are not alone bro
2014-03-26,13:26,
Inlägg: #19
RE: Blir inte hård!
Har för mig att den optimala cykeln för release (ironiskt nog) ligger på ett 30-dagars intervall.
2014-03-26,19:02,
Inlägg: #20
RE: Blir inte hård!
(2014-03-24,20:38)bitchesbetrippin Skrev: *BUMP*

Hade det här problemet senast inatt. Hade kört nofap men bröt det 4 dagar innan och efter det inte runkat. Vi hade långt förspel och hon blev ett vattenfall. När jag väll skulle köra in köttbiten så märker jag att den böjjs och krånglar. Det visa sig att den bara var typ "70% hård". Någon form av halv-bånge. Det gick verkligen inte att få in den, jag visste verkligen inte va jag skulle göra. Var svinkåt och hårdare blev den inte.

Gjort lite research och många uppmanar till att runka lite oftare istället för uppehåll. Vill verkligen inte uppleva detta igen, hände med en annan brud förlängesen och hon var skittight men tillslut gick de.

Känner igen mig som fan har själv haft detta problemet, blir som en ond cirkel att jag tänker på det hela tiden "Shit tänk om jag inte får upp den??" så blire svårare och svårare för varje gång. Min lösning blev att jag tillslut bara kopplade av, blev fullt avkopplad och tänkte inte på det utan tänkte istället "Shit vad jag ska knulla skiten ur henne, jag ska knulla sönder henne" hångla lite samtidigt som hon tittar på mig med en bra jävla kåtblick å då som själva fan reste sig fanskapet och höll sig Smile
Stay calm and play some beerpong


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej som inte kommit tidigare biggerstrongerfaster 3 1,677 2017-09-10,21:07
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Flickor som inte kommer Whynot 9 4,604 2017-03-25,00:10
Senaste inlägg:: Pienso
  Tjej inte lika kåt längre Nalirot 9 4,810 2017-03-24,21:36
Senaste inlägg:: hanna87
  Hård kuk av kaffe? Silentshot 7 3,861 2015-05-21,15:40
Senaste inlägg:: Silentshot
  Girls: I want that dick so hard, trust me. TobiasK 11 4,692 2012-10-29,09:43
Senaste inlägg:: manwhore
  Tjejen är kåt för länge och kan inte få orgasm Mercenary 1 1,402 2012-10-06,12:38
Senaste inlägg:: Mercenary

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}