LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Två KKs på samma klubb
2013-11-12,22:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-21,20:23 av {2} Sam.)
Inlägg: #1
Två KKs på samma klubb
Någon som vart med om att ni stött på två KKs på samma uteställe en kväll, då de inte vetat om att ni haft andra KKs?

Fyll gärna på med egna historier från liknande händelser eller hur ni hade handskats med detta scenario
2013-11-12,23:32,
Inlägg: #2
RE: Två KKs på samma klubb
jag vet inte med dig men jag sätter sällan på mina KKs mitt på dansgolvet så det är väl bara att hälsa på henne som en tjejpolare och gå vidare.

Poängen för mig med kk är att inte känna sig skyldig att stå o se dum ut tillsammans utan att man eventuellt ses upp efter stängning för samlag. inte mer än så.
2013-11-13,01:15,
Inlägg: #3
RE: Två KKs på samma klubb
KK är kompisar med benefits, så du behandlar henne helt enkelt som en kompis på klubben, om ditt andra KK då skulle se att du samtalar med damen så ser det ut som att hon är intresserad av dig medan du rejectar henne eftersom du behandlar henne som en kompis = Preselection vilket kommer få damen mer intresserad i dig Smile
Stay calm and play some beerpong
2013-11-15,12:23,
Inlägg: #4
RE: Två KKs på samma klubb
Allting kokar egentligen ner till om du kan stå för dina sexuella begär eller inte samt om du är ärlig med dina förväntingar av dina sexuella relationer.

Är du själv lugn med att du knullar flera personer? Vad innebär ett "kk" för dig?


Jag kan säga på rak arm att ha flera brudar på gång blir helt vad du gör det till. Antingen så smyger du runt och försöker dölja faktumet (vilket förr eller senare nästan alltid blåser upp i ansiktet på dig), eller så är du väldigt öppen med det (typ du smsar någon, en tjej du håller på med ser detta, hon frågar, du svarar: en brud jag träffat lite). Visst, man får ta smällen där och då, hon blir sur över att hon inte är ensam på toppen av berget, men då har du gett henne en ärlig chans att bestämma hur hon vill göra samtidigt som du är 100% ärlig.

Dessutom blir det oftast väldigt många intressanta situationer av att flera brudar diggar dig.. exempelvis på klubben Wink Man drar lite på smilbanden när en catfight drar igång på grund av en själv.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}