LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sexuella trakasserier
2013-12-07,10:12,
Inlägg: #1
Sexuella trakasserier
När jag höll på som mest, så hade jag kom det helt plötsligt en dag när det slog mig att "tänk om någon anmäler en för sexuella trakasserier."

Minns det är något som gjorde att jag tvekade en hel del, vilket givetvis misstas för osäkerhet kring tjejen. (vilket det på sätt och vis är)
Någon som tänk likadant och hur kom ni över det?
2013-12-07,11:06,
Inlägg: #2
RE: Sexuella trakasserier
Jag har oxå den rädslan sen tror jag det är mest en dum ursäkt man har.

Jag är rädd att råka använda kino på tjej så hon blir obekväm å ska få för sig att anmäla en.

Dock tror jag kontexten gör det hela mer sannolikt, typ som på jobb å skola än på krog å fester.

Kallibrering gör ju dock att man minimerar risken, typ att försöka köra kino på en tjej som verkligen inte e intresserad å aldrig kmr bli, ja då får man nog skylla sig sj! Wink
2013-12-07,11:12,
Inlägg: #3
RE: Sexuella trakasserier
Eller träffa på ett psycho som går all in å anmäler en för minsta lilla... bara för att hon kan. Eller börja sprida grova rykten/whatever etc. Verkar ju finnas en hel del weird ladies.

Alltid varit min skräck i detta.
2013-12-07,12:38,
Inlägg: #4
RE: Sexuella trakasserier
(2013-12-07,11:06)AplAy Skrev: Jag har oxå den rädslan sen tror jag det är mest en dum ursäkt man har.

Jag är rädd att råka använda kino på tjej så hon blir obekväm å ska få för sig att anmäla en.

Dock tror jag kontexten gör det hela mer sannolikt, typ som på jobb å skola än på krog å fester.

Kallibrering gör ju dock att man minimerar risken, typ att försöka köra kino på en tjej som verkligen inte e intresserad å aldrig kmr bli, ja då får man nog skylla sig sj! Wink

Började i samband med att en brud på jobbet för 2 eller något sådant år sedan hade sinnessjukt genomskinlig klädsel och sedan klagade hon till chefen angående att jag tydligen hade stirrat, hon satt givetvis mitt emot mig självvalt. Obviously var det inget av det, men satte sig i skallen.
Sen har man i efterhand säkert rationaliserat mycket med det eftersom jag inte kunnat övervinna det riktigt.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}