LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dafuq?
2014-03-02,14:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-02,15:00 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #1
Dafuq?
Var ute igår och var med om något av det djävligaste någonsin, är på dansgolvet å kör mitt egna race full som ett jävla höghus såklart märker att en brud stirrar på mig lite väl mkt, vi börjar dansa och strular ett bra tag sen ska jag leda ut henne då rycker hon i min arm och säger nej och drar mig tillbaka till dansgolvet, dansar lite till mer strul ska nu ta nr säger "Slå in nummret" nää självklart får jag inte det och hon går iväg

Hon kmr fram till mig sen utanför toan, vi snackar här börjar shittest of doom att hagla in "Du e för kort för mig" "Du är en player" "Hur många brudar har du sagt det till idag?" Mina svar axelryckning "yeah ofcoz spelar ju fifa" "Jag gillar även chokladglass" etc etc hon fnissar slår mig på axeln och säger att jag är dum i huvudet lite mer hångel, jag säger vi ska dra hem hon sticker bara därifrån, någon timma senare letar hon upp mig igen samma visa vi snackar och här så trycker jag upp henne mot väggen säger att jag ska göra si å så med henne, hon viskar retsamt "Du får hitta någon annan för det kommer du inte att få göra med mig idag" börjar här bli rätt så irriterad men börjar skojja om att hon tror att hon är en prinsessa eller något i den stilen, hennes svar "jag har flera KK men du är inte min typ" samtidigt som hon tittar mig retsamt i ögonen, självklart reagerar jag på detta, baam upp mot väggen, lätt stryptag och viskar i hennes öra "Undra om du är lika kaxig när du ligger uppbunden i min säng med en kuk djupt i dig" Hon viskar "Kommer aldrig att hända" mycket retsamt efter att ha spelat samma skit om och om igen slutar det med att jag säger "bye bye å drar

Hur in i helvete lyckas man få stoppa kebabrullen i pitabrödet på en sån här dam?
Stay calm and play some beerpong
2014-03-02,15:01,
Inlägg: #2
RE: Dafuq?
Genom Våld och hot....

Nejmen fan dessa är svåra. Verkar vara de som riktigtnjuter av att teasea grabbar till vansinne Big Grin
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-03-02,15:04,
Inlägg: #3
RE: Dafuq?
När hon säger "du kommer aldrig på ens lukta på min vag" så testa va helt nonneedy och säg de hade jag inte tänkt heller och vänd dig om elr gå därifrån. Har funkat för mig iallafll
2014-03-02,15:05,
Inlägg: #4
RE: Dafuq?
Genom att inte belöna henne så mycket för minsta lilla intresse hon visar. Verkar som att du gjorde precis samma sak hela kvällen. Hon älskar ju uppenbarligen bekräftelsen du ger henne, det är den hon vill åt och är därför hon letar upp dig igen, så ge henne den inte så enkelt. Få henne att investera och kvalificera sig själv lite mer.
2014-03-02,16:14,
Inlägg: #5
RE: Dafuq?
(2014-03-02,15:05)godsgift Skrev: Genom att inte belöna henne så mycket för minsta lilla intresse hon visar. Verkar som att du gjorde precis samma sak hela kvällen. Hon älskar ju uppenbarligen bekräftelsen du ger henne, det är den hon vill åt och är därför hon letar upp dig igen, så ge henne den inte så enkelt. Få henne att investera och kvalificera sig själv lite mer.

Bra tips! Ska testa detta nästa gång, gillar damer som är lite av en utmaning men sen finns det såklart en gräns Tongue
Stay calm and play some beerpong
2014-03-02,16:18,
Inlägg: #6
RE: Dafuq?
Viktigt att ta upp det. Det jag har erfatit med sånna tjejer är att det aldrig riktigt är i"nuet" och värderar allt på det ganska logiskt(?) sätt, ligger bara med sånna som är socialt över henne.

Lyckas aldrig med sånna brudar, de äcklar mig lite, typ kommer åt en öm nerv på mig. Hur fan man kan utnyttja sin fitta på det sättet liksom, tänk bara hur en toffla reagerar mot en sån tjej, fyfan,
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2014-03-02,16:34,
Inlägg: #7
RE: Dafuq?
(2014-03-02,14:56)Beerpong Skrev: självklart reagerar jag på detta, baam upp mot väggen, lätt stryptag och viskar i hennes öra "Undra om du är lika kaxig när du ligger uppbunden i min säng med en kuk djupt i dig"
(2014-03-02,15:01)russel Skrev: Genom Våld och hot....

hahahahha
2014-03-14,20:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-14,20:28 av {2} Nicki.)
Inlägg: #8
RE: Dafuq?
Det är en svår balansgång hur mycket intresse man ska visa, det blir ju ännu svårare när man är full och mitt på ett dansgolv liksom.

Dom kvällarna när jag pushat på med många tjejer(kan choda ur ibland och vara kall) så försöker jag bara gå efter det jag vill. Jag tänker inte medvetet begränsa eller dölja mitt intresse för en tjej utan fokuserar på att vara öppen mot henne men inte ta någon skit.

Istället för att leka att jag inte vill ha henne och få henne att jaga så är jag öppen men slår tillbaks på shittest och ifrågasätter dessa. Ibland funkar det, ibland är det fel.

Jag borde kanske "gejma" mer men försöker hellre utveckla en attityd att jag är värdig och kan vara ärlig. I min utveckling är det viktigare att våga vara mig själv och stå för det för annars kan jag bli en dryg fitta som egosköld..Haha


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}