LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dmaa.nu nere?
2013-12-23,14:40,
Inlägg: #1
Dmaa.nu nere?
Verka inte gå att komma in där nu, nån som vet om den varit nere länge eller om det är något tillfälligt?
2013-12-23,21:13,
Inlägg: #2
RE: Dmaa.nu nere?
Väldigt bra sida för ändamålet :d http://www.downforeveryoneorjustme.com/
2014-01-04,18:18,
Inlägg: #3
RE: Dmaa.nu nere?
Skulle precis beställa men sidan är nere helt. Nån som vet vart man kan få tag på Dmaa?
2014-01-07,22:23,
Inlägg: #4
RE: Dmaa.nu nere?
Mm tänkte precis beställa jag också, men ICKE, verkar nedlagd. Nån som känner till nåt annat ställe?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VERY IMPORTANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-08,08:56,
Inlägg: #5
RE: Dmaa.nu nere?
http://www.deffkungen.org/ en blandning med (50mg efedrin / 50mg dmaa / 100mg koffein)
2014-01-08,15:20,
Inlägg: #6
RE: Dmaa.nu nere?
Yeah känner till deffkungen men gillar inte efedrin, fan helvete vill bara ha dmaa, varför satana har dmaa tomas lagt ner för, s00d+d+f0+sd+0s+d+sdf GIEF DMAA GIEF DMAAAA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-22,06:38,
Inlägg: #7
RE: Dmaa.nu nere?
Har vi ngn ny kran på g?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2015-02-12,00:40,
Inlägg: #8
RE: Dmaa.nu nere?
Jag beställde nyss Deffkungens stacker med efedrin, dmaa, koffein. Riktigt taggad, inte haft bra pwo på något år. Aldrig testat efedrin heller så blir intressant
2015-02-12,01:52,
Inlägg: #9
RE: Dmaa.nu nere?
(2015-02-12,00:40)Sylvester Skrev: Jag beställde nyss Deffkungens stacker med efedrin, dmaa, koffein. Riktigt taggad, inte haft bra pwo på något år. Aldrig testat efedrin heller så blir intressant

Jääävlar, låter rätt sirius. Blir själv helt spejsad på koffein när toleransen är låg och kan zona ut helt och hållet på gymmet; vågar fan knappt tänka på hur zen/rymdraket man skulle bli av en sån stack. Langa recension när du börjar köra stacken!
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-02-12,18:43,
Inlägg: #10
RE: Dmaa.nu nere?
Det är dock inte så stora mängder i en sån kapsel. 50mg effe, dmaa och 100mg koffein. Jag är dock ganska tålig så blir nog en kapsel + 200mg koffein extra. Känner jag mig själv kmr jag snart därefter ta 2-3 st plus massa koffein, älskar att va speedad
2015-02-12,21:43,
Inlägg: #11
RE: Dmaa.nu nere?
Har kört diverse pwoer, allt från original jack3d, rent dmaa osv.

Nu kör jag på animus och tycker den funkar sjukt bra, lite dyrare än andra pwoer men å andra sidan så ger den ett sånt sjuhelvetes tryck så dom där extra 50-100kr skiter jag i, ifall ni nu vill testa något annat än dmaa.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artikl...Arjc8P8HAQ
2015-02-13,00:20,
Inlägg: #12
RE: Dmaa.nu nere?
(2015-02-12,21:43)Nalirot Skrev: Har kört diverse pwoer, allt från original jack3d, rent dmaa osv.

Nu kör jag på animus och tycker den funkar sjukt bra, lite dyrare än andra pwoer men å andra sidan så ger den ett sånt sjuhelvetes tryck så dom där extra 50-100kr skiter jag i, ifall ni nu vill testa något annat än dmaa.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artikl...Arjc8P8HAQ

Är det "stim" i den? Tror att det finns ngt "nytt" dmaa liknande ämne i vissa pwoer, som denna http://www.proteinbutiken.se/p/viktminsk...0caps.html (4-amino-2-Methylpentan citrat)

Inte testat dock
2015-03-02,02:43,
Inlägg: #13
RE: Dmaa.nu nere?
NY DMAA SIDA

http://dmaa.se/
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-03-02,18:50,
Inlägg: #14
RE: Dmaa.nu nere?
Ska fan ta testa och testa skiten.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2015-03-03,22:30,
Inlägg: #15
RE: Dmaa.nu nere?
Gratisprov

http://www.dmaa.se/gratis/
2015-03-04,00:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-04,00:58 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #16
RE: Dmaa.nu nere?
Så jävla gött, drog en testbeställning nu. Hoppas det är fina grejer, isf blire massköp sen =) =) =).

Fyfan jag älskar verkligen DMAA, förra sommaren var jag uppe i 200-250mg per gång, 6-7 dagar i veckan, efter ett tag verkade hjärnan dock tyvärr bli som sönderbränd då jag längre knappt vela kliva upp ur sängen om jag inte tog dmaa HAHA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-03-09,00:56,
Inlägg: #17
RE: Dmaa.nu nere?
Ok lite recension.

Har inte kört DMAA på något år, fick hem provbeställning från dmaa.se i torsdags. SKulle inte träna utan plugga hela dan men var så jävla sugen på att testa så jag tog en (50mg) dmaa och 200mg koffein. Fyfan vad grymt det var, aldrig fått så bra feeling på dmaa innan, det kan ju såklart bero på att jag inte kört det på länge och bara satt hemma när jag tog det. Men det är knappast dålig kvalité på grejerna.

Fick hem TL-stackers med 50mg dmaa, 50mg efedrin och 100mg koffein från deffkungen dagen efter. Var påväg till jobbet men tänkte fuck it vill testa så tog en kapsel plus en kopp kaffe. Svårt att säga men jag tyckte knappt jag kände något. Kanske var jag redan lite tolerant då jag tog dmaa dagen innan. Ska bli intressant att se hur det känns nästa gång jag tar en och gymmar.
2015-06-28,15:09,
Inlägg: #18
RE: Dmaa.nu nere?
Alphabrain.eu har dmba i lager som är nära besläktat med DMAA, men ej dopingklassat ännu.
2015-06-28,17:13,
Inlägg: #19
RE: Dmaa.nu nere?
(2015-03-09,00:56)Sylvester Skrev: Ok lite recension.

Har inte kört DMAA på något år, fick hem provbeställning från dmaa.se i torsdags. SKulle inte träna utan plugga hela dan men var så jävla sugen på att testa så jag tog en (50mg) dmaa och 200mg koffein. Fyfan vad grymt det var, aldrig fått så bra feeling på dmaa innan, det kan ju såklart bero på att jag inte kört det på länge och bara satt hemma när jag tog det. Men det är knappast dålig kvalité på grejerna.

Fick hem TL-stackers med 50mg dmaa, 50mg efedrin och 100mg koffein från deffkungen dagen efter. Var påväg till jobbet men tänkte fuck it vill testa så tog en kapsel plus en kopp kaffe. Svårt att säga men jag tyckte knappt jag kände något. Kanske var jag redan lite tolerant då jag tog dmaa dagen innan. Ska bli intressant att se hur det känns nästa gång jag tar en och gymmar.

Japp dmaa't från dmaa.se äger sannerligen
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! Nystart 68 42,337 2016-10-09,16:40
Senaste inlägg:: JohnDoe

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}