LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Starta en blogg!
2013-12-01,17:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-01,17:12 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #1
Starta en blogg!
Som ett sätt att strukturera upp sin gameutveckling, kunna se sin utveckling, kunna få kritik och hjälp, se sitt game ur ett tredjepersonsperspektiv, få motivation, och lättare kunna upprätthålla en disciplin och måluppfyllning rekommenderar jag er att skapa en blogg.

Om man inte vill lägga ut sig offentligt på denna sidan t ex, så skriv för er själva åtminstone. Men är man seriös och vill komma långt på allvar bör man betänka att lägga upp den så att man kan få all hjälp man vill ha och behöver.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-12-01,17:59,
Inlägg: #2
RE: Starta en blogg!
Jag får en känsla att rådet egentligen är till dig själv Tongue Rätta mig om jag har fel Tongue
2013-12-01,23:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-01,23:11 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #3
RE: Starta en blogg!
Haha ligger helt klart sanning i det! Det är det första jag kommer göra om jag börjar ragga aktivt igen. Har haft ett antal bloggar i mina dar om PU, bland annat antagligen den första no wank bloggen i svenska communityt. Just nu har jag inte tid, driver restaurang och håller på att öppna en bar, plus flickvän med unge (fosterpappa ffs), 2 hundar etc. Men skriver dagbok för mig själv när jag har lite tid över Wink Men inget PUA relaterat i den.

Men det är en tidsfråga, för jag saknar det. '

'Vet en som blev riktigt grym och hade hjälp av två egobringande bloggar, en måldagbok och en annan där han beskrev sina utgångar. Han hookade till sist riktigt heta brudar och hans flickvän var modell som varit på många skivomslag etc.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-12-01,23:44,
Inlägg: #4
RE: Starta en blogg!
Kan bara hålla med, det var väldigt utvecklande och motiverande. Problemet är väl att 90 % av dom som startar en blogg här skriver 1-2 inlägg och skiter sedan i det. Hänger man i så är det absolut en väldigt bra hjälp!

Hamnar jag i ett läge där jag har nåt intressant att skriva om så ska jag definitivt börja igen Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}