LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
taio Thrust
2013-12-09,00:40,
Inlägg: #1
taio Thrust
Tror sextekniken heter så är rätt så säker, anyways någon som har något att dela med sig om detta? Om jag har rätt så är det väl att man för in kuken halvt 8 ggr å sen ända in, halvt 7 ggr ända in på åttonde etc?
Stay calm and play some beerpong
2013-12-09,05:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-09,05:34 av {2} Danger.)
Inlägg: #2
RE: taio Thrust
Hade en period där jag testade det här en hel del. Tryck in ollonet 9 gånger och sen tionde gången trycker du in hela i en hård och bestämd stöt, sen kör du 8 grunda och 2 djupa osv. Sen kan du börja om. Räknade högt ibland också, och det gillades även om det kändes weird as fuck i början. Har dock aldrig knullat med bara den här tekniken, gör du rätt blir tjejen helt vansinnig och då är det pumpa på som fan som gäller(make her beg for it though Wink )
2013-12-09,18:12,
Inlägg: #3
RE: taio Thrust
(2013-12-09,05:34)Danger Skrev: Hade en period där jag testade det här en hel del. Tryck in ollonet 9 gånger och sen tionde gången trycker du in hela i en hård och bestämd stöt, sen kör du 8 grunda och 2 djupa osv. Sen kan du börja om. Räknade högt ibland också, och det gillades även om det kändes weird as fuck i början. Har dock aldrig knullat med bara den här tekniken, gör du rätt blir tjejen helt vansinnig och då är det pumpa på som fan som gäller(make her beg for it though Wink )

Thanks for the tip! Är duktig på å pulla å håller på å lära mig att slicka. Men behöver bli bättre på det med kuken, vill ha några tekniker att dra fram så att säga Smile
Stay calm and play some beerpong
2013-12-10,17:30,
Inlägg: #4
RE: taio Thrust
Tao thrusting är klockrent! Riktigt bra om man vill variera knullet, eller teasa upp henne ordentligt innan "ze big finale".

Det går också att köra variera enbart hastighet istället för djup om man vill ge det lite hårdare.
2013-12-10,18:14,
Inlägg: #5
RE: taio Thrust
Haha, låter som jag får läsa på. Har pumpat gärnet ett par år nu Smile).


En sak jag lärt mig på egen hand är att när man slickar, så smek med fingret runt grottan, teasa lite, men stoppa inte in fingret bara nån cm kanske.

Sen blir tjejer fett kåta när man är som ett djur som inte kan hejda sig, men ddet känner nog alla här till redan Smile
2013-12-10,18:18,
Inlägg: #6
RE: taio Thrust
(2013-12-10,18:14)illdan Skrev: Haha, låter som jag får läsa på. Har pumpat gärnet ett par år nu Smile).


En sak jag lärt mig på egen hand är att när man slickar, så smek med fingret runt grottan, teasa lite, men stoppa inte in fingret bara nån cm kanske.

Sen blir tjejer fett kåta när man är som ett djur som inte kan hejda sig, men ddet känner nog alla här till redan Smile

Yeah allt det med slicka kan jag redan i teorin ska bara öva lite nu. Pulla är jag redan duktig på det jag vill ha mer teori på är tekniker på att knulla Smile
Stay calm and play some beerpong


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}