LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fail med hb 9
2013-12-14,12:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-14,12:52 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #1
Fail med hb 9
Satt med polarna i skype igår och vi bestämde oss för en spontan utgång runt 22 tiden då det plingade i mobilen och en jävla massa brudgäng skulle ut. Var riktigt otaggad egentligen, sovit piss och jobbat hela dagen.

Nå väl, efter ett halvt glas whiskey och några öl så drog vi ner mot krogen. Träffar en brud jag flörtat rätt mycket med, vi har bara strulat nån gång på krogen tidigare, vi sätter oss i sängen och börjar halsa vodka sour till filmen insidious innan vi börjar strular och smeka varandra, kände mig inte speciellt kåt just då men tänkte att jag går ner på henne det brukar trigga igång penis, låg där i 20min medans hon låg o njöt, sen precis när jag tänker ta av mig byxorna så känner jag att penis bara är 60% vilket är omöjligt att knulla med så får panik(har aldrig fått vinballe förr), tar telefonen och låtsas att polaren ringer och säger att det är viktigt, kommer tillbaka 10min senare och bruden har somnat. hahaha

Frågan är vad fan jag ska göra nu? Har jag bränt mina broar tror ni?
2013-12-14,13:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-14,13:45 av {2} russel.)
Inlägg: #2
RE: Fail med hb 9
Nja testa SMS bara: "I give you the d later..."

Edit: Hon hookar på den, och då ere logistik och tidpunkt som gäller.

Juste, varför bad du inte henne göra ett ordentligt blowjob innan du kasta in handduken
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-12-14,13:44,
Inlägg: #3
RE: Fail med hb 9
Tror du det bästa är att låtsas som ingenting har hänt och sen köra på en gång till? Kommer garanterat träffa henne igen.
2013-12-14,13:46,
Inlägg: #4
RE: Fail med hb 9
(2013-12-14,13:44)sjoggaa Skrev: Tror du det bästa är att låtsas som ingenting har hänt och sen köra på en gång till? Kommer garanterat träffa henne igen.

Yes. Finns ingen anledning till att krångla till det.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}