LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
How to get women to check you out
2013-12-22,23:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-22,23:32 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #1
How to get women to check you out
Hittade denna text på gammelburken, tror jag kopierade den från nåt David Dieda forum för flera år sen, om någon av er kanske vill testa skiten:

Citat:Warning: THIS DOSENTMAKE SENSE TO MOST WOMEN.. soo girls This is STRICTLY for GUYS ONLY!!!!

Every man dreams of being the MAN that women try to pick up.

Well, it ain't just a dream. It's real. I've found the key, and now I'm going to unlock it for you. My friend, an expert in Loving Tantra, taught this to men who, well, the kind of men who hear the word "Tantra" and immediately tune out, thinking there's some wacky hippy-dippy sensitive-pony-tailed guy stuff at work. But as soon as they finished this exercise, they went from average guys to MEN who were drawing women's eyes everywhere they went.

What women look for in a man is very simple. They need to see your Power, and Your Vulerability. They need to see your Strength, and your Love. They want to feel, to be blunt, your Hard **** in them(ok this may not be the case f, and your Open Heart on them. And there's an easy way for every women but thinking like this helps) you to start doing it right now.

This exercise is very powerful, and has a magnetic effect on women, so please don't share this with anyone that you suspect is still angry, or bitter, or somehow unable to really Love women. I'm giving this to you because I trust you. Please respect that.

Now. Here is your exercise. Here is your practice. Here is the work that will transform you right now.

Stand up. Close your eyes. Quiet your mind, and focus on your breath. Now, start to feel your body. Don't move, but simple pay attention to every part of your body, one at a time, as if a giant MRI machine was scanning you. Feel it all.

Now move that attention to your crotchatal region. You know the area I'm talking about. Bring your focus... all the way down where your focus usually is when you see a picture of a gorgeous girl. Just feel your body there, and keep breathing. Breathe deep, and breathe slow.

Now inhale. Inhale deep and slow, and as you draw your breath in, let your attention rise up from down low all the way up to the center of your chest. There's a spot just above the zygomatic process, a space right above the center of your chest, where the energy of your heart
lives.

Put your attention there, and exhale. Now move your attention back down, and breathe in again, and move your attention back up to your heart.

Imagine you are pulling the very real electricity that keeps your body alive from the very bottom of your spine, up that electrical highway to the center of your chest. Feel how the center of your chest begins to warm. Feel how the muscles between your ribs start to stretch, and even ache. Feel how that spot on your chest start to feel like a space, an opening, a portal from your Heart out into the world.

Keep doing this for just 5 minutes.

Now, open your eyes. You will find that all the annoying thoughts that have been plauging you like busy bees are suddenly just whispers. You will feel IN your body, and out of your head. You will feel that your Hard **** is strong, and your Open Heart is free.

THIS is how you walk through the world. Just go find a place where the kind of girls you like will be. Make yourself comfortable. Stand still, lean against a wall, or just grab a seat. Now with your eyes open or closed, do this exercise again. Every time you see a beautiful girl walk by, breathe in her beauty and let that energy fill you from **** to Heart. Let the feeling of pleasure fill you up. Let it grow and be.

When you do this, you will find that women's eyes start to turn to you. They may stare, they may just look for a second. But they cannot help but look because the electricity you are moving and building is quite literally, scientifically, a magnetic force.

Women will be DRAWN TO YOU.

Women will be ATTRACTED.

Literally. Attracted. Like iron filings to a magnet.

I know you are probably thinking what I thought when I first heard this. It's crazy, and silly, and goofy, and does nothing. I mean, you have to be good-looking and rich and flashy for girls to look, right?

Here's the real-deal.I spent days walking around this city, admiring the variety of sexxxy women here. I was dressed well, I was smiling, I was looking good and feeling confident.

But not a single girl looked my way.

Today I sat at lunch and watched people walk by, and I counted 43 girls, all ages, all races, all sexxxy in their way, looking at ME.

I looked just the same as I did on Thursday. Well, actually, I looked a little worse, cos I'm wearing a ratty shirt and have been sleep-deprived and hungover for days.

But it's not what I looked like that drew them. It's the FEELING I have. It's the power in my body radiating out of my heart.

It's the magnet of my masculine presence.

Do this now, and track your results. Then be sure to let me know what you find.

I already know what's gonna happen, but I can't wait for you to find out. Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-22,23:37,
Inlägg: #2
RE: How to get women to check you out
Låter som meditation, ett sätt att bli av med spänningar i bäckenet och höfterna. Kan rekommendera code of the natural också. Tror jag testar att köra det här i min dagliga rutin
2013-12-22,23:45,
Inlägg: #3
RE: How to get women to check you out
Bra post, gillar att läsa om sånt här =)
2013-12-23,00:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-23,00:10 av {2} confused....)
Inlägg: #4
RE: How to get women to check you out
Har inte testat, men detta funkar. Kortfattat en beskrivning hur man med meditations liknande upplägg ska uppnå det state och det välmående många får när dom kurar testo.

Rubriken skulle kunna vara "Hur man fejkar det välmående och state man får av testo kur"

Ska börja med detta direkt. Detta är VARFÖR månnga upplever mycket större respons hos brudar när dom kurar.

Pratar av egen erfarenhet, jag testade en hemmagjord TRT kur en kort period, denna text beskriver hur jag mådde under kuren. Och jag har aldrig fått så mycket uppmärksamhet ifrån brudar som den korta perioden.
2013-12-23,00:30,
Inlägg: #5
RE: How to get women to check you out
Jag har många ggr upplevt det där i regular day situations, tjejer som glor precis ÖVERALLT vart man än vänder sig. Går man förbi tex ett fik så ser man hur brudarna på andra sidan fönstret direkt vänder skallen i ens riktning, står man och väntar vid ett övergångsställe och kollar åt sidan så är det någon random tjej som står och spanar in en, möter man en tjej så låser hon ögonen i en på en gång.

De senaste åren jag inte runkat har detta fenomen uppenbarat sig allt oftare, men jag har även erfarat det efter hårda träningspass och på DMAA, även efter vissa meditationssessioner.

Tjejer har onekligen någon form av sjätte sinne som kan känna av saker och ting som inte direkt är materiella.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-23,00:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-23,00:54 av {2} confused....)
Inlägg: #6
RE: How to get women to check you out
Yes, och det är välmåendet och sköna känslan man får i kroppen som gör detta. En skön energi eller vågor av energi som strömmar genom kroppen, musklerna osv.

Tar man DMAA eller efter ett hårt träningspass så har man jusst en skön energi, en skön känsla som strömmar genom kroppen. Så även om man är svettig, trött och sliten efter träningspasset och känner sig skit sluskig, så utstrålar man ändå ett välmående.

Samma sak på testo kur, men då får man det, eller iaf vissa bla jag fick detta i extrem dos. Jag gick konstant runt med en väldigt skön känsla i kroppen. Jag kunde stå ute en vårdag och ta ett djupt andetag av frisk luft, bara blunda och fick en enorm våg av skön energi i kroppen och musklerna.

Jag kunde ligga hemma i soffan och inte göra ett piss, en sån dag man normalt är uttråkad. Men det var typ inte tråkigt ändå, jag kunde bara ligga i soffan men den sköna känsla/energi jag hade i kroppen, hålla i mina bollar och må bra. Det var som om jag var drogad av ett lyckorus. Det var helt sjukt.

Detta speglar sig givetvis på sitt kroppsspråk och ansiktsuttryck.
2013-12-23,01:46,
Inlägg: #7
RE: How to get women to check you out
Ska testa det men hur mycket av sånt är inte bara placebo?
2013-12-23,02:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-23,03:01 av {2} Seaturtle.)
Inlägg: #8
RE: How to get women to check you out
(2013-12-23,01:46)ChuckNorris Skrev: Ska testa det men hur mycket av sånt är inte bara placebo?

hur du än ser på världen är allt uppbygt av energi, energi är inte något hokus pokus. rent vetenskapligt elektromagnetism if you will.

står du bredvid en människa sub-kommunicerar du sjukt mycket mer biologisk material (information, material låter så härligt Wink än vad du är medveten om, oftast i form av subtilt och kroppslig information (body language) men jag tvivlar inte på att det här gäller även energimässig information.

Never seen or rather felt the energy of someone, as soon as he walks in, you know he is the man, samma sak med tjejer väldigt attuned med feminin energi.

Hade lite svårt att sluta runka för att jag var så kåt. Jag hade tom någon sorts kåtångest som inte gick över förrän jag fick prata med en tjej. Jag försökte dirigera och grounda energin genom att fokusera på energin i min pelvis. Försöka att använda denna energin som drivkraft och ustråla denna. Gick från att vara mer social sen sexual till att vara sexual från the bat. Man känner sig bara varm och mysig i sin egen sexualitet.

TLDR
I slutändan om man ska "demystifiera" detta så är det nog för att man har fokus på sina känslor och på så sätt eliminera tankar och behovet av validering. Man mår bra inom sig och söker inte denna energi utifrån. Det är vad det innebär att vara charmig. Att vara bekväm i sig själv och sprida denna bekvämlighet så att alla andra kan känna så. I lied about the TLDR fuck you
2013-12-23,11:31,
Inlägg: #9
RE: How to get women to check you out
(2013-12-23,01:46)ChuckNorris Skrev: Ska testa det men hur mycket av sånt är inte bara placebo?

Eftersom det handlar om välmående och utstrålning så spelar det ingen roll om det är placebo eller inte. Så länge man har detta välmående och därmed utstrålning/kroppsspråk och ansiktsuttryck så kommer det att fungera.

Men välmående för den delen, kan det ens vara placebo? Mår man bra och har en skön känsla i kroppen så mår man bra och har en skön känsla i kroppen.
2013-12-23,15:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-23,15:27 av {2} illdan.)
Inlägg: #10
RE: How to get women to check you out
Låter som en helt vanlig mindfullness meditation.

Man får väldigt bra presence när man mediterar och inte går runt och tänker på massa crap hela tiden.

Att kvinnor dras till killar med bra presence och allmänt välmående är väl inget nytt, killen som skrivit det får det att låta som det är någon egen magisk grej han hittat på?
2013-12-23,18:43,
Inlägg: #11
RE: How to get women to check you out
(2013-12-23,15:27)illdan Skrev: Låter som en helt vanlig mindfullness meditation.

Man får väldigt bra presence när man mediterar och inte går runt och tänker på massa crap hela tiden.

Att kvinnor dras till killar med bra presence och allmänt välmående är väl inget nytt, killen som skrivit det får det att låta som det är någon egen magisk grej han hittat på?

Klassisk amerikansk internetmarknadsföring! Wink
2013-12-28,18:26,
Inlägg: #12
RE: How to get women to check you out
Sean Messenger skrev den här artikeln, publicerades på hans blogg först om jag inte har fel.

Han skrev om dessa koncept som en förberedelse på att han skulle börja jobba med en tjej inom tantra och sexualitet. Ett sätt att förbereda sina kunder på nytt material, så den är definitivt skriven i marknadsförings syften.

Annars brukar hans material vara rätt bra.
2013-12-28,19:47,
Inlägg: #13
RE: How to get women to check you out
Så basically BREATH INTO YOUR BALLS som Elliott hade sagt! Wink

För den intresserade finns här en ganska intressant tråd om Code of the natural och de olika stretchövningar som påverkar kroppshållning och därmed kroppsspråk etc. Body and mind is the same. Alla som mediterar, kör yoga etc. vet om detta. Har du en avslappnad kropp och avspänd kroppshållning påverkar detta ditt inre och hjälper dig komma ut ur ditt huvud. AKA du blir attraktivare och mer avslappnad runt damerna.

http://www.rsdnation.com/node/161384

Grym övning för att öppna upp bröstet, denna finns inte med i Code of the natural. Spana även in dom andra klippen i kanalen! Smile

http://www.youtube.com/watch?v=oAQGPCzVr2s

Spana även in Feldenkrais Awareness Through Movement! Typ ännu bättre en Code of the Natural, tror även den nämndes i länkad tråd. Smile

Gör stretchövningar från Code of the Natural eller Feldenkrais i kombination med vanlig meditation eller övningen från första posten, som ju är en form av mindfulness, och ni kommer märka skillnad. Vågar gå så långt att säga att ni med lite tur kan märka skillnad direkt.
2014-01-03,17:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-03,17:53 av {2} selected.)
Inlägg: #14
RE: How to get women to check you out
Jag brukar vara skeptisk till sånt här och testat olika meditation utan nåra framgång men fan denna gav resultat. Verkligen! Har kört ett par gånger, Jag kände mig mer avslappnad och mer i nuet.
2016-06-13,15:35,
Inlägg: #15
RE: How to get women to check you out
Bump
2016-06-13,18:12,
Inlägg: #16
RE: How to get women to check you out
Yup. Om vi är present på riktigt blir vi som ett stort svart hål alla kvinnor dras till. Lättare sagt än gjort dock.

Det feminina kan känna av detta på en sekund, hur djup och present en man är. Thats really it. Hela deras kropp börjar vibrera och allting förstoras.

Omöjligt att verkligen förstå om man inte spenderat tid i det feminina själv.
2016-06-14,04:16,
Inlägg: #17
RE: How to get women to check you out
(2016-06-13,18:12)godsgift Skrev: Yup. Om vi är present på riktigt blir vi som ett stort svart hål alla kvinnor dras till. Lättare sagt än gjort dock.

Det feminina kan känna av detta på en sekund, hur djup och present en man är. Thats really it. Hela deras kropp börjar vibrera och allting förstoras.

Omöjligt att verkligen förstå om man inte spenderat tid i det feminina själv.

Angel
2016-07-25,16:51,
Inlägg: #18
RE: How to get women to check you out
(2016-06-13,18:12)godsgift Skrev: Yup. Om vi är present på riktigt blir vi som ett stort svart hål alla kvinnor dras till. Lättare sagt än gjort dock.

Det feminina kan känna av detta på en sekund, hur djup och present en man är. Thats really it. Hela deras kropp börjar vibrera och allting förstoras.

Omöjligt att verkligen förstå om man inte spenderat tid i det feminina själv.

Vad menar du med "spenderat tid i det feminina"?
2016-07-25,18:54,
Inlägg: #19
RE: How to get women to check you out
(2016-07-25,16:51)biggerstrongerfaster Skrev: Vad menar du med "spenderat tid i det feminina"?

Menar som i att slippa ta ansvar helt och hållet, bli ledd, bara känna hela tiden och lita på att någon annan har kontrollen och att den bara vill vårt bästa. När vi är där går det verkligen att känna så fort den som leder tappar fokus och tänker på annat. Dunno if it makes sense?

Erik pratar om det i den här intervjun:
sjukihuvudet.se/blog/intervju-tantra-med-erik-adelsohn/
2016-07-26,01:13,
Inlägg: #20
RE: How to get women to check you out
(2016-07-25,18:54)godsgift Skrev: Menar som i att slippa ta ansvar helt och hållet, bli ledd, bara känna hela tiden och lita på att någon annan har kontrollen och att den bara vill vårt bästa. När vi är där går det verkligen att känna så fort den som leder tappar fokus och tänker på annat. Dunno if it makes sense?

Erik pratar om det i den här intervjun:
sjukihuvudet.se/blog/intervju-tantra-med-erik-adelsohn/

Yes, makes sense.

De flesta borde väl dock ha rätt mycket såna (i det feminina) upplevelser från barndomen, då föräldrarna bestämmer precis allting.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Keep yourself in check ridiculousbeast 1 1,061 2016-06-24,10:52
Senaste inlägg:: Ragnarök
  "We men are seller and women are the buyer" selected 8 4,362 2015-03-01,19:16
Senaste inlägg:: golvmopp
  "Hidden Cam Reveals How Women Judge Men! Women's Double Standard EXPOSED! (+Infield)" slyngel 8 3,684 2014-05-29,15:13
Senaste inlägg:: Nicki
  About women Evilvalle 6 3,839 2014-02-06,18:23
Senaste inlägg:: Mössan
  Gammal konvo, WOMEN LOGIC LOL Evilvalle 4 2,233 2013-07-15,14:31
Senaste inlägg:: Rednales
  Penis size does matter to women, researchers say Entreprenören 6 2,703 2013-04-10,18:05
Senaste inlägg:: confused...
  The truth about women selected 1 1,010 2013-03-26,21:08
Senaste inlägg:: selected
  NY SOM GAMMAL, CHECK OUT - Hittade denna E-bok bl.a PUA-skada Stake 3 1,701 2013-01-22,10:26
Senaste inlägg:: Dirty-Dog
  How To Use What Women Think To Make Them Sleep With You by Julien@rsd TobiasK 6 2,593 2012-12-03,18:23
Senaste inlägg:: Evilvalle
  The Hottest Women Are Easy: How To Steal A Girl From James Bond by Julien@rsd TobiasK 1 990 2012-12-03,01:14
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}