LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hör man av sig efter uppehåll?
2013-11-09,00:07,
Inlägg: #1
Hur hör man av sig efter uppehåll?
Tja! För nån månad sen hade jag lite bra sms-kontakt med en del tjejer som jag först snackade med online. Har alltså inte träffat någon av dem irl. Jag skulle föreslå träff med några av dem men en personlig sak dök upp som gjorde att det inte passade att höra av sig. Nu har det väl gått cirka 2 månader sen jag pratade med någon av dem sist. Jag skulle vilja ta upp kontakten igen men hur gör jag det på bästa sätt?

Jag tror att de kommer ihåg mig men attraktionen jag byggde upp lär ju ha försvunnit så att bara föreslå träff så där hade förmodligen inte funkat. Om jag skriver typ; "Kommer du ihåg mig?" så blir det ju lätt för tjejen att bara skita i att svara. Eller vad säger ni?
2013-11-09,01:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-09,01:58 av {2} confused....)
Inlägg: #2
RE: Hur hör man av sig efter uppehåll?
Vet inte om jag ska ge tips eller inte eftersom jag är mästare på att få flakes, men folk får vota ner mig om dom anser jag har fel.

Iaf, så har man inte haft kontakt med en brud på så länge att attraktionen försvunnit så brukar man köra en re-opener, dvs du agerar helt enkelt som om det är en random brud du öppnar via text game.

Så du hör av dig med en av dom öppnare du brukar få bra respons på när du skriver till random brud, då förslagsvis inte samma som du körde första gången ifall hon minns vad du skrev då.

Annars kan du bara vara ärlig, jag har fått till dejt med en riktigt snygg serbisk brud 8+ som jag snackade med online som sen rann ut i sanden på exakt samma sätt som det gjort för dig. Jag skrev då bara något liknande. "Tjaa, vi snackade för en stund sen men det rann ut i sanden på grund av att jag fick mycket att göra och hade inte tid att ses, du gjorde ett bra intryck på mig så jag vill ge det ett nytt försök och hitta på något med dig en dag! Vilken dag passar dig?"

Kommer du ihåg mig? är iaf en värdelös öppnare och ger intryck av att du inte är van att dejta brudar av hennes kaliber, den ska du skippa. Du måste ge intryck av att du räknar med att hon kommer ihåg dig och att hon vill träffas om du inte kör en re-opener. Som i det exempel jag tog upp där jag fick till en dejt när jag var i samma situation.
2013-11-09,16:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-09,16:39 av {2} Ted.)
Inlägg: #3
RE: Hur hör man av sig efter uppehåll?
Gör det inte så svårt, skriv typ "Tjenare din skojjare =P, vad händer i ditt liv?". Antligen svara hon typ "bla bla bla" eller så blir det "vem är du?". Om hon svarar "vem är du" kan du typ skriva "Haha du har ett minne som en guldfisk, vi snackade för på badoo(eller vad ni nu träffades) för ett tag sen, bla bla bla".
2013-11-12,12:05,
Inlägg: #4
RE: Hur hör man av sig efter uppehåll?
Tipsen har redan haglat in.. men kör bara en re-opener!

"Tjena daggmasken, sluta ligga och dallra i soffan och häng med ut i helgen.."
"Dräparkungen här, görs!"
"Inte okej att skicka sådana där bilder mitt på dagen, blir generad!"


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur går man vidare efter nummer... Steel 7 6,099 2016-01-05,11:51
Senaste inlägg:: Steel
  Day 2 efter krogpull meffalol 14 8,622 2013-11-13,13:26
Senaste inlägg:: Schlinus
Question Ska man tona ner gejm efter ett ligg? Entreprenören 16 9,679 2013-09-17,23:09
Senaste inlägg:: confused...
  Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? Insecureboy 2 1,119 2012-04-02,00:05
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}