LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Payback Time!!!!!
2012-02-25,05:13,
Inlägg: #1
Payback Time!!!!!
Ok, jag har något att erkänna, jag hade (eller trodde att jag hade) en extremt snygg Bulgarisk brud på G under ungefär två och en halv månaders tid, enda tills en kväll när hon blev absolut sket full och försökte dra hem med en av mina polare (samma som nämns senare) (varav jag i mitt fulla tillsånd drar hem med henne istället men blir bland annat kallad för fel namn...). Detta ändrade kinda min attityd mot henne och jag ville egentligen inte ha något med henne att göra efter det. Anyways, hon fortsätter smsa mig och skit och jag ignorerar henne i ytterligare en månad, och sen får jag en invite till en "flat party", varav jag drar dit killen som hon försökte hooka upp med (dvs en av mina bästa polare) bara för att jävlas!

Jag har aldrig riktigt förstått hur starkt avundsjuka kan spela in på game, och hur mycket ignorera någon kan spela in, men efter denna upplevelse är jag övertygad om influensen som ligger bakom detta.

Jag och min polare kommer till festen, träffar henne (för första gången på jävligt länge) och säger hej. Av någon anledning hamnar vi på hennes rum (ca. 10 meter bort, ingen big deal, egentligen bara för att snacka skit).
Detta är en vild tjej, och vi börjar driva med henne för att se hur långt hon är villig att pusha saker och ting. Jag har festat en hel del med tjejen innan och har spelat "Jag har aldrig" ett par gånger och därför har en någolunda ide vart hon är rent sexmässigt (eh. hur vild hon är), och jag och min polare (som har en flickvänn) snackar ihop oss och börjar driva med henne att vi vill ha en trekant!

Inte bara freakar detta ut henne, utan hon börjar sms:a min kompis (som jag ska bo med nästa år!) om hur hon ska få till det med oss (freakin hillarious!)
Vi driver det så hårt (vi bestämde väldigt diskret och snabbt att inga kläder fick hamna på golvet, men att alla konversationer kan överdrivas, iom att han också var ganska trött på den bruden) och gång på gång blir denna tjejen så generad att hon lämnar rummet, men kommer tillbaka inom 30 sekunder (jag är inte bra på gejm alls, men vi dissade skiten ur denna tjejen, och på något sätt så blev hon tänd på det).
Detta hände åtminstånde 5 ggr. innan hon blev irriterad och försökte få att att sticka. Och ju mer vi sa att vi behövde lite "private time", ju mer började hon smeka och försöka få oss att stanna.

För att inte göra detta onödigt långt (vilket det antaligen redan är.) en tjejpolare till mig kommer (som vet vad jag tycker om denna tjejen), jag fortsätter snacka med henne (neg. (antagligen discrimination snarare) till tusen vilket leder till att hon dra mig till sitt rum basically). Säg vad ni vill, men jag är jävligt lack på denna tjejen, så vad jag bad min tjejpolare att göra är att gå in i rummet och hitta på en situation som påstått så jag kan komma därifrån (hon hittar på ett brandlarm, lame), men jag ditchar henne som ett frågetecken. Jag skiter i om det är lame, men bara att ignorera denna bruden (som visat sig vara betydligt lättare än när jag hade intresse för henne) har fått henne att be mig smeka boobs, får "over pants actions" och IOI-s tillräckligt för att kunna få vem som helst att fatta att det är tid att kyssa henne.


So, lessons learned:
1. Intressen kommer och går, men neggar/förolämpningar får dem att komma tillbaka snabbare än väntat!
2. Tjejer med dålig (aka bitchig) attityd förtjänar ingenting annat tillbaka. (Dhace, jag körde din "jag är inte attraherad till dig, ditt högra bröst är större än ditt vänstra", hon seriöst sprang ut ur rummet i 5 sekunder och sen kom hon tillbaka och fortsatte att snacka om sina bröst (GENIOUS!))
3. Seriöst, tjejer är "disposable" (bortkastningbara), springer en iväg för att ni säger något dummt, kommer hon antingen tillbaka eller kommer hennes kompis (alternativt random chick). Snacka med henne!
4. Tjejer som är bitchiga, se till att de vill ha er mer än ni vill ha dem, och se till att endast hålla det på "appropriate" nivåer Wink

Natten slutade inte med ligg, jag och mina polare (tjejen och killen) delade en flarra whiskey och bara snackade skit ett tag, men jag är nöjd med min "revanch" (dvs. att jag som nybörjare fick en jävligt snygg brud att vilja ha mig mer än henne och sen kunna dissa henne för gammalt skit), samt för en ball kväll med polarna.
Även om rapporten inte håller standarden med andra på forumet, så har jag som mål att bli mer aktiv och posta progress här (förståelse/neg/chock för denna kvällen).

Peace!
[SIZE="6"]B[/SIZE][SIZE="4"]accardi[/SIZE]
2012-02-25,05:19,
Inlägg: #2
Payback Time!!!!!
hahaah yeah dude, att aktivt dissa/negga dom är asroligt.

Vad som är ännu roligare är när dom försöker framstå som att dom blir pissed off, sen sticker dom iväg, men om dom märker att man inte bryr sig ett skit kommer dom snart tillbaka och är längre inte speciellt sura -> Dvs allt var ett test för att se om du springer efter/ber om ursäkt, haha!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-25,05:41,
Inlägg: #3
Payback Time!!!!!
Härligt mannen! Men skulle spänt på henne om jag vore du!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}