LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ni som bor i Göteborg
2014-02-19,01:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-19,02:33 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #1
Ni som bor i Göteborg
Tja, funderar på att söka jobb i göteborg med två polare, har varit i staden en gång när jag var 10år så minns inte allt för mycket.

1. Är det lätt att få jobb? (allt utom telefonförsäljare)
2. Hur är utelivet?
3. Svårt att få bostad?
4. Fina cheyer??
2014-02-19,08:35,
Inlägg: #2
RE: Ni som bor i Göteborg
(2014-02-19,01:57)sjoggaa Skrev: Tja, funderar på att söka jobb i göteborg med två polare, har varit i staden en gång när jag var 10år så minns inte allt för mycket.

1. Är det lätt att få jobb? (allt utom telefonförsäljare)
2. Hur är utelivet?
3. Svårt att få bostad?
4. Fina cheyer??

1. Tror inte det.
2. Grymt, bästa i sverige IMO.
3. Ganska lätt att få andrahands kontrakt, svårt som fan att få hyresrätt, kan du tänka dig att bo i det sämsta området(typ biskopsgården) är det lättare.
4. Myyyycket fina tjejer, snyggaste i sverige IMO Smile
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-02-19,11:33,
Inlägg: #3
RE: Ni som bor i Göteborg
Uppskattar svaren boys, har skickat in några cvn nu så ska ringa någon dag och se hur det ligger till.
2014-02-19,12:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-19,12:11 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #4
RE: Ni som bor i Göteborg
Fattar inte mkt av vad skåningar säger men snygga tjejer är det där iaf Tongue Så dra till skåne om du vill knulla snygga bitches Wink
Stay calm and play some beerpong
2014-04-15,00:23,
Inlägg: #5
RE: Ni som bor i Göteborg
Dock så beror det på vad det är för jobb,

Min polares storebror sökte jobb som svetsare i hamnen, fick jobb där 2 veckor senare han ringde.

Samma sak gäller mig, jag har redan jobb innan jag har tagit studenten, går ut nu till sommaren och har redan jobb som svetsare på ett företag.


Så det beror på helt enkelt vilket jobb du är ute efter!


Men inom industrin så är det stor brist, så har du industriteknisk utbildning så kan du få jobb rätt så lätt, kanske inte mitt i storstan utan det är nog mer industrier som ligger lite utanför.

Det företaget jag jobbar på ligger strax utanför Kungsbacka!
2014-04-15,14:01,
Inlägg: #6
RE: Ni som bor i Göteborg
Svårt
Grymt
Svårt
Riktigt vackra!

Är ju inte så svin lätt att få jobb men sök typ Volvo eller liknande saker! Har du truck kort så löser du jobb inom en månad typ har jag förståt det som.

Party livet är helt jävla underbart, jag älskar Göteborg för du får all variation du vill på musik och folk.

Hitta lägenhet är lättare om ni alla tre söker ihop då är det större chans ni får en lägenhet än att få en etta tvåa var! Är väldigt svårt att få lägenhet i Göteborg även i slummen, det går men är väldigt högt tryck i Göteborg nu.
Får även räkna in att folk med andrahands kontrakt gärna söker moget folk och dem är väldigt griniga med låg ålder.
Och ni kommer aldrig få ett första hand, då även i Angered, biskop och andra ställen är det runt 500-1000 sökande.

Kvinnorna är helt jävla underbara och mycket mer öppna och mysiga än i Stockholm då dem ofta kan ha en väldigt hög bitch attityd där enligt min åsikt.

Men är väl egentligen bara tuta och köra, söka efter treor fyror och leta massa jobb så löser sig allt.
//Aioo
Keep it up!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}