LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Get them 10s
2014-01-24,03:08,
Inlägg: #1
Get them 10s
Nytt år!

Har haft gott om 7-9or förra året. Men jag saknar resultat med 10or i den utsträckning jag skulle vilja. skulle räkna bara 2-3 som rena 10or förra året.

De här stureplan smala silikonmonster flickorna, rosa och nykläkta danderyd prinsessorna, modebloggarna, platinabimbon, småkändisar, hired guns servitriser och cover girls som knallar runt på vipn har jag haft svårt för. Det är lite som legendary pokemons man måste simma igenom massa ratata och pidgeons för att hitta.

På daygame får jag numret men det blir svårt att hålla i de. Dessa tjejer är extremt fixerade med värde och den här bilden de har av den ytligt perfekta livet. Det blir nästan som om jag upprätthåller en fakad av awesomeness och attraktion som blindar de från min avsaknad av ytlig high value.

Kom inte å säg att inner game är allt som krävs, duude, justin bieber, kändisar, specielt rockstars, heffner, och alla de här snubbar i high value positions har bevisat mer än väl motsatsen. Vi kommer aldrig uppnå samma resultat som dessa lyckligt lottade via cold approach, that is a fact. Däremot kan man skapa via cold approach skills en hög status i en sluten krets.

De som brukar få de här 10orna, har pengar, är ägare, pröjsar drinkar, kommer in på vip, och har kontakter i "eliten".

Jag hatar all form av ytlighet, värde, status, och gör allt för att röra mig ifrån det. Att jag vill ha dessa tjejer är inte motsägesefullt heller, då jag vill knulla bort de från mina egoic needs.

Frågan är bara hur jag går tillväga, hitils har mitt svar varit skaffa mer av allt. Ett bättre inner game och eventullt även lite mer outgame som jag aldrig har haft. Internt värde, dominans tror jag mycket på (men har saknat det hittils)och lära mig frame:a mig själv som the prince i deras drömmar. Prins gamet funkar nog bäst för mig med tjejer som är intelligenta och själsfulla, de kan förstå mitt värde på det sättet, men dessa små dumma flickor behöver något mer konrekt, sexual mastery är en tanke. Funtar på att bli riktigt skillad i dirty talking, och "set you free from social conditioning"-gamet.

Sälja min själv och skaffa stureplan kläder är out of the window.

Förslag, metoder, strategier, jag kan fokusera mig på? Ska läsa upp RSD Derrik, http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=2549
HARDCORE PRIZE AND BUYER'S FRAME <Yep, det och dominans I say.
GET THE GIRL TO GAME YOU <är något jag inte förstått hur man gör riktigt om det inte är så att hon redan gillar mig, då säger jag, typ.. ragga på mig.

Vem här ligger med dessa tjejer
http://stureplan.se/artiklar/folk/snyggast
fuck me, det är inte ens mitt ideal, nästa runda i usa och canada blir de här
https://www.dropbox.com/sh/m8h6i5pimnhmc2j/xB7lpUQqIR#/

I LOVE GAME MA NIGGGASS!!! oH YEAH
2014-01-24,08:13,
Inlägg: #2
RE: Get them 10s
Jag vet att du bara leker och trollar runt. Men whatever


irishrogue Skrev:All right guys, so you've already enlightened me in train game mastery, this should be an easy one for the vegas game gurus haha....

Sticking point over last few nights out - rolling up to the hottest girl in the club. I'm totally down with it in term of inner game / feeling totally entitled to it / open strong only for her to be a dismissive little minx for the next 3- 5 mins. Example from last night: 2 set of a 9/10 and 10/10 on in the club (like genuine 9s and 10s you maybe see out once a week tops) 9 is talking to large muscular man, I roll up on the 10 throw the usual shit down, "whats up I'm yadededed....... etc..) She just sits there responding with 1 word answers and disinterested looks. Keep hammering away for the next few mins but she's giving nothing! What the fuck bitch... This is happened a few times over last few weeks maybe it's just because more and more I'm stepping up the the hardest sets / hired guns etc / rather than settling for little war pigs at the end of the night so I can get my own JMULV shirt haha...

Have you any funny lines / negs you use to pump these situations up with class-A stunner's up? I run the exact sort of congruent cocky funny game with everyone regardless of looks which usually works really well. Do you tweek it (twerk it?! haa) for the stunners? I find shit like "just be real with me" works quite well, any cheeky little lines / advice would be much appreciated.

Cheers as always,

IR xx

JMULV Skrev:you have to fire back with disinterest. disinterested facial expressions...telling her she's weird (but doing so while smiling), not getting rattled. some of it is shit testing by her and some of it is what mystery would call the "protection shield"....aka her token dismissal of a random dude since 90% of the time he's some faggot chode and she has to bat them all away quickly or she would quickly grow super annoyed and not even want to go out (she doesn't want to entertain a whole bunch of nice guy losers all the time). the protection shield fades when the set hooks. so hold your frame in a non-try hard way and pepper in healthy amounts of disinterest to her disinterest. keep vibing and treating her non-compliance as token and meaning "not yet" until she breaks and hooks or she goes the other direction and is super mean or whatever...if it's the latter, at least you did your best and who gives a fuck. next.

an opener i use that works real well on the super hotties is below. keep in mind that you have to wait til some fags hit on her which won't take long lol.
me: "holy shit, i just saw you blow off like 3 (or 4 or whatever) guys in a row, what the fuck are they even saying to you lol."
girl: [relief washes over her face that you're not hitting on her, you've been labelled as one of US (one of her) and not one of THEM (chode value taker annoyance)]. "oh my god, this one guy was like blah blah and the other guy was like blah blah"..etc
me: "hahah that's ridiculous (or whatever), that must get so annoying[cut thread] i'm john, what's your name [open direct/physical as normal]"

this is indirect/direct but i find that lots of times you have to go indirect on the hottest ones at least subtly...or on hired guns. i'll go direct in almost every other case. but with these super hotties, full direct can cause insta-blowouts where they fully shutdown and protection shield becomes impenetrable. they're getting SO MANY direct opens due to their looks "hey sexy", "you're hot", etc. and guys being physical with them...multiple this out over years of being in public (not just in clubs) and you can see how little tolerance they have for this shit.

also, it is going to be a bit tougher to get a 10 pulled out of a club. she will probably have some intensive social circle or some mega diehard cockblocks. she's also been dicked around a lot and could easily be jaded. i've found that i typically fuck 10's through setting up dates. or when i do pull them i usually don't fuck them that 1st night (typically by their choice).

9's are a different story. but i think the super stunners, from my experience, should be handled as described above. you don't have to use that opener...that's just one example. also, don't open with anything super indirect like small talk about directions or a question about the venue or something. it's better to establish yourself as one of the cool crowd who "gets it" as in the example
2014-01-24,09:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-24,09:12 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #3
RE: Get them 10s
Låter som om du borde försöka skaffa dessa tior utanför deras vanliga zoner de möter killar i. Ta dom när de är ensamma (och känner sig ensamma), nyktra och kåta =)

När de går på ica och köper deodorant t ex. Ge dom en chans att knulla dig utan att det blir dåligt för hennes rykte. Ta henne när hon inte känner att hon måste passa in i nån social ställning eller nåt. Ta henne när hon är ensam, ingen som dömer henne och hon kan vara "sig själv" och gå löst sexuellt. Låt henne veta att om hon knullar med dig så kommer inget "läcka ut" etc (nej, säg såklart inte det där rakt av utan låt henne förstå det utan att du säger det rakt ut).
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-01-24,20:00,
Inlägg: #4
RE: Get them 10s
Först och främst, tack för din ärlighet. Jag har oxå någon
fixering, att behöva knulla en "10a" så jag får det ur vägen
i mitt eget ego samt bevisa för mig själv att "jag lyckades".

Nu går jag av på rena spekulationer btw: som jag uppfattar
det just nu så är "10or" (p.s. detta är hur de själva ser sig
själva, inte hur vi tolkar dem, en warpig kan se sig själv som
en tia och bete då som det) helt besatta av sin self-image
och reputation och gör allt i sin makt för att upprätthålla det.

Precis som vi gärna ville undvika vissa umgängeskretsar på
skolan när vi var yngre för vi uppfattade dem inte "lika cool
som oss" eller egentligen "inte samma sociala värde som oss"
så vill dessa self-image å reputation besatta tjejer inte det med.

Därmed, spekulerar jag, måste man skapa perceptionen i deras
ögon att man har samma sociala värde eller högre och det kan
ske genom att framstå som en framgångsrik snubbe, eller att
man verkar vara kändis genom andras reaktioner eller att man
har, som du säger, "kontakter med eliten". Jag undrar om man
möjligtvist skulle kunna "infiltrera" en grupp genom att bli polare
med någon high status bratkid och när han tillkännager en som
"en i gruppen" så bör tjejerna plötsligt oxå ändra sin uppfattnig.

Nu är man plötsligt inte randomsnubben som trampa in på stureplan
utan nu är man någon som blivit "godkänd" av en från "eliten" och
därmed bör tjejerna behandla en annorlunda. Jag har varit om en
dylik händelse, dock inte på stureplan. Jag trädde in på en fest hos
en halvbekant snubbe från universitetet och först hälsade INGEN
alls på mig (majoriteten var tjejer) men när han, liggandes i en
hög av tjejer (true story bro) hojta åt mig med mitt namn så börja
alla tjejer hälsa på mig. Social proof is your very best friend! ^^,


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}