LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Whatafaaack???
2013-12-19,14:39,
Inlägg: #1
Whatafaaack???
Vad i helvete? Bruden från badoo som jag har snapchatat med och haft kontakt med varje dag raderade mig från Facebook och snapchat. Vi har pratat i telefon några gånger, hon har varit på som fan. Sagt i tele att hon vill va hos mig, tycker jag är snygg osv osv! Vi har verkligen connectat.. Hon skickade även snaps när hon duschade, nakenbilder osv igår. Sen nu idag, allt borta. Dafuq? Har inte varit ett dugg needy, har skött allting snyggt. Men vad fan hände? Blev hon nervös eller vafan?

Har hennes nummer. Borde jag smsa o fråga vad fan som händer? Eller bara glömma och gå vidare? Känns synd o ba droppa allt när vi har haft kontakt så länge och verkligen kommit nära varandra.

Help me out casanovas!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,14:42,
Inlägg: #2
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,14:39)Flumrider Skrev: Vad i helvete? Bruden från badoo som jag har snapchatat med och haft kontakt med varje dag raderade mig från Facebook och snapchat. Vi har pratat i telefon några gånger, hon har varit på som fan. Sagt i tele att hon vill va hos mig, tycker jag är snygg osv osv! Vi har verkligen connectat.. Hon skickade även snaps när hon duschade, nakenbilder osv igår. Sen nu idag, allt borta. Dafuq? Har inte varit ett dugg needy, har skött allting snyggt. Men vad fan hände? Blev hon nervös eller vafan?

Har hennes nummer. Borde jag smsa o fråga vad fan som händer? Eller bara glömma och gå vidare? Känns synd o ba droppa allt när vi har haft kontakt så länge och verkligen kommit nära varandra.

Help me out casanovas!

Hade nog inte messat å frågat vad som händer, då ser det ut som att du stalkar henne typ, hade nog messat ett vanligt mess å låtsas som inget hänt. Men inväntar att klokare folk här får ge råd oxå Tongue
Stay calm and play some beerpong
2013-12-19,14:44,
Inlägg: #3
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,14:42)Beerpong Skrev: Hade nog inte messat å frågat vad som händer, då ser det ut som att du stalkar henne typ, hade nog messat ett vanligt mess å låtsas som inget hänt. Men inväntar att klokare folk här får ge råd oxå Tongue

Känns inte det alldeles för needy? Jag menar, vi har inte smsat, bara genom snapchat. Känns knas o smsa o låtsas som ingenting. Kan detta va ett shittest? Se hur jag reagerar? Eller började hon må dåligt för hon skickade nakenbilder?
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,15:09,
Inlägg: #4
RE: Whatafaaack???
Weird... kan ju va så att hon helt enkelt gått och skaffat sig en pojkvän. Har hänt mig ett par gånger fast det roliga är att de kommer tillbaka fort som fan när de blivit singlar igen. Så njut av tuttbilderna och hitta några nya.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-12-19,15:15,
Inlägg: #5
RE: Whatafaaack???
Nää tror inte hon har hittat någon ny, hon gjorde slut med sitt ex för ett tag sen o deras relation var ej sund. Men ska nog inte ta kontakt på något sätt o vänta tills hon gör det (om hon gör de) Play it cool.

Eller vad tycker ni? Jävligt knas detta haha!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,15:22,
Inlägg: #6
RE: Whatafaaack???
Hon kanske blev trött på att du aldrig frågade om ni skulle träffas?
2013-12-19,15:26,
Inlägg: #7
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,15:22)sjoggaa Skrev: Hon kanske blev trött på att du aldrig frågade om ni skulle träffas?

Frågade flera gånger. Vi bor cirka 5 timmar från varandra. Frågade henne både i telefon o över snap. Verkade som hon var sugen på att komma, lite tveksam var hon dock!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,15:43,
Inlägg: #8
RE: Whatafaaack???
Min chansning är att hon har en pojkvän, alternativt nu skaffat en, alternativt har ett ex som hon nu gått tillbaka till

Det du kan göra är att gå vidare, möjligtvis hör hon av sig i framtiden, troligtvis inte.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-19,15:44,
Inlägg: #9
RE: Whatafaaack???
Hur funkar badoo? Är de nice brudar där eller bara trashoez?
2013-12-19,15:50,
Inlägg: #10
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,15:44)Ballin Skrev: Hur funkar badoo? Är de nice brudar där eller bara trashoez?

Hel del bekräftelsesökande bitchez men en hel del fina med
Stay calm and play some beerpong
2013-12-19,15:51,
Inlägg: #11
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,15:50)Beerpong Skrev: Hel del bekräftelsesökande bitchez men en hel del fina med

Bekräftelsesökande = easy lay dog!
2013-12-19,15:53,
Inlägg: #12
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,15:44)Ballin Skrev: Hur funkar badoo? Är de nice brudar där eller bara trashoez?

Gillar inte badoo för jag suger på textgame. Men med denna skötte jag det bra. Testa vettja
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,15:54,
Inlägg: #13
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,15:53)Flumrider Skrev: Gillar inte badoo för jag suger på textgame. Men med denna skötte jag det bra. Testa vettja

Har gjort en profil men vafan man ser ju alla ens facebook vänner som är på badoo där med??
2013-12-19,15:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-19,15:56 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #14
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,15:43)Evilvalle Skrev: Min chansning är att hon har en pojkvän, alternativt nu skaffat en, alternativt har ett ex som hon nu gått tillbaka till

Det du kan göra är att gå vidare, möjligtvis hör hon av sig i framtiden, troligtvis inte.

Mycket möjligt. Dock tvekar jag på det. Med sitt ex fick hon knte ens gå ut o festa, hon fick knappt göra ett shit. Men ja möjligt att hon hittat någon. Kan det även inte vara så att hon kände sig trashig o billig med bilderna hon skickade? För hon hade sagt nån vecka tidigare att hon inte är en sån som skickar nakenbilder.
Men ska nog lägga detta på is tills hon hör av sig igen, om hon nu gör det. Har lust o smsa dock, men det blir alldeles för needy va?

(2013-12-19,15:54)Ballin Skrev: Har gjort en profil men vafan man ser ju alla ens facebook vänner som är på badoo där med??

Haha japp. Suger, speciellt jag som bor i en liten stad där rykten har en tendens att sprida sig som eld så jag har varit lite försiktig där. Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,15:57,
Inlägg: #15
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,15:55)Flumrider Skrev: Mycket möjligt. Dock tvekar jag på det. Med sitt ex fick hon knte ens gå ut o festa, hon fick knappt göra ett shit. Men ja möjligt att hon hittat någon. Kan det även inte vara så att hon kände sig trashig o billig med bilderna hon skickade? För hon hade sagt nån vecka tidigare att hon inte är en sån som skickar nakenbilder.
Men ska nog lägga detta på is tills hon hör av sig igen, om hon nu gör det. Har lust o smsa dock, men det blir alldeles för needy va?


Haha japp. Suger, speciellt jag som bor i en liten stad där rykten har en tendens att sprida sig som eld så jag har varit lite försiktig där. Smile

Man kunde stänga av de tror jag, ska se om jag gjort de
2013-12-19,15:57,
Inlägg: #16
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,15:55)Flumrider Skrev: Mycket möjligt. Dock tvekar jag på det. Med sitt ex fick hon knte ens gå ut o festa, hon fick knappt göra ett shit.

Med andra ord var han ett "asshole", chansen är stor att hon är back with him.

Nej smsa inte, bara move on så kanske hon kommer tillbaka någon gång i framtiden, men troligtvis är det game over 4 ever.

Brudar är nutz =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-19,15:58,
Inlägg: #17
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,15:51)Ballin Skrev: Bekräftelsesökande = easy lay dog!

Inte alltid finns såna som aldrig svarar utan bara e där för dom vill ha alla meddelanden från killar "Du e söt" etc etc men svarar aldrig oavsett vad man skriver har testat allt.

(2013-12-19,15:55)Flumrider Skrev: Mycket möjligt. Dock tvekar jag på det. Med sitt ex fick hon knte ens gå ut o festa, hon fick knappt göra ett shit. Men ja möjligt att hon hittat någon. Kan det även inte vara så att hon kände sig trashig o billig med bilderna hon skickade? För hon hade sagt nån vecka tidigare att hon inte är en sån som skickar nakenbilder.
Men ska nog lägga detta på is tills hon hör av sig igen, om hon nu gör det. Har lust o smsa dock, men det blir alldeles för needy va?


Haha japp. Suger, speciellt jag som bor i en liten stad där rykten har en tendens att sprida sig som eld så jag har varit lite försiktig där. Smile

Vart boru? Tongue
Stay calm and play some beerpong
2013-12-19,16:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-19,16:07 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #18
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,15:57)Evilvalle Skrev: Med andra ord var han ett "asshole", chansen är stor att hon är back with him.

Nej smsa inte, bara move on så kanske hon kommer tillbaka någon gång i framtiden, men troligtvis är det game over 4 ever.

Brudar är nutz =)

Japp det kanske han var. Men man är dum i huvudet om man går tillbaka till en som håller en i princip fängslad. Fuck that, går vidare. Är hon ett sånt retard får hon mycket väl vara det!

(2013-12-19,15:58)Beerpong Skrev: Inte alltid finns såna som aldrig svarar utan bara e där för dom vill ha alla meddelanden från killar "Du e söt" etc etc men svarar aldrig oavsett vad man skriver har testat allt.


Vart boru? Tongue

Karlstad, du då?Smile
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-19,16:08,
Inlägg: #19
RE: Whatafaaack???
Mmm. Låter som hon är tillbaka med exet.

Men vafan, kör på. Experimentera lite för skojs skull och skit i om du nu framstår som needy, det om något är ju needy.
Ring upp och var otrevlig.
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-12-19,16:09,
Inlägg: #20
RE: Whatafaaack???
(2013-12-19,16:07)Flumrider Skrev: Japp det kanske han var. Men man är dum i huvudet om man går tillbaka till en som håller en i princip fängslad. Fuck that, går vidare. Är hon ett sånt retard får hon mycket väl vara det!


Karlstad, du då?Smile


Växjö Wink vi har en massa vackra granar att beskåda här...
Stay calm and play some beerpong


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}