LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad göra?
2012-02-25,17:36,
Inlägg: #1
Vad göra?
Tjena!
Har träffat en tjej ett par gånger via happypancake. Båda gångerna vi har setts så har vi haft sex. Varje gång vi ses beter hon sig jättegulligt och är på med pussar och skit. Men när man inte ses hör hon aldrig av sig. Jag har inget jätteproblem med detta eftersom jag inte tror att jag vill ha något seriöst. Men det är störande när man ska styra träff. Tex den andra träffen tog det flera veckor av push and pull för att styra upp. En vecka efter förra träffen började jag flirta lite med henne över facebook och hon frågade samma kväll om jag ville bowla med henne. Jag sa att jag var aspå.
Vi har inte hörts sen dess förrän igår när jag skickade ett sms och frågade om hon ville ha den där lektionen i bowling på lördag nu då. Hon svarade inget på hela dagen och har inte svarat idag heller.
Ska jag skita helt i det, hitta på något annat och kanske höra av mig igen om nån vecka eller så. Eller ska jag skicka nåt sms, typ "Jag tar denna tystnad som om du bangar, jag hittar på nåt annat istället"
För hon är riktigt dålig allmänt på att svara på sms.
2012-02-25,17:46,
Inlägg: #2
Vad göra?
Ye, du bryr dig för mycket. Vissa tjejer är weird as fuck och svarar typ aldrig / initierar sms. Ha henne som en knull-docka på sidan om bara, fokusera på att gejma andra, sen lite då och då hör du av dig till denna tjej vilket resulterar i något värdelöst ligg ibland.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-25,17:47,
Inlägg: #3
Vad göra?
Det sista smset "Jag tar denna tystnad som om du bangar, jag hittar på nåt annat istället" skulle jag inte skicka.

Testa ringa efter några dar.

Skippa bowlingen och föreslå nått som mer hintar på sex så kanske du får upp hennes intresse mer.
Du vet "filmkväll". laga mat ihop eller bara simpellt hooka upp och ha sex . Du är säkert kreativ nog att hitta på nått Smile

+1 på valle att vissa tjejer bara är "weird as fuck". ibland finns det inte mycket du kan göra.
2012-02-25,18:01,
Inlägg: #4
Vad göra?
Jag vet att jag bryr mig för mycket. Det är det negativt drag hos mig som inte bara rör game. Överanalyseringsguden själv.

Grejen är ju att det var hon som frågade om bowling. Vilket stör mig som fan. Jo klart jag kan styra något som är mer hintande på sex men jag vet med 90% säkerhet att hade vi dragit och spelat bowling så hade det blivit sex. Det är redan inräknat som en del av vår relation. Jag vet att det smset jag skrev var needy men blir sjukt irriterad på hennes tafatthet. Vill poängtera den samt underminera risken för att hon kanske bara är virrig. Men iof om hon verkligen ville hade hon ju svarat eller hört av sig. aja:/


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 1,857 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  vi ska träffas @my place! vad ska man göra? Mr a 12 5,122 2012-10-21,09:20
Senaste inlägg:: manwhore
  Att göra eller inte göra... Count 5 1,909 2012-05-24,10:53
Senaste inlägg:: alpha dawg
  Hur ska jag göra i denna situation? johnny451 3 1,461 2012-04-16,11:11
Senaste inlägg:: Alfie
  Vad borde jag göra näst? Bubblan 17 5,732 2012-04-15,23:41
Senaste inlägg:: Dhace
  competition. Vad göra? johnny451 6 2,117 2012-04-03,21:40
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}