LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hej och hå så det kan gå! :p (Varning varning för vad som kan hända)
2012-02-25,21:19,
Inlägg: #1
Hej och hå så det kan gå! :p (Varning varning för vad som kan hända)
Var ute och festa runt för några veckor sedan hångla kort med en tjej i en bar men förlora henne efter en stund men festade vidare och härja riktigt hårt och blev kanonfull. Vet inte hur/var/när men träffa en tjej i dimman förmodligen på tunnelbanan hursomhelst hamnar hos henne minns någon form av varningsklocka i mitt fulla huvud som jag ignorerar..(gör inte det). Vi har sex vaknar dagen efter och vet inte var jag är..drar därifrån lyckas tillslut hitta till tunnelbanan och drar hem.
En vecka senare börjar rejäla jävla utslag visa sig under naveln och på insidan av låren inte nice! Läser på om könssjukdomar och blir helt säker på att jag fått herpes.. Drar till doktorn hon kollar noga sen säger hon:
Doktorn: Nä du har inte herpes.
Jag: Yes! Fan vad skönt!!
Hon: Frågan är vad det är.. Inte riktigt mitt område men jag tror det kan vara skabb!
Jag: Va? Vad fan skitvidrigt!!
Så från det ena till det andra blev väl inte direkt värre men skabb liksom ett jävla djur som bygger gångar i kroppen Sad
Fick nytid till en hud doktor och då visade det sig att det inte alls var skabb – pust! Smile Utan någon ofarlig svampinfektion typ som fotsvamp som försvinner efter en vecka eller två med hjälp av en kortison salva så allt sluta bra! Smile
Har aldrig reflekterat tidigare över om att det finns annat än könssjukdomar man kan få och att kondomer inte skyddar dig vid dessa tillfällen – så nu vet ni Smile
2012-02-25,21:47,
Inlägg: #2
Hej och hå så det kan gå! :p (Varning varning för vad som kan hända)
Fick kondylom förut även fast kondom användes. Så yeah, kondom skyddar inte mot allt. =)
I don't actually give a crap about this shit, but I will finish it anyway


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Få sex att "hända" ben-hur 8 4,417 2013-06-27,22:49
Senaste inlägg:: Willson

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}