LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nojar jag i onödan?
2013-11-28,10:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-28,10:21 av {2} vladimir87.)
Inlägg: #1
Nojar jag i onödan?
Jag och min tjej har träffats i 6 månader och vart ihop 2 mån. Hon är hittils lätt
den bästa tjejen jag träffat. Men jag blev lite konfunderad igår. Jag kanske nojjar i onödan men jag kan berätta ialalfall. ja är 26 och hon är 21 btw
Vi satt hemma hos henne igår och drack vin och så var hennes syster som är 23 med. När jag var själv en stund med hennes syster, vi kan kalla henne sara.
sara berättade till mig rakt ur tomma luften att när hon var 18 så träffade hon en kille som hon var lite på g med och då sa sara att min tjej som då var 16 hade inlett ett förhållande med denna kille. min tjej menade då på att hon visste om att denna kille och sara träffades men inte hur pass seriöst det var och hon ursäktade sig med att det hon gjorde var väldigt dumt och att hon var ung och korkad och att hon inte skulle ha en tanke på o göra nåt sånt idag. Sen kom det fram av sara också att en annan kille som min tjej var ihop med under 8 månader när min tjej var 20. denna kille hade även sara varit lite på g med när min tjej var typ 13-14. jag blev rätt sur över att hennes syster berättade detta då jag inte är intresserad av o höra sånt och om jag ska få veta sånt så ska min tjej själv kunna få berätta detta. vilket jag även sa till henne att jag tyckte. Jag vet inte men det känns helt skruvat att min tjej har haft ihop det med 2 killar som hennes syster vart med innan. Jag själv skulle inte ha kunnat gå och bli ihop med min brorsas tidigare ragg iallafall men det är vad ja tycker. Min fråga är om ni tycker jag nojjar i onödan?

Kan även tillägga att dem inte hade speciellt bra relation med varandra på den tiden.
2013-11-28,11:15,
Inlägg: #2
RE: Nojar jag i onödan?
Jo sen såg ja att min tjej såg rätt obekväm ut och att hon tyckte det var pinsamt när hon fick höra vad hennes syster sagt.
2013-11-28,11:33,
Inlägg: #3
RE: Nojar jag i onödan?
hehe jo kan va att ja har lite bakfylleångest idag baraWink nja ja var där typ i augusti senast. Brukar du hänga där eller?Smile
2013-11-28,11:37,
Inlägg: #4
RE: Nojar jag i onödan?
aha ok men då har vi säkert setts därSmile
tack för svaren förresten
2013-11-28,17:26,
Inlägg: #5
RE: Nojar jag i onödan?
sluta noja och tänk inte så mycket på vad som har hänt innan i hennes liv, du har väl med gjort misstag på andra sätt eller hur.
Man lämnar sin gamla ryggsäck när man går in i ett nytt förhållande man tar inte med en som är full av skit.

Kör hårt och fyll ryggan med trevliga minnen med din tjej och blicka framåt.
Keep it up!
2013-11-28,19:20,
Inlägg: #6
RE: Nojar jag i onödan?
hehe jo det är klart. hon blev lite ledsen när hennes syster sa allting så ja sa till henne att vad som hänt i ens tidigare liv spelar ingen roll, alla har vart unga och gjort misstag så även jag massa ggrSmile
2013-11-28,20:41,
Inlägg: #7
RE: Nojar jag i onödan?
Gött, så det skall låta Smile
Keep it up!
2013-11-28,22:34,
Inlägg: #8
RE: Nojar jag i onödan?
Tror du nojjar i onödan, hon var ung vafan, förhoppningsvis har hon lärt sig av sina misstag Smile
2013-11-29,13:20,
Inlägg: #9
RE: Nojar jag i onödan?
jo jag har också gjort massa dumma saker. största andelen av dem för ca 4-5 år sen(inget i ett förhållande utan andra saker). Men jag har lärt mig en läxa och dem saker ja gjorde då kommer inte hända igenSmile misstag gör att man blir starkare som person inbillar ja mig


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}