LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hår under armhålan
2014-02-05,01:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-05,01:26 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #1
Hår under armhålan
Vad fan är detta för skit jag ser över hela Facebook, galna feminister som tjatar om att dom ska ha hår under armhålan, fyfan vad jävla äckligt fan denna feminismen kan ju gå och skjuta sig själv nu. Ser snygga brudar som oxå joinar diskussionen och säger att dom ska ha sin kropp hur dom vill. Nä fan blir å odla en amazonasskog där nere nu så ska jag dra hen en feminist å fråga varför hon inte gillar min fina buske? Hon kan ju leka safari å leta efter utdöda djur bland min amazonasskog till punghår.
Stay calm and play some beerpong
2014-02-05,01:39,
Inlägg: #2
RE: Hår under armhålan
(2014-02-05,01:25)Beerpong Skrev: Vad fan är detta för skit jag ser över hela Facebook, galna feminister som tjatar om att dom ska ha hår under armhålan, fyfan vad jävla äckligt fan denna feminismen kan ju gå och skjuta sig själv nu. Ser snygga brudar som oxå joinar diskussionen och säger att dom ska ha sin kropp hur dom vill. Nä fan blir å odla en amazonasskog där nere nu så ska jag dra hen en feminist å fråga varför hon inte gillar min fina buske? Hon kan ju leka safari å leta efter utdöda djur bland min amazonasskog till punghår.

Det är riktigt vidrigt, vad fan är det som händer? Såg f.ö någon diskussion om att Danny Saucedo hade lagt upp en bild på två kvinnliga disneyfigurer som "kysser" varandra och han skrev en kommentar under "I'd like to be the prince in this one" och jäääävlar vad feministerna flippade att man inte ska se två kvinnor (notera disneyfigurer) som sexsymboler.

http://instagram.com/p/j91BMIosFF/
2014-02-05,01:51,
Inlägg: #3
RE: Hår under armhålan
HAHAHAH DESSA JÄVLA FEMINISTER
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-05,02:10,
Inlägg: #4
RE: Hår under armhålan
jag sportar bush över dicken, rakar enbart säcken. även om hår under armarn skulle vara en deal breaker för mig så tycker jag faktiskt folk borde köra en mer naturlig stil.

För mig har det ingenting med feminism att göra, tycker hela skabbfaktorn om kroppshår är ganska löjlig.
2014-02-05,02:49,
Inlägg: #5
RE: Hår under armhålan
^Tempted to repfuck.

ALLT HÅR förutom vad som sitter på skallen och ögonbrynen ska bort. Tänkte initialt säga "allt hår nedanför halsen ska bort" men vissa fruntimmer ser det som en invit till att odla mustasch.

Snackade med en brud på Rockbaren i Göteborg för ett tag sedan, lite manligt ansikte men väldigt feminina former, väldigt receptiv. Får bra kontakt, allt går bra, tills jag ser "hennes" armar. HOLY SHIT. Det var inte lite fjun, det var för fan ludet.

[Image: tumblr_mntiolhySW1snpc3lo4_r1_500.gif]
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2014-02-05,10:24,
Inlägg: #6
RE: Hår under armhålan
Är väl inte så jävla noga om de väljer att odla hår. Gillar man babylent går det nog garanterat att få tag på ändå. Get over it. Sluta bete er som 13 år gamla.
2014-02-05,20:52,
Inlägg: #7
RE: Hår under armhålan
Word, Wilson.

Vem fan bryr sig, låt folk göra som dom vill.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}