LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Friendzone...
2013-11-02,23:49,
Inlägg: #1
Friendzone...
som ni kanske vet så finns det de personer som det inte går så bra för inom tjejer...
jag har en tjej som jag absolut inte kan släppa, liksom bara finns kvar försvinner inte. :/

som det framkommer i titeln har jag blivit friendzooned och har därefter inte snackat med henne alls på runt 2 dar nu men hon är fortfarande liksom klistrad i mitt mind om ni fattar.

det jag behöver hjälp med...

1, jag vill verkligen ha den här tjejen hon gör mig glad och hon ger mig livslust.


2, på något sätt hjälpa mig att få ut henne från mitt mind för klarar inte av det "bara vänner" och sedan träffa henne på grunnd av träningar Sad


tackar på förtid gubbar, peace!
2013-11-03,03:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-03,03:31 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2
RE: Friendzone...
Det bästa tipset är att du går ut och approachar 10 tjejer om dagen under en veckas tid. Sen efter det ser vi hur du känner dig, och jag lovar att du inte komma ha samma känslor för henne.

Alternativ 2. Säg åt henne att du inte vill ha fler vänner. Så antingen knullar ni eller slutar ni ses/ignorerar varandra.


alt 3. Är du säker på att du är friendzonad? Fortsätt gamea...
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-11-03,10:30,
Inlägg: #3
RE: Friendzone...
(2013-11-03,03:30)Ragnarök Skrev: Det bästa tipset är att du går ut och approachar 10 tjejer om dagen under en veckas tid. Sen efter det ser vi hur du känner dig, och jag lovar att du inte komma ha samma känslor för henne.

Alternativ 2. Säg åt henne att du inte vill ha fler vänner. Så antingen knullar ni eller slutar ni ses/ignorerar varandra.


alt 3. Är du säker på att du är friendzonad? Fortsätt gamea...

alt 1, berätta mer om att approacha! Smile

alt 2, det kommer jag inte klara för jag träffar hnne minst 3 gånger i veckan på träningar

al3, jag är säker, jag gillar dig men bara som vän...
2013-11-03,15:04,
Inlägg: #4
RE: Friendzone...
Approacha innebär att du går ut o börjar snacka med okända tjejer, inte svårare än så =) Öppna, flirta, gå för close.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-11-03,16:00,
Inlägg: #5
RE: Friendzone...
Du borde finna livslusten utifrån dig själv istället. Det jag avläser är att du är i behov av att utvecklas personligt. Hur gammal är du?
2013-11-03,21:31,
Inlägg: #6
RE: Friendzone...
(2013-11-03,16:00)Dhace Skrev: Du borde finna livslusten utifrån dig själv istället. Det jag avläser är att du är i behov av att utvecklas personligt. Hur gammal är du?

17 den 17 nov ^^
2013-11-07,00:29,
Inlägg: #7
RE: Friendzone...
var det bara jag eller trodde ni han skulle fortsätta med ngt efter jag svarat?
2013-11-07,01:23,
Inlägg: #8
RE: Friendzone...
Det som du har brukar inom gamevärlden kallas "oneitis" och brukar väldigt väldigt ofta (särskilt om det är mer oerfarna killar) ha sin grund i att du inte har så många andra tjejer att välja på. Att bara komma från den positionen är oattraktivt. Vi har alla varit där, så var lugn Wink

Vad Evilvalle menar med personlighetsutevkling har att göra med att du verkar basera hur du mår och känner baserat på yttre omständigheter. Dvs om du får den bruden kommer du bli lycklig, men om du inte få henne så blir du helt förstörd och deprimerad. Detta är också väldigt oattraktivt, men framför allt väldigt dåligt för dig själv och ditt välmående på alla sätt.

Mitt tips 1. att börja approacha är det du bör ägna dig åt, samt intala dig själv att du är lycklig precis som du är helt ensam utan tjejen!

Gör du detta kommer denna tjejen om 3 månader antagligen ångra att hon inte tog det vidare med dig och börja kontakta dig för att knulla/bli tillsammans. Men du kommer antagligen inte vilja ha henne om 3 månader för du kommer vara översvämmad av andra tjejer som vill ha dig.

Börja nu prata med okända tjejer, i din ålder kommer det sticka ut som fan och du kommer få resultat SNABBT!
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-11-07,16:02,
Inlägg: #9
RE: Friendzone...
tack breeh, allt handlar alltså att våga ^^
2013-11-07,18:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-07,18:58 av {2} illdan.)
Inlägg: #10
RE: Friendzone...
KOmmer själv ihåg när jag var 16, var dödskär i en tjej, och det hände exakt samma sak för mig som för dig. Blev värsta kompis med henne, men hon ville bara va kompis, och givetvis förstår jag henne i efterhand.

Förstå att dina känslor är starka och att du troligen knappt träffat många tjejer alls för att du är 17 år gammal. Antagligen är det inget specielt alls med just den här tjejen, det som är specielt med henne är att du känner henne, finns tusen bättre du ännu ej träffat. Lär dig approacha random brudar på stan så ska du se att hon inte är så speciell längre.

Börja du med personlig utveckling idag, med pickup. Du kommer väldigt fort föra dig bättre i alla sociala sammanhang, skaffa bättre självkänsla och må allmänt bättre.

Tips nr 1. Lär känna någon som redan hållt på med pickup ett tag, och börja hänga med dom. Det viktigaste för hela min utveckling var att se andra killar approacha tjejer, se det IRL. Inse hur jävla lätt och ofarligt det är. Bara på en kväll gick jag från att ha värsta AA:N (Approach anxiety:n) till att börja håva in tjejer.

När jag väl approachat en tjej som jag haft AA inför, så tänker jag alltid "Hur fan kunde jag va rädd för det... det var ju bara roligt"
2013-11-08,21:44,
Inlägg: #11
RE: Friendzone...
känner änna igen mig där på AA, man kollar in en brud oo så tänker man okej bah dra fram oo snacka lite
men sen slår hjärtat super fort man får typ blackout i huvet oo hjärnan säger att man ska skita i det


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}