LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Still dont getting it !
2014-03-21,02:22,
Inlägg: #1
Still dont getting it !
Det jag känner under tiden jag har hängt på detta forum är att jag själv har blivit mycket bättre person, min livsstil är mycketmycket bättre bättre än förutjag själv totalt trivs med mig själv och jag gör det jag vill göra (mina mål,passion osv.) ,jag totalt trivs helt enkelt,men när jag kommer till tjejfronten så har jag inte nått toppen alls!, Jag lyckas inte helt enkelt,jag själv ser inte felet eftersom jag är helt nöjd med mig själv så jag vet inte vad problemet är !... it really grinds my gears !

Min fråga är....Har ni nått tips på hur jag kan lösa detta?
2014-03-21,02:28,
Inlägg: #2
RE: Still dont getting it !
Action. Hur ofta är du ute och pushar? Alla jag vet som blivit grymma och förändrat sig själva har gått ut minst tre gånger i veckan, ju oftare desto snabbare har det gått. Varje vecka, sett det som samma sak som träning. Hur mycket gains gör man på gymmet om man e där en gång i veckan och leker runt med en skivstång hit och dit?

För att bli bra på nånting gäller det att träna på det helt enkelt.
2014-03-21,11:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-21,11:46 av {2} Roppe.)
Inlägg: #3
RE: Still dont getting it !
okej tack för tipset ! ... jag vill bara dela med mig att jag öppnade två på krogen, krogen var mycket liten och jag skulle gissa på att den är på ungefär 70 kvadrat,det var förra veckan. jag gick fram till den första...jag sa att jag tyckte hon var söt och ville ha hennes nummer, men hon sa att hon hade pojkvän...och sen den andra på personalen där, hon stod och hängde upp jackor åt gästerna,jag satt ganska nära och jag tyckte att hon eyefucka mig under kvällens gång så efter en timme eller så,, så bestämmde jag mig att gå fram... fråga vad hon hette...sedan efter frågade om hon var singel och om jag kunde ta hennes nummer... men hon hade också pojkvän haha menmen så kan det gå ! :p
2014-03-21,12:43,
Inlägg: #4
RE: Still dont getting it !
(2014-03-21,11:44)Roppe Skrev: okej tack för tipset ! ... jag vill bara dela med mig att jag öppnade två på krogen, krogen var mycket liten och jag skulle gissa på att den är på ungefär 70 kvadrat,det var förra veckan. jag gick fram till den första...jag sa att jag tyckte hon var söt och ville ha hennes nummer, men hon sa att hon hade pojkvän...och sen den andra på personalen där, hon stod och hängde upp jackor åt gästerna,jag satt ganska nära och jag tyckte att hon eyefucka mig under kvällens gång så efter en timme eller så,, så bestämmde jag mig att gå fram... fråga vad hon hette...sedan efter frågade om hon var singel och om jag kunde ta hennes nummer... men hon hade också pojkvän haha menmen så kan det gå ! :p

Det där är fullt normalt. Bara att ånga på, nästa sett. Detta är numbergames.
Det kanske lossnar på 7-10:e settet.
Öka upp antal approaches i ett par kvällar.
Sen är det alltid bra med små minianalyser för ev ändringar, men 2/kväll är dåliga odds.
Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-03-21,12:50,
Inlägg: #5
RE: Still dont getting it !
Yep som både godsgift och russel säger, det är ett numbersgame. Destå oftare du är ute och destå fler du öppnar har väldigt stor inverkan på din hitrate, speciellt i början. Sätt som mål att gå fram till minst 10 setts varje utgång, blir svårt att bli varm i kläderna av två setts imo.
2014-03-21,15:56,
Inlägg: #6
RE: Still dont getting it !
Gå ut, ha det sköjj, eskalera, lär dig retas lite med tjejerna, var någorlunda dominant - både fysiskt och verbalt/med röstläget, sen köru på 3ggr i veckan under 1-2 år så borde du få ligga väldigt ofta sen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-03-22,13:08,
Inlägg: #7
RE: Still dont getting it !
Alright ! .. Tack för tipsen ! Smile
2014-03-22,16:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-22,16:54 av {2} Player.)
Inlägg: #8
RE: Still dont getting it !
I dina 2 stories vill du ha numret för snabbt. Ingen investering vare sig från dig eller henne.
Hon lär inte känna dig, vem du är, var dina gränser går etc och du ger inte henne tillfällen att visa upp sig själv för dig heller. Dock bara mina tankar utifrån det du skrev.
2014-03-22,17:11,
Inlägg: #9
RE: Still dont getting it !
(2014-03-22,16:53)Player Skrev: I dina 2 stories vill du ha numret för snabbt. Ingen investering vare sig från dig eller henne.
Hon lär inte känna dig, vem du är, var dina gränser går etc och du ger inte henne tillfällen att visa upp sig själv för dig heller. Dock bara mina tankar utifrån det du skrev.

Bra poäng.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-03-24,11:54,
Inlägg: #10
RE: Still dont getting it !
Okejokej!, det jag tänkte just då var väl att jag ville va direkt som möjligt och komma till saken ist för att stå snacka deadtalk!.. jag hatar verkligen deadtalk när det är absolut bara skit som transporteras Tongue
2014-03-24,16:07,
Inlägg: #11
RE: Still dont getting it !
(2014-03-24,11:54)Roppe Skrev: Okejokej!, det jag tänkte just då var väl att jag ville va direkt som möjligt och komma till saken ist för att stå snacka deadtalk!.. jag hatar verkligen deadtalk när det är absolut bara skit som transporteras Tongue

Bra, du vet du vad du behöver öva på ! Wink Man brukar ju prata med en tjej ett par timmar innan man stoppar snoppen i dom lixom... såvida du inte stoppar i en prostituerad. Och det är ju hon du vill knulla, inte hennes nummer.

Tänk på att inte bli en nummer samlare heller... Jag försöker ju alltid få hem tjejen samma kväll, går inte det så får man ta nummer.
Finns killar som går ut varje helg och kommer hem flera nummer i fickan men som aldrig leder till knull ändå.


Den ända gången det finns anledning att ta nummer snabbt är vid daygame eller tillfällen där man omöjligen kan prata längre än 5min.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-03-24,19:13,
Inlägg: #12
RE: Still dont getting it !
(2014-03-24,16:07)illdan Skrev: Bra, du vet du vad du behöver öva på ! Wink Man brukar ju prata med en tjej ett par timmar innan man stoppar snoppen i dom lixom... såvida du inte stoppar i en prostituerad. Och det är ju hon du vill knulla, inte hennes nummer.

Tänk på att inte bli en nummer samlare heller... Jag försöker ju alltid få hem tjejen samma kväll, går inte det så får man ta nummer.
Finns killar som går ut varje helg och kommer hem flera nummer i fickan men som aldrig leder till knull ändå.


Den ända gången det finns anledning att ta nummer snabbt är vid daygame eller tillfällen där man omöjligen kan prata längre än 5min.

+1, på det med nummer alltså. Jag knullade 2brudar år 2013, och antal nr? Vet inte, tappat räkningen.
2014-03-25,04:28,
Inlägg: #13
RE: Still dont getting it !
(2014-03-24,16:07)illdan Skrev: Bra, du vet du vad du behöver öva på ! Wink Man brukar ju prata med en tjej ett par timmar innan man stoppar snoppen i dom lixom... såvida du inte stoppar i en prostituerad. Och det är ju hon du vill knulla, inte hennes nummer.

Tänk på att inte bli en nummer samlare heller... Jag försöker ju alltid få hem tjejen samma kväll, går inte det så får man ta nummer.
Finns killar som går ut varje helg och kommer hem flera nummer i fickan men som aldrig leder till knull ändå.


Den ända gången det finns anledning att ta nummer snabbt är vid daygame eller tillfällen där man omöjligen kan prata längre än 5min.


Enligt min uppfattning så ska man inte behöva prata länge med dom, just short & Simple. Har inte ork lr tid för att höra hennes ointressanta sida, just wanna go thru the pussy.
2014-03-25,07:54,
Inlägg: #14
RE: Still dont getting it !
(2014-03-25,04:28)Sex Intelligence Skrev: Enligt min uppfattning så ska man inte behöva prata länge med dom, just short & Simple. Har inte ork lr tid för att höra hennes ointressanta sida, just wanna go thru the pussy.

Driver du eller?

Du får inte sex ofta eller hur kommer det sig att du värderar fitta så högt.
Tror du är gameskadad och bör läsa modells eller nåt.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-03-25,15:33,
Inlägg: #15
RE: Still dont getting it !
(2014-03-25,07:54)illdan Skrev: Driver du eller?

Du får inte sex ofta eller hur kommer det sig att du värderar fitta så högt.
Tror du är gameskadad och bör läsa modells eller nåt.

Jag är gameskadad totalt. Blivit galet kåt och tänker på fitta 24/7, kan inte hjälp att alla bitches på gymmet klär sig porrigt Dodgy

Måste ändra på mig men det är svårt.
2014-03-27,14:25,
Inlägg: #16
RE: Still dont getting it !
(2014-03-21,11:44)Roppe Skrev: okej tack för tipset ! ... jag vill bara dela med mig att jag öppnade två på krogen, krogen var mycket liten och jag skulle gissa på att den är på ungefär 70 kvadrat,det var förra veckan. jag gick fram till den första...jag sa att jag tyckte hon var söt och ville ha hennes nummer, men hon sa att hon hade pojkvän...och sen den andra på personalen där, hon stod och hängde upp jackor åt gästerna,jag satt ganska nära och jag tyckte att hon eyefucka mig under kvällens gång så efter en timme eller så,, så bestämmde jag mig att gå fram... fråga vad hon hette...sedan efter frågade om hon var singel och om jag kunde ta hennes nummer... men hon hade också pojkvän haha menmen så kan det gå ! :p
Först o främst, fett bra du blivit bättre på allt det andra, det är det som är viktigast, att bygga grunden före du går vidare. Sen lite grejer jag tänkte på bara som jag reagerade på;

Fråga inte om dom är singlar, anta att dom är singlar.

Om du frågar - du ställer dom på en piedistal, du sjunker i deras ögon. Svaret kan vara "ja" bara för att dom under första intrycket inte "Pallar" med dig, snarare än om du bara spelat det lite mer slow.

Sen skit i nummer, det är pointless. Det kan vara en bra grej i början för att sätta upp mystiska spärrar för en själv, sen blir man skitglad över att man fått ett nummer. Det är ett steg på trappan, men i fel riktning om du frågar mig. Det kan ta bort AA osv, men det ger dig egentligen ingenting mer än en falsk bild över att du blivit bättre.

Försök istället bara gå fram, säg hej, vad gör du? vad är det galnaste du gjort? osv osv. Var bara lite kreativ så det inte blir standard"intervjun", dvs, jobb,skola,politik osv. Det kommer bli stelt, bered dig inte på något annat, rom byggdes inte på den dag. Vissa kommer du klicka med, vissa kommer inte gå alls, fine, no harm done, next!

Få henne att öppna upp sig, bjud på dig själv inte minst, sjukt viktigt! Och stark ögonkontakt. Sen när hon börjar investera i dig (dvs hon börjar visa intresse), börja sakta men säkert köra lite kino (ta på dom, skämtsamt på axeln är nog den enklaste/vanligaste), sen esklaerar du det vidare därifrån. Ta _bara_ nummer om du känner det kan bli något! Kan kännas bra för e-penisen att se massa tjejnr i luren, men så länge du inte gör något med dom är det enbart en falsk försäkring.

Jag antar att du är ganska ung? Känner igen mig i den där "stilen", approachade ofta så när jag var runt 18-19 och nu i efterhand tror jag kan man dra paralellen att man var rätt osäker, och kände sig underlägsen damerna inte minst. Inte lätt att ragga på tjejer som är äldre vid den åldern, om man inte har lite erfarenhet dvs.

GL man!
2014-03-27,19:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-27,19:31 av {2} Roppe.)
Inlägg: #17
RE: Still dont getting it !
jag såg det som att ta hennes nummer var bara ett steg närmre till hennes pussy. för att jag inte kan på något vis knulla henne på plats ...men nu vet jag att jag ska prata en stund genom att ställa lärakänna frågor(vad gillar du att göra ?,vad är din passion m.m).. samt dela av mig med mig själv genom att berätta en privat historia om mig(tex att jag själv gick med snoppen istellet för benen när jag var liten) .. det brukar dock få henne att öppna sig själv ,Anledningen till att jag vill komma till poängen /syftet snabbt var för att tjejen vet ju redan att jag är intresserad utav henne i första början jag sa hej jag vill inte va badass eller något utav det, jag vill vara direkt och ärlig.. istellet som jag sa förut sitta och spilla tid på att prata om att jag såg brödsmulor i taket på toan x)
2014-03-27,20:31,
Inlägg: #18
RE: Still dont getting it !
(2014-03-25,15:33)Sex Intelligence Skrev: Jag är gameskadad totalt. Blivit galet kåt och tänker på fitta 24/7, kan inte hjälp att alla bitches på gymmet klär sig porrigt Dodgy

Måste ändra på mig men det är svårt.

Tack för detta underbara skratt haha!
Oftopic: Är du seriös med detta du skriver?

Ontopic:
Du kan inte bara hoppa över stegen med att snacka och annat om du inte är typ en dans kille eller liknande.
Med dans kille menar jag en som har Goa moves på dansgolvet och bara eyefuckar bruden på dansgolvet går fram kysser henne och efter ni dansat och du har gett henne halva kakan så sträker du fram mobilen typ!

Annars brukar man även om man dansat och annat med dem få prata lite med dem innan man doppar ner i deras lilla grotta.

För du tror väl inte större delen av tjejerna kommer ge sitt nummer till random dude på krogen och sedan följa med hem och knulla utan att prata?
Finns några sådana tjejer men inte många, tjejer bryr sig nämligen för mycket vad andra tycker och annan skit.

//AIoo
Keep it up!
2014-03-28,22:05,
Inlägg: #19
RE: Still dont getting it !
De flesta försöker inte tillräckligt. Hur många ggr har du blivit nekad en kyss? Och då menar jag dissad på riktigt, mao inte att hon vänder kinden till och står kvar, hur många gånger har tjejen blivit sur eller gått därifrån efter att du försökt kyssa henne?

Bor du i en större stad gå ut med målet att bli dissad. Ha som mål i april att bli dissad av 10-20 tjejer du försökt kyssa. Tro mig det kommer bli svårt, 9 av 10 tjejer kommer stå kvar och många kommer du hångla med så länge du ler o inte försöker göra det inför alla hennes tjejkompisar...

Så mät inte din framgång i antal ligg, nr, hångel lr liknande. Räkna på antalet dissar, många som inte får ligga inser att de inte försöker tillräckligt först när de inser att de typ aldrig blir dissade.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Dont shit where you eat? Doit 3 1,817 2018-04-07,21:35
Senaste inlägg:: tvbordet
  "Dont hate the player" - Intervju med en PU snubbe från London Evilvalle 5 2,018 2012-05-28,23:36
Senaste inlägg:: AbbeyRoad

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}