LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
2014-01-18,00:47,
Inlägg: #1
Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-18,01:19,
Inlägg: #2
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
HAHAHA LOL!

Tror knappast att den kvinnan är normal i skallen, verkar som hon lider av psykiska besvär. Dessutom såg hon ut vara rätt så tjock.
2014-01-18,12:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-18,12:46 av {2} slyngel.)
Inlägg: #3
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
He he he. Maskulin polaritet in action.
Bara jag som har haft MYCKET värre rejections? Fan jag måste vara världens största hardcase Big Grin
2014-01-18,13:18,
Inlägg: #4
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
(2014-01-18,12:45)slyngel Skrev: He he he. Maskulin polaritet in action.
Bara jag som har haft MYCKET värre rejections? Fan jag måste vara världens största hardcase Big Grin
Hahah har oxå haft värre grejer. Fast att öppna med "Tja jag gillar dina bröst, är dom från nackakliniken?" dagtid kanske är att pusha det hela lite väl långt...
2014-01-18,13:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-18,13:45 av {2} russel.)
Inlägg: #5
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
Den klassiska ben och jerry's tjejen. Haha men underhållande är det.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-18,14:04,
Inlägg: #6
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
Öppna en brud när jag var noob på krogen, alltid varit rätt kaxig av mig sen barn men ingen som brukar ta illa upp av de. Den här bruden jag öppna gjorde de, gick i princip fram och sa tja fan va snygg du är efter stängning och fick en bitchslap och massa skit om att jag ville bara ha fitta. Ändå hade hon kollat på mig lite under kvällen. Sen gick hon hem med en snubbe med största datorutseendet. In chock
2014-01-18,14:44,
Inlägg: #7
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
Tycker killen i klippet är patetisk och needy. Allvarligt, vem vet vad hon hade på gång i sitt liv, missfall, dödsfall i familjen, abort eller en grymt dålig dag. Hans röst i approachen hade en frånvaro av inkännande och jag tyckte det lät som en försäljare som har upprepat samma fras hundra ggr och bara vill komma till ett köpslut.

Han verkar ta illa upp (reaktiv) och samtidigt bli lite ställ inför hennes känslor och väljer flera ggr att skratta åt henne istället för att intressera sig för vad som rör sig inom henne. Det här snacka David Deida en hel del om, att vara som fiskaren som med sin intution känner efter var fisken kan finnas och hur det ser ut på djupet under båten. Killen är helt lost och har tydligen en förutfattad mening om hur kvinnan borde reagera.

Nej det bästa han kunde ha gjort för sin egen stolthet och av respekt för henne vara att önska henne en bra dag och retirera. Eller hellre ställt inkännande frågor till henne och fått henne att öppna sig , lyssna på henne och få henne att känna sig trygg med hans plötsliga närvaro.

Tror inte han kör nofap.
2014-01-18,15:36,
Inlägg: #8
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
(2014-01-18,14:44)Ragnar Skrev: Tycker killen i klippet är patetisk och needy. Allvarligt, vem vet vad hon hade på gång i sitt liv, missfall, dödsfall i familjen, abort eller en grymt dålig dag. Hans röst i approachen hade en frånvaro av inkännande och jag tyckte det lät som en försäljare som har upprepat samma fras hundra ggr och bara vill komma till ett köpslut.

Han verkar ta illa upp (reaktiv) och samtidigt bli lite ställ inför hennes känslor och väljer flera ggr att skratta åt henne istället för att intressera sig för vad som rör sig inom henne. Det här snacka David Deida en hel del om, att vara som fiskaren som med sin intution känner efter var fisken kan finnas och hur det ser ut på djupet under båten. Killen är helt lost och har tydligen en förutfattad mening om hur kvinnan borde reagera.

Nej det bästa han kunde ha gjort för sin egen stolthet och av respekt för henne vara att önska henne en bra dag och retirera. Eller hellre ställt inkännande frågor till henne och fått henne att öppna sig , lyssna på henne och få henne att känna sig trygg med hans plötsliga närvaro.

Tror inte han kör nofap.

Är du seriös? Det riktig bra gjort av honom att skratta åt henne, och imo hade det inte varit publik så hade jag skallat sönder henne om nån hade hällt kaffe på mig, spelar ingen roll om det är tjej eller kille.

Du säger att han verkar vara needy och reaktiv men samtidigt tycker du att han ska intressera sig för vad som rör sig inom henne, vem fan vill ha med en psykisk störd brud och göra? Killen kanske bara satt är och tyckte det hela var underhållande

Tycker en del inom PUA som David Deida och RSD har blivit så onekligen desperata så de lär ut folk att inte ha nåra standards och nöja sig med vad som helst och göra allt bara för hon ska gilla dig.
2014-01-18,17:40,
Inlägg: #9
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
Ja ok, då tycker jag det varit bättre att nexta henne efter typ fem sekunders interagering och ägna livets dyrbara tid till något viktigare som sig själv eller någon kvinna som visar genuint intresse.

Hade det inte varit klokare att gå därifrån innan du hade retat upp henne till den milda grad att hon känner sig tvungen att hälla kaffe på dig för att bli av med dig, och sen bli sönderskallad med efterföljande polisutredning ? inte värt det för att öva rejections enligt min mening.

Ser inget som tyder på att hon skulle lida av psykisk sjukdom, snarare frisk som inte köper en dålig approach. Nej det är sant Confused, man ska inte göra vad som helst för att få någon att gilla en, då får man respektera det och inse att man kan inte bli älskad av alla och gå vidare.

Annars, vad var behållningen för pua-killen ? Gjorde han något bra i interageringen som gav han insikter och erfarenheter i sin utveckling ?
2014-01-18,17:58,
Inlägg: #10
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
Hennes beteende är inte ett dugg normal, visst man har sett bitchiga tjejer men denna var överdrivet. Tycker inte heller det var dålig approch, killen var rak på sak och visade sina intentioner.

Eftersom det är suddigt och man inte kan se ansiktet så tror jag inte på att hon är snygg. Då snyggare och feminina tjejerna är mer trevliga och agerar utan filter till skillnad från mindre attraktiva tjejer som sätter igång sin bitchighet som en försvarsmekanism för att de är rädda killen ska komma nära hennes tillgjorda fasad där en osäker tjej gömmer sig och det fick man se i denna video hur tjejen var så nervös med pajkastningen.
2014-01-18,18:07,
Inlägg: #11
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
(2014-01-18,14:04)Ballin Skrev: Öppna en brud när jag var noob på krogen, alltid varit rätt kaxig av mig sen barn men ingen som brukar ta illa upp av de. Den här bruden jag öppna gjorde de, gick i princip fram och sa tja fan va snygg du är efter stängning och fick en bitchslap och massa skit om att jag ville bara ha fitta. Ändå hade hon kollat på mig lite under kvällen. Sen gick hon hem med en snubbe med största datorutseendet. In chock
Hahaha, aja du gjorde vad du kunde.

Kvinnofolket är bra konstiga. Dom vill inte få det stavat rakt ut, varför? Ja, dom är nog mästare att ljuga för sig själva.
2014-01-18,18:54,
Inlägg: #12
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
(2014-01-18,17:40)Ragnar Skrev: Ja ok, då tycker jag det varit bättre att nexta henne efter typ fem sekunders interagering och ägna livets dyrbara tid till något viktigare som sig själv eller någon kvinna som visar genuint intresse.

Hade det inte varit klokare att gå därifrån innan du hade retat upp henne till den milda grad att hon känner sig tvungen att hälla kaffe på dig för att bli av med dig, och sen bli sönderskallad med efterföljande polisutredning ? inte värt det för att öva rejections enligt min mening.

Ser inget som tyder på att hon skulle lida av psykisk sjukdom, snarare frisk som inte köper en dålig approach. Nej det är sant Confused, man ska inte göra vad som helst för att få någon att gilla en, då får man respektera det och inse att man kan inte bli älskad av alla och gå vidare.

Annars, vad var behållningen för pua-killen ? Gjorde han något bra i interageringen som gav han insikter och erfarenheter i sin utveckling ?

Nja, jag tycker hon utstrålar rätt klara crazy-vibbar. Skulle egentligen inte vilja kalla det att hon avvisar honom utan snarare blåser hon ut sig själv för att hon är osäker på sitt eget värde och massivt butthurt från tidigare snubbar som insett att hon bara duger för att bli pumpad och dumpad. Galna tjejer är ju oftast vilda knull. Tror definitivt han hade kunnat få henne i säng OM han ville - med massvis av sårbarhet, comfort och så vidare. Troligtvis ville han dock inte sänka sig till den nivån för att få knulla med en tjej som eventuellt skulle skära av hans jelqade penis i sömnen dock och tyckte det skulle bli bra "tv" av det hela, så därför stannade han kvar.

Värt att tänka på - killar som blivit djupt sårade av tjejer (haven't we all?) och blivit butthurt av det får aldrig någon sympati. Men när en tjej beter sig som en jävla häxa så är allt förlåtet plötsligt pga dom hemska männen som utnyttjat henne. Hon är ju bara ett offer...
2014-01-18,19:21,
Inlägg: #13
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
Haha han trollar ju bara för att vi ska ha något att skratta åt, han är ju en "scumbag". Vore inte svårt att bara säga "Ha en bra dag" och sen spendera sin tid på någon vettig person
2014-01-18,20:17,
Inlägg: #14
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
Jaa, eller hur ! :-)
2014-01-18,20:24,
Inlägg: #15
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
Ja, och att vara en provocerande scumbag leder ofta rakt in i fittan på många tjejer. Det ligger mycket i ordspråket "kärlek börjar alltid med bråk" - en arg tjej är en kåt tjej.
2014-01-18,20:30,
Inlägg: #16
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
Eller Mobba någon kille när tjejen är i närheten. Sad but true Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-01-18,20:57,
Inlägg: #17
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
Sheit, någon där har inte vaknat på rätt sida. Inte det smartaste att trolla då kanske Tongue
2014-01-18,21:06,
Inlägg: #18
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
(2014-01-18,20:24)slyngel Skrev: Ja, och att vara en provocerande scumbag leder ofta rakt in i fittan på många tjejer. Det ligger mycket i ordspråket "kärlek börjar alltid med bråk" - en arg tjej är en kåt tjej.

Absolut, det har man erfarenhet av. Kommer ihåg en utekväll att jag hade tråkigt och började vara dryg mot en tjej.
-Danger, du är ett jävla svin
-Ja det är jag (douchebag smile)
-Vaa?? Du bara håller med. Ska du med på efterfest?
2014-01-18,23:01,
Inlägg: #19
RE: Hilarious: GLL approachar angry feminazi biatch
(2014-01-18,21:06)Danger Skrev: Absolut, det har man erfarenhet av. Kommer ihåg en utekväll att jag hade tråkigt och började vara dryg mot en tjej.
-Danger, du är ett jävla svin
-Ja det är jag (douchebag smile)
-Vaa?? Du bara håller med. Ska du med på efterfest?


Klassiker Smile
Pratade nyligen med ett tvåset en söndagkväll på gatan efter jag och min wing vart och sett en film.

Min tjej säger något om att hon har en gammal professor som är söt.
Jag: Jo, mogna män kanske har lite skrynklig röv. Men dom hittar iallafall garanterat clittan.
Hon: ASSÅ FYFAAAN så jääävla AVTÄNDANDE sagt asså bla bla bla
Jag: ...ok...?

10 minuter senare säger hon: du är dryg, jag gillar dig Big Grin

shit test passed.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}