LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är det vanligt att få stånd på gymmet?
2013-11-26,16:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-26,16:16 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #1
Är det vanligt att få stånd på gymmet?
Jag vet, jag vet... Skum fråga...

Det är bara att jag har slutat fappat (igen! är inne på 7e dagen) men nu när jag går på rätt medicin och gymmat några gånger i rad nu (är inne på min 4:e gång nu, gymmar 5 dar i veckan, började i torsdags förra veckan) så ser jag många attraktiva damer där och tjejer.

Vissa har sådana *DAMN*-kroppar och jag får tankar av att vilja knulla dem där och nu (vilket jag anser är normalt), men jag får inte stånd. Är det helt enkelt vanligt å "folkvett" att inte få stånd på offentliga platser?

Jag tror jag har haft "pinsamma" situationer i mitt liv då jag fått stånd på badhus å dylikt. Jag vet att det är jag som tänker för mycket men jag bara undrar från er andra flitiga gymutövare. Är det vanligt för er att ha stånd på gymmet när ni ser tjejer med *DAMN*-rumpor å dylikt?
2013-11-26,16:19,
Inlägg: #2
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
De har hänt, men de är inte speciellt vanligt
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2013-11-26,16:25,
Inlägg: #3
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
every time ni99a, it's how you re-charge
2013-11-26,17:03,
Inlägg: #4
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
hahah nice svar, det enda jag e rädd för (inte att jag känner så när jag tränar men ändå) e att jag ska få stånd å en tjej ska se det å känna att e nått creepy perverse son-of-abitch typ.

äré en fråga om att vara bekväm med sin sexualitet här? jag menar, precis som det e naturligt att spy när man övertränar en gång så fattar ju folk det, dock bliré ju mer sensitive när ståfräs kmr på ingång!?
2013-11-26,17:47,
Inlägg: #5
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
Jag själv ser bitches på gymmet som PWO av nån konstig anledning, blir bara mer igång helt enkelt. Har kompisar som helst inte tränar på gym med mycket bitches då de tappar koncentrationen, men det är mer individ.
2013-11-26,18:23,
Inlägg: #6
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
(2013-11-26,17:47)Sex Intelligence Skrev: Jag själv ser bitches på gymmet som PWO av nån konstig anledning, blir bara mer igång helt enkelt. Har kompisar som helst inte tränar på gym med mycket bitches då de tappar koncentrationen, men det är mer individ.

Haha, i-landsproblem!

Själv blir jag mest peppad av deras arlsen å bröst, å tänker mer, "DAMN! De ser nice ut, då äré bara mer än rätt att jag oxå ser nice ut å mår bra!" så då blir jag mer peppad ist för distraherad.

Som tur var e jag naturligen introverted så jag har lättare att hamna i min egen bubbla ist för att hela tiden distraheras av yttre faktorer ständigt å jämt. Det är en plåga å gåva på en å samma gång.
2013-11-26,18:42,
Inlägg: #7
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
Aldrig att jag skulle få _STÅND_, på sin höjd att det skulle börja rycka i baguetten, men inte mer än att man får en bastukuk.

Ska krävas rätt mycket, typ lång kåtblick + hon vänder sig om och gör en rörelse med det uppenbara syftet att förföra mig, typ squata 1m från mitt face eller liknande. MEN, det händer ju inte direkt ofta om man säger så Wink

Personligen tycker jag det är värst på dag 2-3 efter nofap, det är typ som att min kuk rechargar och får då lättare stånd, sen efter den perioden så går jag in i godmode Smile
2013-11-26,19:48,
Inlägg: #8
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
Jag får stånd så fort jag ser en tight brud i stort sett, jag kan få stånd så fort jag ser en snygging på stan under vintern - jag får till och med råstånd av något random halvsexigt sms.

Gymet ska vi inte tala om, enormt svårt att hålla penis från att resa sig när det är flickor där.

Så ja, jag tror nog det är relativt vanligt i alla fall.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-11-26,19:54,
Inlägg: #9
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
Om du nu tränar när du är på gymmet så ska det nog mycket till för att sporta ståkuk.

Blodet rusar runt för att syresätta hjärnan och musklerna.
2013-11-26,22:01,
Inlägg: #10
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
(2013-11-26,19:54)Vetinte Skrev: Om du nu tränar när du är på gymmet så ska det nog mycket till för att sporta ståkuk.

Blodet rusar runt för att syresätta hjärnan och musklerna.

+1 sympaticus påslag= mindre blod till ballen samt magtarm kanal m.m. Prioritet blod till muskler.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-11-26,22:32,
Inlägg: #11
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
Alright då äré vanligt att INTE få stånd å valle har helt enkelt för mkt blod el permanent stånd! Wink
2013-11-26,23:07,
Inlägg: #12
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
Sen jag slutade runka får jag aldrig mer stånd när jag bara ser ngn random brud. Men när jag väl pratar med en flicka, tänker på sex eller får ett snuskigt sms blir den hårdare än nånsin.
2013-11-27,14:17,
Inlägg: #13
RE: Är det vanligt att få stånd på gymmet?
(2013-11-26,23:07)godsgift Skrev: Sen jag slutade runka får jag aldrig mer stånd när jag bara ser ngn random brud. Men när jag väl pratar med en flicka, tänker på sex eller får ett snuskigt sms blir den hårdare än nånsin.

ah intressant! hm jag får se om det stämmer in på mig oxå nu tills helgens kommande bravader när jag ska supa lagom efter en hel veckas hård gymträning! ^^,


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}