LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur vet man hur bra man ser ut?
2014-03-19,21:37,
Inlägg: #21
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
(2014-03-19,19:58)Aioo Skrev: Ööö ja han är modell klart som fan att brudar jagar honom!



Varför påstår ni det?
Är ju så att man försöker ha ett snygg och fräst ytre då det hjälper vid första intrycket.
Sedan att utseende inte är allt är en annan femma men det hjälper då fan till att få brudar!!

Dude, du kommer att hata mig, men jag har börjat med smink, men
mest när jag filmar mig själv för alla framför kameran använder smink
annars ser man ut som ett lik, ljuset suger ur själen ur en asså, haha.
2014-03-19,21:49,
Inlägg: #22
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
(2014-03-19,21:32)Evilvalle Skrev: Ingen aning hur karismatisk han är, rent utseendemässigt är det inget "ons-material" nej, alldeles för mjuka drag.

Man måste ha i åtanke att det inte säger allt för mycket att man är "modell" - då modell-idealet förändras med tiden, medans vad som rent primitivt/biologiskt är attraktivt inte förändras.

Således varför många modell-brudar idag sällan är vad som rent sexuellt är attraktivast för män, då dom ofta är alldeles för smala or whatever och man istället hittar de mest sexuellt attraktiva flickorna bland topp-listorna av porrstjärnor.

Är helt med på resonemanget i stort, dock är han ju ändå jävligt symmetrisk, vilket är rent biologiskt något som människor svarar på. Det är väl även sant att brudar har olika "typ"?

Men visst, säkert så har han för mjuka drag för att det skall vara fördelaktigt rent allmänt.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-03-19,21:50,
Inlägg: #23
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
Han ser onekligen väldigt bra ut med näst intill perfekt symmetri.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-03-19,21:55,
Inlägg: #24
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
(2014-03-19,21:50)Evilvalle Skrev: Han ser onekligen väldigt bra ut med näst intill perfekt symmetri.

Yeah, jämför man med Tillman som jag visade bild på på förra sidan så ser Tillman inte lika snygg ut, men fan så mycket maskulinare utseende.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pat_Tillman

Intressant detta.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-03-19,21:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-19,22:06 av {2} tay.)
Inlägg: #25
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
Looks är väldigt relativt och mycket handlar om att se unik ut och inte bara maskulint fast det också är bra. Detta är maskulint blandat med feminimt, och ser unikt ut. Brian Bloom som är skådespelare.
[Image: b18ef2ed3aa398c9_large]
2014-03-19,22:17,
Inlägg: #26
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
Optimal fysik då?

Tycker Dolph Lundgren från ungefär tiden när han spelade in Rocky IV hade jävligt grym fysik.

[Image: dolph.jpg]

Sjukt symmetrisk, biffig men med en låg fett procent, lång, bredaxlad och reslig.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-03-19,23:25,
Inlägg: #27
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
(2014-03-19,21:55)TonightIsTheNight Skrev: Yeah, jämför man med Tillman som jag visade bild på på förra sidan så ser Tillman inte lika snygg ut, men fan så mycket maskulinare utseende.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pat_Tillman

Intressant detta.

Yeah snygg kille. Kan dock garantera att den bilden du länkade på förra sidan är enormt manipulerad så det är inte så konstigt att det inte finns mycket andra liknande bilder. Han har inte alls så tillsynes särskilt käk/hakparti på sina andra bilder.

Skulle däremot vara intressant att se hur dessa såg ut på gatan när de inte har fotografer som använder skuggor och photoshoppar, stor skillnad?
Life is a game.
2014-03-19,23:32,
Inlägg: #28
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
(2014-03-19,21:32)Evilvalle Skrev: Ingen aning hur karismatisk han är, rent utseendemässigt är det inget "ons-material" nej, alldeles för mjuka drag.

Man måste ha i åtanke att det inte säger allt för mycket att man är "modell" - då modell-idealet förändras med tiden, medans vad som rent primitivt/biologiskt är attraktivt inte förändras.

Således varför många modell-brudar idag sällan är vad som rent sexuellt är attraktivast för män, då dom ofta är alldeles för smala or whatever och man istället hittar de mest sexuellt attraktiva flickorna bland topp-listorna av porrstjärnor.
Han hade dock fått ligga som fan pga av sitt utseende även om han inte varit känd.

--
Är övertygad om att de flesta killar kan se riktigt bra ut. Ta Jason Statham som exempel, han ser bra ut men tänk er honom som fet nörd eller med ett BMI under 20.
[Image: statham.jpg]

Han hade varit en 3:a
2014-03-20,00:04,
Inlägg: #29
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
Va? Statham har extremt manliga ansiktsdrag, han är ett typexempel på "DOM", extremt sexuellt attraktiv, särskilt för kvinnor under ägglossning:

[Image: TdwdC.png]


Att ha ett "sexigt" utseende som man handlar inte om att vara vacker (AKA lachowski), det handlar om att se "hård" ut, maskulin och brutal - ansiktsmarkörer som kommunicerar höga nivåer av testosteron.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-03-20,00:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-20,00:46 av {2} ChuckNorris.)
Inlägg: #30
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
(2014-03-20,00:04)Evilvalle Skrev: Att ha ett "sexigt" utseende som man handlar inte om att vara vacker (AKA lachowski), det handlar om att se "hård" ut, maskulin och brutal - ansiktsmarkörer som kommunicerar höga nivåer av testosteron.

Ok, men hade Statham haft dessa drag om han varit tjock eller väldigt smal? Som han ser ut nu skulle han attrahera de flesta tjejer även utan sitt kändisskap, ja, men hur tror du det hade gått för honom om han var lätt överviktig? Hur hade hans orakade skalle accepterats av kvinnorna om han vägde 62 kg? Det jag försöker säga är att de flesta män kan se bra ut. Om det är ett sexigt eller vackert utseende som krävs vet jag inte, men de flesta män kan få ett tillräckligt bra utseende för att ligga.

Adrien Brody är kanske bättre exempel. Han är knappast DOM och han är inte heller ngn lachowki, ändå är det hur många tjejer som helst som tycker att han är sexig.
http://www.contactmusic.com/pics/lf/gq_a...181428.jpg
Ett tredje exempel på att de flesta blir fula utan träning, grooming etc:
[Image: tumblr_m0l65uYEup1r0z3y7o1_500.jpg]

Finns många filmer där attraktiva skådespelare spelar oattraktiva roller och blir "fula".

Stil, hållning, träning och liknande är oftast skillnaden mellan att vara oattraktiv och attraktiv rent utseendemässigt.
2014-03-20,01:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-20,01:09 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #31
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
Ja jag tror inte det är någon annan här inne som är av en annan åsikt Tongue

Kolla Matt Damon etc i oceans eleven vs bourne filmerna
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-03-20,01:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-20,01:53 av {2} ChuckNorris.)
Inlägg: #32
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
(2014-03-20,01:09)Evilvalle Skrev: Ja jag tror inte det är någon annan här inne som är av en annan åsikt Tongue

Kolla Matt Damon etc i oceans eleven vs bourne filmerna

Haha, man vet aldrig. RSD kör väl fortfarande med att utseende inte spelar någon som helst roll väl? Big Grin

Sen omvänt är det många (väldigt många) killar som tror att de är fula och att de är kört för dem. Typ "Jag är för tunnhårig, kan inte odla Bieberlugg ----> får inte ligga --> gråtrunka --> kolla RSD".

Ett tips till dem är att kolla på filmer där skådespelare har olika roller, Matt Damon som du nämnde, Steve Carell i Crazy stupid love. Eller studera killar som ser bra ut när ni är ute, hälften av dem ser bara bra ut pga träning och klädstil. Det räcker med träning, passande kläder och frisörbesök för att se bra ut. Är man sen normal och börjar prata o skämta med vakterna o annan personal på de ställen man är stammis på kommer man GARANTERAT få blickar hela natten.

Jag har sett allt för många snubbar stampa på samma jävla ställe natt efter natt. Att stampandet sker i ett par vita Reebok Instant 3.0, extrautrustade med reflexer, är inte del av problemet anser de...
2014-03-20,09:38,
Inlägg: #33
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
De gjorde en undersökning där "normala" människor fick rejta sitt egna utseende,
sedan fick personer med låg självkänsla rejta sitt egna utseende.

Sedan fick andra människor rejta dessa 2 gruppers utseende.

Det visade att de normala människorna retja sig själv 2poäng högre på en 1/10 skala jämnfört hur andra retja dom.

Och personer med låg självkänsla rejta sig själv exakt samma som andra rejta dom.

Men andra ord är det normallt att tycka att man är lite snyggare än vad man egentligen är...

Så det lättaste sättet är att rejta dig själv, ta bort två poäng och så har du sanning.
Så om du tycker att du är en 8a, så är du troligen en 6a i alla andras ögon.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-03-20,09:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-20,09:57 av {2} Mindful.)
Inlägg: #34
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
(2014-03-19,21:37)AplAy Skrev: Dude, du kommer att hata mig, men jag har börjat med smink, men
mest när jag filmar mig själv för alla framför kameran använder smink
annars ser man ut som ett lik, ljuset suger ur själen ur en asså, haha.

Din jävla bög!

Skoja, kan faktiskt tycka det är okej att killar sminkar sig för att höja sitt utseende.
Är ju så att när jag någon gång täckt en av dem få finnarna jag haft eller liknande gör det att jag känner mig snygg vilket resulterar i ett bättre självförtroende.
Och ett bra självförtroende och vara hyffsat natural så får man knulla.

(2014-03-20,09:38)illdan Skrev: De gjorde en undersökning där "normala" människor fick rejta sitt egna utseende,
sedan fick personer med låg självkänsla rejta sitt egna utseende.

Sedan fick andra människor rejta dessa 2 gruppers utseende.

Det visade att de normala människorna retja sig själv 2poäng högre på en 1/10 skala jämnfört hur andra retja dom.

Och personer med låg självkänsla rejta sig själv exakt samma som andra rejta dom.

Men andra ord är det normallt att tycka att man är lite snyggare än vad man egentligen är...

Så det lättaste sättet är att rejta dig själv, ta bort två poäng och så har du sanning.
Så om du tycker att du är en 8a, så är du troligen en 6a i alla andras ögon.

Fan vad nice alltid tyckt jag legat utanför den där 10 skalliga listan.
Men 12 - 2 är ju 10 i snygghet så är hyffsat snygg då Wink haha
Keep it up!
2014-03-20,09:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-20,11:01 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #35
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
(2014-03-20,09:38)illdan Skrev: De gjorde en undersökning där "normala" människor fick rejta sitt egna utseende,
sedan fick personer med låg självkänsla rejta sitt egna utseende.

Sedan fick andra människor rejta dessa 2 gruppers utseende.

Det visade att de normala människorna retja sig själv 2poäng högre på en 1/10 skala jämnfört hur andra retja dom.

Och personer med låg självkänsla rejta sig själv exakt samma som andra rejta dom.

Men andra ord är det normallt att tycka att man är lite snyggare än vad man egentligen är...

Så det lättaste sättet är att rejta dig själv, ta bort två poäng och så har du sanning.
Så om du tycker att du är en 8a, så är du troligen en 6a i alla andras ögon.

Haha intressant, lär finnas många undantag dock.

(2014-03-19,23:25)Bubblan Skrev: Yeah snygg kille. Kan dock garantera att den bilden du länkade på förra sidan är enormt manipulerad så det är inte så konstigt att det inte finns mycket andra liknande bilder. Han har inte alls så tillsynes särskilt käk/hakparti på sina andra bilder.

Kanske, han ser väldigt maskulin och alfa ut på andra kort med dock:

http://erijams.com/happy-birthday-pat-tillman/

Men inte "prettyboy"; mycket mer rå, brutal, maskulin man. Några till bilder:

[Image: tillman_graduation_parade_2.jpg]

[Image: tillman_nfl_1.jpg]

Citat:Skulle däremot vara intressant att se hur dessa såg ut på gatan när de inte har fotografer som använder skuggor och photoshoppar, stor skillnad?

Absolut.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-03-20,19:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-20,19:33 av {2} tay.)
Inlägg: #36
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
Problemet med RSD är för killar som är snygg/nästan snygg/whatever och har antagit att tjejer gillar dom för deras looks, sen säger RSD "looks dont matters at all" och de blir förstörda, då de under hela livet antagit att det kommer gå bra pga deras looks, istellet börjar de analysera deras beteende och nivå av "bekräftelsesökande" och skit som de aldrig skulle ha gjort då dom trodde att looks matter, före RSD förstörde. Finns en del sådana killar.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}