LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kritisera min internetdejt presentation!
2012-02-25,19:12,
Inlägg: #1
Kritisera min internetdejt presentation!
Här är min presentation som jag använder när jag internetdejtar tycker själv att den är bra och väldigt mycket "jag" men den ger jävla dålig respons tycker jag..

Så åsikter o vad som är bra samt vad jag borde ändra på skulle uppskattas Smile

"Ah men många som inte verkar veta varför de är här– jag är iaf här för att jag gillar tjejer! Ljusa, mörka, latinos, finskor eller kineser. Jag gillar galna, vilda adhd party brudar lika mycket som jag gillar hälsosamma smidiga yoga tjejer och ensamstående husliga bullmammor.

Jag gillar yngre tjejer och jag gillar äldre kvinnor hur gammal du är har faktiskt ingen större betydelse då jag tycker det är ganska ytligt att bedöma någon på deras ålder.. Det finns ju olika för och nackdelar beroende på hur länge du levt men i slutändan är tjejer alltid tjejer! Wink

Det som däremot har betydelse är att jag tycker du är helt galet söt och att du kan backa upp det med en grym och spännande personlighet!
För om du är riktigt snygg och van vid att killar sätter dig på piedestal utan att de ens känner dig..well det kommer inte hända här – det behövs mer än tits and ass för att imponera på mig! Smile

Jag blir inte kär så lätt så förvänta dig ingen stalker det första halvåret om ens någonsin men..

Om vi skrattar mycket tillsammans, om vi kan uppleva galna äventyr på resor runt världen, om du är lika trogen och lojal som jag kommer vara, om vi förstår varandra blir bästa vänner och passionerade lovers som inte kan få nog av varandra, om vi kan bråka för att sen ha grym makeup sex och om du kan hångla bättre än någon annan så kanske, kanske du är ”the special one”…

Är du det så vill jag bestiga berg med dig, leta opaler i Australiens heta öken, festa vilt på karnevalen i Rio De Janeiro, simma med delfiner och akta oss för hajar! Med tiden vill jag att vi skaffar hus, barn i mängder, hund och ett fantastiskt liv – men tills dess kommer jag härja runt här och på stans barer och nattklubbar!"
2012-02-25,19:18,
Inlägg: #2
Kritisera min internetdejt presentation!
Tycker den var rolig och bra, JAG hade gett dig en chans Wink

Men denna meningen kanske får tjejer att tro att du vill bli lite för seriös

" Med tiden vill jag att vi skaffar hus, barn i mängder, hund och ett fantastiskt liv "
2012-02-26,11:10,
Inlägg: #3
Kritisera min internetdejt presentation!
Här är min kritik: Cheesy med några bra inslag.

Låter som om du är lite desperat och inte har fått napp på ett tag.

Ett annat intryck är att du ger lite boy-vibe, måste vara mindre förklarande.

Peace!
2012-02-26,12:43,
Inlägg: #4
Kritisera min internetdejt presentation!
Vadå "Ah"? Vad fan betyder det? Smile

Du kan gott öva dig i att uttrycka dig mer rakt och kärnfullt. Ordbajsa inte så mycket, om du kan beskriva något i en mening gör då det istället för långa raljerande paragrafer.

Förstod att du försökte förmedla att du inte är så lätt att imponera på med enbart det yttre, tycker dock det fick motsatt effekt. Låter tyvärr lite som att du inte har några standards, tar vad som helst och att du inte vet vad du vill. Dessutom verkar det för mig som om du anstränger dig hårt för att visa att du är en "fin kille" som minsann inte är ytlig, vilket är precis vad alla chodes gör på nätet.
2012-02-26,14:12,
Inlägg: #5
Kritisera min internetdejt presentation!
Lite för brett scope hörru, när du skriver att du gillar allt mellan 20&40 känns det verkligen som att du dynamitfiskar efter vad du nu kan få.
2012-02-26,14:55,
Inlägg: #6
Kritisera min internetdejt presentation!
Hmm hur mycket går du ut jämfört med hur mycket teori du läser?
2012-02-27,03:13,
Inlägg: #7
Kritisera min internetdejt presentation!
ben-hur Skrev:Lite för brett scope hörru, när du skriver att du gillar allt mellan 20&40 känns det verkligen som att du dynamitfiskar efter vad du nu kan få.

hahahahahaha dynamitfiskar

Personligen har ja ingen erfarenhet av nätdejtings sidor men har märkt att jag får bättre respons på chatter ju kortare och simplare ja håller det... oftast...


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}