LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Mindfullness och mardrömmar.
2013-11-18,16:29,
Inlägg: #1
Mindfullness och mardrömmar.
Har precis börjat med mindfullness, inget speciellt 5 min varje kväll till en början, gjort det kanske 4-5 gånger. Inatt fick jag min värsta mardröm någonsin kändes så sjukt verkligt att jag typ kände en fysisk smärta från drömmen som blev verklig typ helt stört.

Har läst runt lite och verkar som många fått det av meditation m.m. Undrar helt enkelt om ni upplevt något liknande?
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-11-18,16:47,
Inlägg: #2
RE: Mindfullness och mardrömmar.
Endast fått hjärtklappning och yrsel. Powerful shit!
2013-11-18,16:52,
Inlägg: #3
RE: Mindfullness och mardrömmar.
Ngn kommentera på random sida ja hitta på google något med typ: att de e för att man finner "ro" och "demonerna" kommer ut den vägen elr ngt dylikt haha
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-11-18,19:15,
Inlägg: #4
RE: Mindfullness och mardrömmar.
hhah yeah hört sjuka saker om det, aldrig testat
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-11-18,19:48,
Inlägg: #5
RE: Mindfullness och mardrömmar.
(2013-11-18,16:52)Anonymous Skrev: Ngn kommentera på random sida ja hitta på google något med typ: att de e för att man finner "ro" och "demonerna" kommer ut den vägen elr ngt dylikt haha

Kan låta konstigt men ja, jag håller med om det. Har liknande erfarenheter där det för mig blivit mer att drömmarna är ett sätt för mitt undermedvetna att bli rädd för att jag så småningom inser med mitt medvetna att det inte är något att vara rädd för. Efter ett tag påverkas det undermedvetna av det medvetna och då har man gått ett varv och mår också bättre med ett större självförtroende.
2013-11-18,20:36,
Inlägg: #6
RE: Mindfullness och mardrömmar.
"Börjat med mindfullness", kan du utveckla mer specifikt vad du sysslar med när du säger så?

Mindfullness/enlightment är SJUKT intressant, om du vill bli gud över ditt liv så tror jag detta är vägen att gå, no doubt.
2013-11-18,21:18,
Inlägg: #7
RE: Mindfullness och mardrömmar.
Har du någon länk?
2013-11-18,21:22,
Inlägg: #8
RE: Mindfullness och mardrömmar.
Da fuck is mindfullness? Låter spännande så utveckla gärna vad det är.
2013-11-19,00:37,
Inlägg: #9
RE: Mindfullness och mardrömmar.
Mindfulness e väl meditation elr? Haha, iaf finns någon gratis app där de en 5 min grej, de e som att meditera, vara vaken och inte tänka på något annat än sin adning.
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-11-19,03:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-19,04:01 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #10
RE: Mindfullness och mardrömmar.
Har inte mediterat på två veckor nu pga tidsbrist och börjat få framför allt drömmar av ett visst tema: Utomjordingar. Haft 3 drömmar där i första drömmen jag var i mitt barndomshem och ett rymdskepp stort som en stad la sig i himlen och det la sig en skräck som jag inte kan sätta ord på i alla människor. I den andra drömmen var samma rymdskepp där men nu börjde de med att kidnappa människor på ett mycket obehagligt sätt för saker jag inte vet. Tredje drömmen anföll de och det var som ett stort krig på jorden och tydligen enligt min flickvän hade jag under den natten rest mig upp i sängen och frågat "var är jag?" en tre gånger, minns inget själv jag Smile Samband med meditationsuppehåll? Vet ej. Läskigt? Ja. Vi får hoppas på att jag är synsk och att det var en snar framtid jag skådat i mina drömmar!
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-11-19,08:10,
Inlägg: #11
RE: Mindfullness och mardrömmar.
(2013-11-19,00:37)Anonymous Skrev: Mindfulness e väl meditation elr? Haha, iaf finns någon gratis app där de en 5 min grej, de e som att meditera, vara vaken och inte tänka på något annat än sin adning.

Ja typ. Mindfulness är medveten närvaro och meditation är ett sätt att öva medveten närvaro.
2013-11-20,02:58,
Inlägg: #12
RE: Mindfullness och mardrömmar.
De tränas väl på samma sätt? Förstår inte hur de kan va någon skillnad, mindfulness = va vaken, få bort tankarna och fokusera på andning, de e väl exakt likadant med meditation?
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-11-20,10:50,
Inlägg: #13
RE: Mindfullness och mardrömmar.
(2013-11-20,02:58)Anonymous Skrev: De tränas väl på samma sätt? Förstår inte hur de kan va någon skillnad, mindfulness = va vaken, få bort tankarna och fokusera på andning, de e väl exakt likadant med meditation?

Det är ju ingen skillnad Smile Meditation är ett verktyg för att göra dig mindful/medvetet närvarande. Du kan träna mindfulness på andra sätt också, tex genom att fokusera på smaken av det du äter eller känslan av vattnet när du duschar. Allt som tar dig till nuet egentligen.
2013-11-20,18:16,
Inlägg: #14
RE: Mindfullness och mardrömmar.
Rök lite weed så förstår du hur det är att vara i nuet Wink Testa med några brudar du känner för ännu bättre upplevelse haha Wink
2013-11-20,20:20,
Inlägg: #15
RE: Mindfullness och mardrömmar.
(2013-11-20,18:16)Player Skrev: Rök lite weed så förstår du hur det är att vara i nuet Wink Testa med några brudar du känner för ännu bättre upplevelse haha Wink
Näe, du är fan inte i nuet av o blaza lite, du är helt jävla skev och dum och blåst, weed + pickup funkar inte öht. Även om det är förjävla gött o blaza.

Skulle du sagt centralstimulantia, ja då skulle jag hålla med dig.

Ålder på dig btw?
2013-11-20,20:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-20,20:54 av {2} Player.)
Inlägg: #16
RE: Mindfullness och mardrömmar.
(2013-11-20,20:20)Tenga Skrev: Näe, du är fan inte i nuet av o blaza lite, du är helt jävla skev och dum och blåst, weed + pickup funkar inte öht. Även om det är förjävla gött o blaza.

Skulle du sagt centralstimulantia, ja då skulle jag hålla med dig.

Ålder på dig btw?

Det beror på vem och hur du är som person Smile I like my weed Wink
2013-11-20,22:06,
Inlägg: #17
RE: Mindfullness och mardrömmar.
(2013-11-20,20:53)Player Skrev: Det beror på vem och hur du är som person Smile I like my weed Wink
Jojo, men hur är det connected till pickup/game?
2013-11-21,21:23,
Inlägg: #18
RE: Mindfullness och mardrömmar.
Har prövat, de ger fan inge för pickup lol, man känner sig bara dum och garvar åt att man tänker på att man e så dum typ, helt weird haha men relaxed
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-11-22,14:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-22,14:17 av {2} Player.)
Inlägg: #19
RE: Mindfullness och mardrömmar.
(2013-11-20,22:06)Tenga Skrev: Jojo, men hur är det connected till pickup/game?

Hey man, typ så man (jag) snackar med brudar. När inga tankar får/lyckas ta över hur du är som person så det enda som "händer" inne i dig är abundance och ha kul, när allt är chill och care-free och du inte bryr dig om nåt. Men ändå vill ha bruden ;P Svårt att förklara om man inte upplevt det typ. Edit: Som att vara full! Men vid medvetande ;P
2013-11-22,16:26,
Inlägg: #20
RE: Mindfullness och mardrömmar.
(2013-11-22,14:16)Player Skrev: Hey man, typ så man (jag) snackar med brudar. När inga tankar får/lyckas ta över hur du är som person så det enda som "händer" inne i dig är abundance och ha kul, när allt är chill och care-free och du inte bryr dig om nåt. Men ändå vill ha bruden ;P Svårt att förklara om man inte upplevt det typ. Edit: Som att vara full! Men vid medvetande ;P
Ok, well, funkar det för dig så, grymt mannen Smile Önskar jag kunde kombinera weed med brudar haha, två av mina största intressen haha.

Ofta när jag är ute och är seg så kan jag koppla ihop det med att jag blazat samma dag eller igår typ. Men visst, klart man kan dra brudar ändå. Någon kväll så rökte vi på förfesten en hel del, såklart en del sprit med, och drog en riktigt fin brud då. Men som sagt, utan spriten (och red bullen) så hade det nog inte gått!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}