LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
CV-tråd
2014-02-20,17:36,
Inlägg: #1
CV-tråd
Tja, skulle behöva lite tips ang CV då jag aldrig skrivit något. Tänkte skicka in ett till ett lagerarbete som ska vara inne innan den 23e. Har inte mycket i bagaget om man säger så, aldrig varit på en intervju då vad ska man tänka på när man skriver cv och om man nu lyckas få en interview?
2014-02-21,09:22,
Inlägg: #2
RE: CV-tråd
Like THIS
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-02-21,15:47,
Inlägg: #3
RE: CV-tråd
Detta är ett bra cover letter
2014-02-21,18:09,
Inlägg: #4
RE: CV-tråd
Jag ska också börja söka jobb nu inför studenten och laddade ner en CV-mall på internet och fyllde i min egen info på detta.

Personliga brevet tycker jag är enormt mycket svårare och filar fortfarande på att inte få det att låta fånigt.. Har du skrivit personligt brev Ballin?
2014-02-21,18:19,
Inlägg: #5
RE: CV-tråd
Sä svårt att beslriva sig själv, har ingen aning. Nej har inte gjort de tror jag behöver hjälp av morsan på den här. Länk bro?
2014-02-21,18:22,
Inlägg: #6
RE: CV-tråd
Ajt, nej allt bara låter klyschigt när man skriver massa adjektiv om sig själv..

Bara googla på CV mall så kommer det upp massor. Jag kollade dom tre första resultaten och valde ett därifrån.
2014-02-21,18:25,
Inlägg: #7
RE: CV-tråd
Okej tnxx ska fix klart detta innan söndag
2014-02-22,00:24,
Inlägg: #8
RE: CV-tråd
Under datakunskaper nämner du Casanovalounge.
2014-02-22,01:24,
Inlägg: #9
RE: CV-tråd
Skriv inte för klyschig trams om er själv (det låter mest fånigt och verkar fake), skriv varför du vill ha jobbet, vad du kan tillföra (varför är du passande för det jobbet).
2014-02-22,17:14,
Inlägg: #10
RE: CV-tråd
Yes ska tänka på de när jag skriver sen.

Rutinerad pundare med mycket kunskap om lamm
2014-02-22,20:37,
Inlägg: #11
RE: CV-tråd
Erbjud dig att jobba gratis som praktikant. På så sätt får du visa vad
du går för och om ens du gillar jobbet, samt att de minimerar sina riskkostnader
(att ha någon anställd som kanske kostar mer än lönsamheten han skapar).

"Risk reverse" som dem snackar om i marknadsföring. Känns säkert omänskligt
att jobba gratis. Men varför ska någon ens vilja anställa någon om de känner att
de löper en ekonomisk risk? Bcuz at the end of the day, it's all about money! Wink

Ja. Jag är erfaren arbetslös så jag ska hålla käft. Ska ut och plocka svamp med Mario nu...


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}