LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Resultat
2014-01-03,01:55,
Inlägg: #1
Resultat
Nu börjar man märka av resultat av "game" och av "PUA" det gäller både bland brudar och randoms. Har alltid i mina ögon var lite av en ledare i gänget, men jag har utvecklat det enormt. Ögonkontakt är fan the shit!

Märkt en grej när jag snackar med brudar nu, förr visste jag inte vad jag skulle säga, vågade knappt snacka med brudar när jag var ute, även om många tjejkompisar säger att jag ser bra ut o att de inte fattar att jag inte får med mig ragg varje kväll jag är ute.

En grej som är ganska tydligt är att man som kille INTE är den som ska snacka mest, blir det "awkward silence" ska jag/man bara sitta, hålla ögonkontakt och vänta ut henne, njuta av tystnaden, inte göra något märkvärdigt av det.

Även om jag har märkt av resultat har det tyvärr inte lett till något ligg än, har en jävla massa säkra kort dock som jag kan ligga med. Har 3 brudar över sms/snapchat/facebook som jag kåtar mig med, de skickar titpics osv. Den ena ska förmodligen komma hit nästa vecka från Göteborg. En riktigt het brud med fet röv och feta bröst addade mig på Facebook igår för att hon hade sett mig på nyheterna om något shit och tyckte att jag var charmig, hennes röv OMYYYGOOOD, hon skickade en bild, inte naket, men jag ska jobba på det.

Så vad har blivit bättre? Jag ger fan i vad folk tycker om mig nu, I dont Give a FUCK. På nån förfest för nån vecka sedan skickade en polare till mig snap på min dick till alla brudar på hans kontaktlista, de tyckte om det, skrattade osv (Fråga inte varför jag drog fram kuken och bad honom ta kort)

Även om man alltid har haft bra självförtroende har det blivit bättre, men självkänslan däremot har blivit mycket bättre. Med mer träning kommer jag förhoppningsvis att utvecklas ännu mer.

Men några viktiga punker:
Ögonkontakt!!!
Det är inte du som ska prata o prata o prata, utan hon
Blir det tyst, låt det vara tyst tills hon öppnar käften, behåll ögonkontakt!
Ge fan i vad andra tycker.

Allt detta har folk redan nött på överallt på detta forum, det är inget nytt. Pretty onödigt av mig o skriva det men jag kände för det.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2014-01-03,01:58,
Inlägg: #2
RE: Resultat
Härligt att du utvecklas!
2014-01-03,06:20,
Inlägg: #3
RE: Resultat
Oj, blev faktiskt motiverad av att läsa detta!

Keep it up och säg hur de går!
2014-01-03,10:46,
Inlägg: #4
RE: Resultat
AWesome mannnen! blir peppad som fan av att läsa sånt här Big Grin success stories breed others' success!!! Big Grin

btw det där med ögonkontakten håller jag med om e sjukt powerful, jag har tappat det på senaste, men ska definitivt plocka upp det igen nu när jag läser det här.

det påminner mkt om 60yearsofchallenges snack om att hålla eye contact, å låta hon göra majoriteten av snacket å sj fokuserar man på eye contact, fysisk närhet å kino.
2014-01-03,16:39,
Inlägg: #5
RE: Resultat
nice man.
Skriv lite FR också.
2014-01-03,18:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-03,18:14 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #6
RE: Resultat
(2014-01-03,16:39)selected Skrev: nice man.
Skriv lite FR också.

Har skrivit många FRs i min blogg det senaste. Inte så välkalibrerade men finns några Smile

Kul att folk blir motiverade! Ska hålla er uppdaterade! Rekommenderar er att också skriva något liknande o få er att tänka efter. Man har säkert utvecklats mycket utan att tänka på det!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2014-01-03,18:33,
Inlägg: #7
RE: Resultat
Kul att det går framåt mannen!! =))
(2014-01-03,18:11)Flumrider Skrev: Har skrivit många FRs i min blogg det senaste. Inte så välkalibrerade men finns några Smile

Kul att folk blir motiverade! Ska hålla er uppdaterade! Rekommenderar er att också skriva något liknande o få er att tänka efter. Man har säkert utvecklats mycket utan att tänka på det!
Detta är så sant, att bara skriva av sig och reflektera efter varje utgång/interaktion ger imo så sjukt mycket =)))
2014-01-03,18:56,
Inlägg: #8
RE: Resultat
(2014-01-03,18:33)godsgift Skrev: Kul att det går framåt mannen!! =))
Detta är så sant, att bara skriva av sig och reflektera efter varje utgång/interaktion ger imo så sjukt mycket =)))

Ger väldigt mycket ja!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  svensk kille får lyckat resultat med rsd jeffs nya program krokodilen 7 4,054 2014-11-10,19:56
Senaste inlägg:: sjoggaa

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}