LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
MM
2013-11-19,16:43,
Inlägg: #1
MM
För alla som bashar MM. Har ni testat den under en längre tid? Baserat på erfarenheten som ni har inom MM. Varför är den inte effektiv?
2013-11-19,16:52,
Inlägg: #2
RE: MM
Inte det att den inte har effekt som är problemet, utan att det är ett påklistrat beteende som jag upplever som sådär lagom hälsosamt.
Som ren teknik för att ragga brudar är MM absolut gångbart (även om det finns bättre tillvägagångssätt), men vill man utveckla sig själv och öka sitt välmående så är det väl inte riktigt lika bra..
2013-11-19,17:06,
Inlägg: #3
RE: MM
Usch och fy i perspektivet att få tjejer. Jag har sett killar som "fastnat" i MM och inte vet hur de ska utveckla sig vidare så det enda de kan prata om är "vad gör du, vilken skola går du i, syskon? blablabla". De har helt glömt bort att dominera konversationerna och har istället efter några månader "landat" i att hålla en normal konversation med tjejer. Duger väl om man vill börja lära sig att prata med tjejer.
2013-11-19,18:30,
Inlägg: #4
RE: MM
(2013-11-19,17:06)Player Skrev: Jag har sett killar som "fastnat" i MM och inte vet hur de ska utveckla sig vidare så det enda de kan prata om är "vad gör du, vilken skola går du i, syskon? blablabla".

ska sägas att det inte är ngt fel i sig på de frågorna, utan kanske bara lite tråkigt om man enbart intervjuar, precis som du sa
2013-11-19,19:09,
Inlägg: #5
RE: MM
Har för mig att valle var into that shit ett tag, det är för att MM bygger upp en fasad, det slutgiltliga målet är ju att bli en natural dvs naturligt bra med damer utan att behöva en massa tekniker, men det är ett bra kompliment enligt mig men inget som man enbart ska basera sitt game på.
Stay calm and play some beerpong
2013-11-19,19:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-19,19:27 av {2} Show boat.)
Inlägg: #6
RE: MM
(2013-11-19,17:06)Player Skrev: Usch och fy i perspektivet att få tjejer. Jag har sett killar som "fastnat" i MM och inte vet hur de ska utveckla sig vidare så det enda de kan prata om är "vad gör du, vilken skola går du i, syskon? blablabla". De har helt glömt bort att dominera konversationerna och har istället efter några månader "landat" i att hålla en normal konversation med tjejer. Duger väl om man vill börja lära sig att prata med tjejer.

Men annars bygger väl mystery method på att just dominera samtal?
Får känslan av att du aldrig läst MM. Däremot kan jag tänka mig att många MM inte lyckas eftersom de endast inackordera vissa element och inte hela. Typ lär sig en öppnare eller två och någon neg som leveras med konstpaus...
Och sedan glömmer bort isolera och ta det vidare.

Borde logiskt sett vara lättare att lära sig cavemana, då det inte kräver samma finess.
2013-11-19,19:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-19,20:31 av {2} confused....)
Inlägg: #7
RE: MM
(2013-11-19,17:06)Player Skrev: Usch och fy i perspektivet att få tjejer. Jag har sett killar som "fastnat" i MM och inte vet hur de ska utveckla sig vidare så det enda de kan prata om är "vad gör du, vilken skola går du i, syskon? blablabla". De har helt glömt bort att dominera konversationerna och har istället efter några månader "landat" i att hålla en normal konversation med tjejer. Duger väl om man vill börja lära sig att prata med tjejer.

Vet du ens vad mystery method går ut på? Det du tar upp här att dina vänner gör är snarare raka motsatsen till MM, som någon skrev är det snarare att totalt ta över samtal genom att vara intressant och kreativ att prata med, berätta historier, kombinerat,växla mellan många olika intressanta samtalsämnen osv osv.

Att enbart köra korta oneliners utan att bygga vidare på det så det blir en intervju, så som. Vad gör du, vilken skola går du i, syskon blablabla är big nono när du kör MM, iprincip raka motsatsen till MM och som natt och dag.

MM bygger i korta drag ut på att vara "sneaky" och fånga tjejers och gruppers intresse via sina konversations färdigheter, snarare än att ha ett självsäkert i dont give a fuck direkt game.
2013-11-19,20:03,
Inlägg: #8
RE: MM
MM är grymt, jag hade sjukt mkt success med det. Kan dock hända att man med tiden får en självkänsla som är väldigt ostabil och går upp och ner beroende på respons - samt att man hela tiden känner man behöver "göra något" (demonstrera värde) etc.

Anyway, rekommenderar alla att åtminstonde läsa igenom VAH, förstå grundprinciperna och sedan gå ut och leka lite.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-11-19,20:51,
Inlägg: #9
RE: MM
(2013-11-19,19:43)confused... Skrev: Vet du ens vad mystery method går ut på? Det du tar upp här att dina vänner gör är snarare raka motsatsen till MM, som någon skrev är det snarare att totalt ta över samtal genom att vara intressant och kreativ att prata med, berätta historier, kombinerat,växla mellan många olika intressanta samtalsämnen osv osv.

Att enbart köra korta oneliners utan att bygga vidare på det så det blir en intervju, så som. Vad gör du, vilken skola går du i, syskon blablabla är big nono när du kör MM, iprincip raka motsatsen till MM och som natt och dag.

MM bygger i korta drag ut på att vara "sneaky" och fånga tjejers och gruppers intresse via sina konversations färdigheter, snarare än att ha ett självsäkert i dont give a fuck direkt game.

Bra att du har koll (Y). Jag vet exakt vad MM är.
Min erfarenhet säger att de som börjar med MM blir helt okej/bra pga boosten några månader in i game för att sedan fastna i ett ingemansland och plöja igenom sina rutiner utan någon känsla. Då blir det mer "Vad heter du, vilken skola osvosv..."
2013-11-20,01:55,
Inlägg: #10
RE: MM
(2013-11-19,20:03)Evilvalle Skrev: MM är grymt, jag hade sjukt mkt success med det. Kan dock hända att man med tiden får en självkänsla som är väldigt ostabil och går upp och ner beroende på respons - samt att man hela tiden känner man behöver "göra något" (demonstrera värde) etc.

Anyway, rekommenderar alla att åtminstonde läsa igenom VAH, förstå grundprinciperna och sedan gå ut och leka lite.

VAH ? skriv ut hela bokens namn
Stay calm and play some beerpong
2013-11-20,10:52,
Inlägg: #11
RE: MM
(2013-11-20,01:55)Beerpong Skrev: VAH ? skriv ut hela bokens namn

VAH=Venusian arts handbook. Senare version av Mystery Method tror jag.
2013-11-20,18:07,
Inlägg: #12
RE: MM
300 posts på er utan koll. VAH är MM.
2013-11-20,20:18,
Inlägg: #13
RE: MM
(2013-11-20,18:07)Player Skrev: 300 posts på er utan koll. VAH är MM.

Vad har antal posts o göra med om man vet om en förkortning?

haha


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}