LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Day 2 efter krogpull
2013-11-10,22:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-10,22:59 av {2} meffalol.)
Inlägg: #1
Day 2 efter krogpull
Hej igen!

Tillbaka med en ny frågeställning! Blir inte riktigt klok på detta och behöver få lite PUA-input. Anyway, here it goes:

Förra helgen glider jag och en kompis upp till två tjejer som sitter i en soffa på ett uteställe. Snackar, kör lite kino med ena, hookar ganska bra. Slutar med att vi drar med tjejerna till ett annat ställe. Sätter oss vid ett bord och jag hamnar lite fel så blir lite off där. Iaf så kommer vi överens om att köra efterfest gemensamt. Hittar tjejerna på dansgolvet nån timme senare (de hade också smsat min kompis om efterfest tydligen). Vi drar hem till min polare.

Väl där dricker vi whiskey och har allmänt trevligt. Jag börjar få igång tugget bättre och får ett bra flow. Till slut går min polare och lägger sig, men innan dess har ena tjejen (HB Petite) lagt benen över mig och jag ser antydan till lite blickar åt mitt håll... När kompisen till HB Petite går på toaletten hånglar jag upp henne. Kompisen kommer tillbaka och lägger sig med täcket över sig. Fortsätter grovhångla med HB Petite. Till slut säger jag att vi går till ett annat rum. Hon vill att jag ska kolla att ingen är där, gör det, men hon verkar tveksam. Då lägger jag mig helt enkelt en bit ifrån och stänger ögonen... Dröjer kanske 3 minuter innan hon börjar peta på mig.

Nu är hon på att gå till ett annat rum. Går in i ett som är lite halvsunkigt (bor hundar där tydligen), hon säger inte där. Inser att jag måste göra nåt snabbt så i hallen lyfter jag upp henne och trycker upp henne mot väggen. Detta går hon igång på! Drar in i köket, ner med henne på köksbordet, får lite mer LMR, men efter lite kyssar vid troskanten är det on. Blir ett trevligt ligg!

Nu blir det lite småkonstigt. Hon tittar på mig riktigt lurigt... Har svårt att tolka det. Antingen tycker hon att jag är jätteful eller så tycker hon att jag är sjukt snygg! Ingen aning faktiskt. Sen går hon loss på hångel och kramar igen, så antar att hon inte tycker att jag är ett creep iaf. Tar hennes nummer här också. Tjejerna skulle ut på lördagen också och tidigare under kvällen pratade vi om att eventuellt träffas igen.

Skickar det här smset: "Tja HB Petite! Har ni piggnat till? Strunt i X-uteställe och kom ner till XXXXXX istället! /meffalol"

Svar: "Hallå där! Jadå, mår bättre än väntat.. Själv då? (kompisen) mår däremot inte så bra så vi skippar flamman, ska på bio. Vart ska ni då?"

Jag: "Så tråkigt! Det blir nog XXX eller XXX, förmodligen båda! Hör av er efter bion om (kompisen) piggnar till. Annars tycker jag du och jag styr nåt i veckan! Smile"

4 timmar senare kommer det här svaret: "Haha såklart, varför ändra ett vinnande koncept! E hemma och ska sova så himla skönt! Ha så kul och tappa inte bort dig i dimman! Vi hörs i veckan Smile"

Hör inget mer av henne sen det. Jag skriver det här i fredags:
"Hallå HB Petite! Läget? Dags för mig och dig att ta en drink och diskutera genusperspektiv i vården eller nåt snart " (vi studerar båda till yrken inom vården, anspelning till tidigare diskussion)

Svar: "Hejhej skönt med fredag efter en vecka i XXX... Själv då? Haha ja det vore trevligt Tongue vad gör du då?"

Jag: "Bara bra här! Blev tydligen en oplanerad spontan utgång ikväll så nu är det förfest på gång! Vad har du för dig en mysig höstkväll som denna?"

Hon: "Brukar ju bli dom bästa, vart blire då? Har ätit gott och druckit gott med min kombo"

Jag: "Nånstans på xxx... xxx eller xxx. Varför ändra ett vinnande koncept liksom? Ta med kombon så ses vi där!"

Svar: "Haha sant! Kanske de Tongue"

Hör inget mer den kvällen. Dagen efter kl 16 skickar hon: "Blev det en lyckad kväll igår? För min del var det ett ovanligt klokt beslut att inte gå ut!"

Mitt svar: "Det blev en mkt trevligt kväll! Ja, HB-petite... Det är ju alltid klokt att sitta hemma en fredagkväll"

Ingen mer kontakt sen dess.

Har svårt att avgöra om intresset är svalt eller inte! Vad anser ni? Vad kunde jag ha gjort bättre? En tjejkompis säger att jag har gjort mig själv för tillgänglig och att jag ska köra ignore tills hon hör av sig nu, men jag vet att man inte ska lyssna på råd från tjejer! Hur tycker ni att jag ska gå vidare?

Tack för hjälpen!

/meffalol
2013-11-11,20:35,
Inlägg: #2
RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-10,22:57)meffalol Skrev: Hör inget mer den kvällen. Dagen efter kl 16 skickar hon: "Blev det en lyckad kväll igår? För min del var det ett ovanligt klokt beslut att inte gå ut!"

Tid plats bara. att hon frågar sådär tyder på att hon är rätt investerad, att hon tänkte på dig på dagen, utan egentlig anledning.

När du svarar soppas oneedy på hennes sms tror jag hon känner sig oattraktiv om hon tar initiativ till något annat samtalsämne.

Desto längre du väntar med att göra ett move när HON VILL att du ska göra det, desto mer oattraktiv är du.

DU knullade henne över köksbordet, och hon fortsätter att skriva med dig, vad fan tror du hon vill? No rocket science bro
2013-11-11,21:38,
Inlägg: #3
RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-11,20:35)Schlinus Skrev: Tid plats bara. att hon frågar sådär tyder på att hon är rätt investerad, att hon tänkte på dig på dagen, utan egentlig anledning.

När du svarar soppas oneedy på hennes sms tror jag hon känner sig oattraktiv om hon tar initiativ till något annat samtalsämne.

Desto längre du väntar med att göra ett move när HON VILL att du ska göra det, desto mer oattraktiv är du.

DU knullade henne över köksbordet, och hon fortsätter att skriva med dig, vad fan tror du hon vill? No rocket science bro

Du har nog rätt! Fick ett sms från henne med en random medicinsk fråga. Tolkade det som en ursäkt att ta kontakt och svarade så här:

"Hej HB Petit! Kan ge dig en utförlig förklaring över en caipirinha hos mig på onsdag eller torsdag! Wink"

Hon svarar: "Det lät ju väldigt trevligt! Känns ju väldigt ovärt att jag är i XXX på praktik hela veckan och har tenta på fre Tongue men en annan gång! Smile"

Analys på det här? Känns ju inte som en total diss, men inte en total win heller. Nu antar jag att nästa move är hennes?
2013-11-11,21:44,
Inlägg: #4
RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-10,22:57)meffalol Skrev: Hej igen!

Tillbaka med en ny frågeställning! Blir inte riktigt klok på detta och behöver få lite PUA-input. Anyway, here it goes:

Förra helgen glider jag och en kompis upp till två tjejer som sitter i en soffa på ett uteställe. Snackar, kör lite kino med ena, hookar ganska bra. Slutar med att vi drar med tjejerna till ett annat ställe. Sätter oss vid ett bord och jag hamnar lite fel så blir lite off där. Iaf så kommer vi överens om att köra efterfest gemensamt. Hittar tjejerna på dansgolvet nån timme senare (de hade också smsat min kompis om efterfest tydligen). Vi drar hem till min polare.

Väl där dricker vi whiskey och har allmänt trevligt. Jag börjar få igång tugget bättre och får ett bra flow. Till slut går min polare och lägger sig, men innan dess har ena tjejen (HB Petite) lagt benen över mig och jag ser antydan till lite blickar åt mitt håll... När kompisen till HB Petite går på toaletten hånglar jag upp henne. Kompisen kommer tillbaka och lägger sig med täcket över sig. Fortsätter grovhångla med HB Petite. Till slut säger jag att vi går till ett annat rum. Hon vill att jag ska kolla att ingen är där, gör det, men hon verkar tveksam. Då lägger jag mig helt enkelt en bit ifrån och stänger ögonen... Dröjer kanske 3 minuter innan hon börjar peta på mig.

Nu är hon på att gå till ett annat rum. Går in i ett som är lite halvsunkigt (bor hundar där tydligen), hon säger inte där. Inser att jag måste göra nåt snabbt så i hallen lyfter jag upp henne och trycker upp henne mot väggen. Detta går hon igång på! Drar in i köket, ner med henne på köksbordet, får lite mer LMR, men efter lite kyssar vid troskanten är det on. Blir ett trevligt ligg!

Nu blir det lite småkonstigt. Hon tittar på mig riktigt lurigt... Har svårt att tolka det. Antingen tycker hon att jag är jätteful eller så tycker hon att jag är sjukt snygg! Ingen aning faktiskt. Sen går hon loss på hångel och kramar igen, så antar att hon inte tycker att jag är ett creep iaf. Tar hennes nummer här också. Tjejerna skulle ut på lördagen också och tidigare under kvällen pratade vi om att eventuellt träffas igen.

Skickar det här smset: "Tja HB Petite! Har ni piggnat till? Strunt i X-uteställe och kom ner till XXXXXX istället! /meffalol"

Svar: "Hallå där! Jadå, mår bättre än väntat.. Själv då? (kompisen) mår däremot inte så bra så vi skippar flamman, ska på bio. Vart ska ni då?"

Jag: "Så tråkigt! Det blir nog XXX eller XXX, förmodligen båda! Hör av er efter bion om (kompisen) piggnar till. Annars tycker jag du och jag styr nåt i veckan! Smile"

4 timmar senare kommer det här svaret: "Haha såklart, varför ändra ett vinnande koncept! E hemma och ska sova så himla skönt! Ha så kul och tappa inte bort dig i dimman! Vi hörs i veckan Smile"

Hör inget mer av henne sen det. Jag skriver det här i fredags:
"Hallå HB Petite! Läget? Dags för mig och dig att ta en drink och diskutera genusperspektiv i vården eller nåt snart " (vi studerar båda till yrken inom vården, anspelning till tidigare diskussion)

Svar: "Hejhej skönt med fredag efter en vecka i XXX... Själv då? Haha ja det vore trevligt Tongue vad gör du då?"

Jag: "Bara bra här! Blev tydligen en oplanerad spontan utgång ikväll så nu är det förfest på gång! Vad har du för dig en mysig höstkväll som denna?"

Hon: "Brukar ju bli dom bästa, vart blire då? Har ätit gott och druckit gott med min kombo"

Jag: "Nånstans på xxx... xxx eller xxx. Varför ändra ett vinnande koncept liksom? Ta med kombon så ses vi där!"

Svar: "Haha sant! Kanske de Tongue"

Hör inget mer den kvällen. Dagen efter kl 16 skickar hon: "Blev det en lyckad kväll igår? För min del var det ett ovanligt klokt beslut att inte gå ut!"

Mitt svar: "Det blev en mkt trevligt kväll! Ja, HB-petite... Det är ju alltid klokt att sitta hemma en fredagkväll"

Ingen mer kontakt sen dess.

Har svårt att avgöra om intresset är svalt eller inte! Vad anser ni? Vad kunde jag ha gjort bättre? En tjejkompis säger att jag har gjort mig själv för tillgänglig och att jag ska köra ignore tills hon hör av sig nu, men jag vet att man inte ska lyssna på råd från tjejer! Hur tycker ni att jag ska gå vidare?

Tack för hjälpen!

/meffalol

Du har definitivt intresse hos tjejen, skulle jag varit du hade jag varit liiite kortare i sms:en kanske så att hon känner press att jaga ditt intresse. Och det sista sms:et från dig ("Det är ju alltid klokt att sitta hemma en fredagkväll") kan hon nog ha uppfattat som lite drygt!
2013-11-11,22:06,
Inlägg: #5
RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-11,21:38)meffalol Skrev: Du har nog rätt! Fick ett sms från henne med en random medicinsk fråga. Tolkade det som en ursäkt att ta kontakt och svarade så här:

"Hej HB Petit! Kan ge dig en utförlig förklaring över en caipirinha hos mig på onsdag eller torsdag! Wink"

Hon svarar: "Det lät ju väldigt trevligt! Känns ju väldigt ovärt att jag är i XXX på praktik hela veckan och har tenta på fre Tongue men en annan gång! Smile"

Analys på det här? Känns ju inte som en total diss, men inte en total win heller. Nu antar jag att nästa move är hennes?

Efter att ha läst din två trådar så har jag fått en sånhär bild av dig: På kvällarna har du sjjuuuukt jävla flow, du tänker inte så mycket på vad som händer, du bara njuter.

Sen när du vaknar upp nästa dag så tänker du igenom vad fan som hände och hur jäävla grym du är. Det verkar dock som du har förlorat flowet och hur du eskalerar, Tror att tjejerna uppfattar det lite inkongruent när du är så jävla vild på kvällen, sen har du inte alls samma driv när ni snackar.
(No offence om jag har helt jävla fel här Smile )

De e bara köra Aa kan på "tisdag torsdag nästa vecka har jag inget planerat". Så kan hon säga typ "aa men jag gör heller inget på tisdag/torsdag"

Om hon inte frågar ifall ni ska träffas då så kan du väl låta det vara ett tag tycker jag
2013-11-11,23:14,
Inlägg: #6
RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-11,21:44)svalan Skrev: Du har definitivt intresse hos tjejen, skulle jag varit du hade jag varit liiite kortare i sms:en kanske så att hon känner press att jaga ditt intresse. Och det sista sms:et från dig ("Det är ju alltid klokt att sitta hemma en fredagkväll") kan hon nog ha uppfattat som lite drygt!

Ja, SMS-game är nåt jag behöver jobba med! Lite drygt var det nog, men jag körde en ganska "drygrolig" ton med henne när vi träffades, så tror inte det var för out of line jämfört med mitt tidigare beteende.

(2013-11-11,22:06)Schlinus Skrev: Efter att ha läst din två trådar så har jag fått en sånhär bild av dig: På kvällarna har du sjjuuuukt jävla flow, du tänker inte så mycket på vad som händer, du bara njuter.

Sen när du vaknar upp nästa dag så tänker du igenom vad fan som hände och hur jäävla grym du är. Det verkar dock som du har förlorat flowet och hur du eskalerar, Tror att tjejerna uppfattar det lite inkongruent när du är så jävla vild på kvällen, sen har du inte alls samma driv när ni snackar.
(No offence om jag har helt jävla fel här Smile )

De e bara köra Aa kan på "tisdag torsdag nästa vecka har jag inget planerat". Så kan hon säga typ "aa men jag gör heller inget på tisdag/torsdag"

Om hon inte frågar ifall ni ska träffas då så kan du väl låta det vara ett tag tycker jag

Du har till stor del rätt! Har svårt att vara lika "drygrolig" dagen efter, men jag jobbar på det! Med den här tjejen har jag dock inte pratat med så mycket "dagen efter" förutom de här sms:en då. Dock skulle jag kanske ha sagt tid/plats tidigare bara!

Känns ju lite needy att föreslå nästa vecka egentligen... Tycker hon kunde ha föreslagit ett annat datum egentligen... Men, men! Ni tror alltså inte på att vänta på att hon ska höra av sig igen?
2013-11-12,11:59,
Inlägg: #7
Tongue  RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-11,23:14)meffalol Skrev: Känns ju lite needy att föreslå nästa vecka egentligen... Tycker hon kunde ha föreslagit ett annat datum egentligen... Men, men! Ni tror alltså inte på att vänta på att hon ska höra av sig igen?

Du tänker fel i det här läget, varför säger hon "nästa vecka någongång"? Hon har intresse för dig ja, men Du och bara DU kan göra att hennes intresse finns kvar. Tjejer gillar inte att ta beslut så enkelt är det, väldigt väldigt få iaf!

Exempel, min flickvän säger att hon är hungrig och frågar vad jag är sugen på.. Den enda anledningen till varför hon gör så är för att hon vill att jag bestämmer vad vi ska äta. Svarar jag "Det spelar ingen roll, du får välja".. spinner jag vidare med det slutar det att man inte äter ö.h.t.

Du måste ta tag i taktpinnen, wtf hon har tenta so what.. hon hinner träffa dig i en-två timmar, det är upp till Dig att få henne att inse det! Det kanske inte är så lätt, men mycket handlar om att bryta rapport, tona ner intresset för tjejen och att få henne att jaga dig vilket har sagts tidigare i tråden.

Tänk på det schlinus påpekade om att du har flow på kvällen och analyserar på dagen. Det påverkar ditt mindset väldigt mycket om du ska analysera gårdagen, så länge du inte går och grundar om varför du gör si och så utan bara "fine, hade en awesome kväll.. även om blablabla" osv inte tar upp hela din tankeverksamhet..

En grej jag reagerar på i dina smskonvos är det här:
Citat:Svar: "Hejhej skönt med fredag efter en vecka i XXX... Själv då? Haha ja det vore trevligt Tongue vad gör du då?"

Jag: "Bara bra här! Blev tydligen en oplanerad spontan utgång ikväll så nu är det förfest på gång! Vad har du för dig en mysig höstkväll som denna?"

Jag lovar att hade du skippat din fråga på slutet där, hade hennes intresse ökat ännu mer.. men nu svalnade det.. Du ger henne bekräftelse för lätt..

Jag hade skrivit "Kan inte bli bättre, utgång ikväll såklart! Ses i dimman darling!!" eller något liknanade, sedan bara ignorerat henne tills det att jag vet att hon följer med mig hem ish.. Du fattar galoppen, behöver väl inte dra en halv roman om varför man gör på detta sättet? Wink

Alltså se inte det här som ett nederlag, fortsätt håll kontakten, friendzona henne!
Det är bara att köra på! Smile
2013-11-12,16:50,
Inlägg: #8
RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-12,11:59)trollface Skrev: Du tänker fel i det här läget, varför säger hon "nästa vecka någongång"? Hon har intresse för dig ja, men Du och bara DU kan göra att hennes intresse finns kvar. Tjejer gillar inte att ta beslut så enkelt är det, väldigt väldigt få iaf!

Exempel, min flickvän säger att hon är hungrig och frågar vad jag är sugen på.. Den enda anledningen till varför hon gör så är för att hon vill att jag bestämmer vad vi ska äta. Svarar jag "Det spelar ingen roll, du får välja".. spinner jag vidare med det slutar det att man inte äter ö.h.t.

Du måste ta tag i taktpinnen, wtf hon har tenta so what.. hon hinner träffa dig i en-två timmar, det är upp till Dig att få henne att inse det! Det kanske inte är så lätt, men mycket handlar om att bryta rapport, tona ner intresset för tjejen och att få henne att jaga dig vilket har sagts tidigare i tråden.

Tänk på det schlinus påpekade om att du har flow på kvällen och analyserar på dagen. Det påverkar ditt mindset väldigt mycket om du ska analysera gårdagen, så länge du inte går och grundar om varför du gör si och så utan bara "fine, hade en awesome kväll.. även om blablabla" osv inte tar upp hela din tankeverksamhet..

En grej jag reagerar på i dina smskonvos är det här:

Jag lovar att hade du skippat din fråga på slutet där, hade hennes intresse ökat ännu mer.. men nu svalnade det.. Du ger henne bekräftelse för lätt..

Jag hade skrivit "Kan inte bli bättre, utgång ikväll såklart! Ses i dimman darling!!" eller något liknanade, sedan bara ignorerat henne tills det att jag vet att hon följer med mig hem ish.. Du fattar galoppen, behöver väl inte dra en halv roman om varför man gör på detta sättet? Wink

Alltså se inte det här som ett nederlag, fortsätt håll kontakten, friendzona henne!
Det är bara att köra på! Smile

Det svaret hade ju varit mycket bättre så här i efterhand, bra att veta tills nästa gång! Dock skickade hon vad jag kan förstå ett kontaktsökande sms 2 dagar senare, så intresset kan inte ha blivit helt svalt!

Hon skrev ju inte "nästa vecka någon gång" utan bara "men en annan gång! Smile". Jag kanske tänker fel, men känns ju lite needy att direkt föreslå ett annat datum då. Förstår att jag måste försöka få henne att jaga mig, men att friendzona henne i det här läget känns ju onödigt! Frågan är ju hur man bäst går vidare härifrån.
2013-11-12,20:56,
Inlägg: #9
RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-12,16:50)meffalol Skrev: Det svaret hade ju varit mycket bättre så här i efterhand, bra att veta tills nästa gång! Dock skickade hon vad jag kan förstå ett kontaktsökande sms 2 dagar senare, så intresset kan inte ha blivit helt svalt!

Hon skrev ju inte "nästa vecka någon gång" utan bara "men en annan gång! Smile". Jag kanske tänker fel, men känns ju lite needy att direkt föreslå ett annat datum då. Förstår att jag måste försöka få henne att jaga mig, men att friendzona henne i det här läget känns ju onödigt! Frågan är ju hur man bäst går vidare härifrån.

Allt handlar egentligen om att du i dagsläget är needy. Visst det går att fejka non-neediness men blir du det på riktigt så slipper du tänka på att inte verka needy i sms osv, det kommer av sig självt. Så vad det handlar om för dig är att utveckla dig själv och bygga upp ett liv som gör dig mindre needy.

I dagsläget gör du vad 99% av andra killar gör, dvs är en cool kille på fyllan men utan alkoholens hjälp så lyser din verkliga personlighet igenom. Hon är definitivt intresserad så jag hade bara frågat om hon vill ses och vilka dagar som passar. Finns ingen anledning att göra massa fancy skit när hon redan är intresserad.

Hon är redan din, var någorlunda normal så löser det sig! Smile
2013-11-12,22:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-12,22:39 av {2} meffalol.)
Inlägg: #10
RE: Day 2 efter krogpull
Skrev: "Beklagar sorgen med XXX (anspelning på tidigare konversation)! Torsdag nästa vecka har jag inget planerat."

Svar: "Haha, ja! Men bara 6 pass kvar nu... Tyvärr är jag i XXX då också!"

Antar att min neediness skiner igenom eller nåt. Bara att lära sig och gå vidare! NEXT!
2013-11-12,23:09,
Inlägg: #11
RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-12,22:39)meffalol Skrev: Skrev: "Beklagar sorgen med XXX (anspelning på tidigare konversation)! Torsdag nästa vecka har jag inget planerat."

Svar: "Haha, ja! Men bara 6 pass kvar nu... Tyvärr är jag i XXX då också!"

Antar att min neediness skiner igenom eller nåt. Bara att lära sig och gå vidare! NEXT!

Spontan reaktion: (är inte direkt något proffs på textgame men..) Ansträng dig inte för att vara rolig/skriva roliga saker hela tiden, du är the shit redan.

Med det sagt är det nog inte kört. Play it cool bara
2013-11-12,23:13,
Inlägg: #12
RE: Day 2 efter krogpull
Suger på textgame, men vore det inte lite kul o skriva typ: "synd, tror jag o du annars skulle kunna skapa överlägset genetiska barn" Valles replik, och om hon svarar typ "haha nej" skriver du "du kanske har rätt, vi är alldeles för lika, det skulle inte funka" också det valles replik va? Eller Dhaces? Skulle vart kul o se hennes reaktion, då kommer du nog att hålla kvar glöden ett tag till och efter det blir du off. Något jag skulle tänka mig, någon mer erfaren, rätta mig jättegärna Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-11-12,23:18,
Inlägg: #13
RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-12,22:39)meffalol Skrev: Skrev: "Beklagar sorgen med XXX (anspelning på tidigare konversation)! Torsdag nästa vecka har jag inget planerat."

Svar: "Haha, ja! Men bara 6 pass kvar nu... Tyvärr är jag i XXX då också!"

Antar att min neediness skiner igenom eller nåt. Bara att lära sig och gå vidare! NEXT!

För det första så brukar det enligt min erfarenhet vara dåligt att bestämma saker för långt i förväg med brudar man inte känner särskilt väl. Brukar sluta med att de impulsflake:ar!

Och sen en grej, sluta vara så fokuserad på att verka bossig och icke-needy. Som killen över skriver, just play it cool. Var normal med henne, bestäm träff på normalt viss (dvs "har du nåt kul för dig i veckan? Hade varit soft att hänga någon dag" istället för "ey, nästa vecka tors kl 3 kanske jag har lite tid över för dig stumpan, va säger du?"). Överdriver lite men jag tror du fattar min poäng. Du har ju redan hennes intresse, varför komplicera saker och ting?
2013-11-12,23:28,
Inlägg: #14
RE: Day 2 efter krogpull
Tack för alla svar! Börjar inse att ni har 100 % rätt. Försöker övergejma det här, analyserat för mkt, försöker vara icke-needy när jag är hur needy som helst. Men vad gör jag nu? Låter det bero ett tag och sen drar ett vanligt sms i liknande stil som svalan föreslår ovanför?

Missförstå mig rätt här, min värld går ju inte under om det skiter sig här, men jag har ett rätt så starkt bekräftelsebehov (tyvärr, vill få bort det), och jag blir ändå negativt påverkad av dissar. Därav needinessen antar jag.
2013-11-13,13:26,
Inlägg: #15
RE: Day 2 efter krogpull
(2013-11-12,23:28)meffalol Skrev: Tack för alla svar! Börjar inse att ni har 100 % rätt. Försöker övergejma det här, analyserat för mkt, försöker vara icke-needy när jag är hur needy som helst. Men vad gör jag nu? Låter det bero ett tag och sen drar ett vanligt sms i liknande stil som svalan föreslår ovanför?

Missförstå mig rätt här, min värld går ju inte under om det skiter sig här, men jag har ett rätt så starkt bekräftelsebehov (tyvärr, vill få bort det), och jag blir ändå negativt påverkad av dissar. Därav needinessen antar jag.

Du har så mycket awesome tid framför dig, när du slutar att idenifiera dig med vad folk tycker om dig. Det är bara åsikter inte DU

Skit i den här brdune nu och gör något du vill istället


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur går man vidare efter nummer... Steel 7 6,099 2016-01-05,11:51
Senaste inlägg:: Steel
  Hur hör man av sig efter uppehåll? Syltburken 3 2,342 2013-11-12,12:05
Senaste inlägg:: trollface
Question Ska man tona ner gejm efter ett ligg? Entreprenören 16 9,684 2013-09-17,23:09
Senaste inlägg:: confused...
  Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? Insecureboy 2 1,119 2012-04-02,00:05
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}