LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dagens tjejer i vårt samhälle
2014-04-08,00:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-08,00:42 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #1
Dagens tjejer i vårt samhälle
Eftersom att jag har det svårt med att flyta på med dagens tjejer så tänkte jag lägga upp något från flashback som jag starkt håller med om. Det är så sjukt vad alla tjejer ska vara likadana vilket oftast förhindrar min process med tjejerna today.


1. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook. En tjejkompis kommenterar "Fin" Tjejen svarar "Tack men du är finare". En kille kommenterar "fin" Då svarar tjejen "tack "

2. En tjej tycker en youtube länk är rolig, tjejen lägger upp den på Facebook om kommenterar "Hahaha orkar inte" Eller typ "hahaha dog typ"

3. Tjejer har extremt höga krav på oss killar. Om att vi ska ha bra självförtroende och utseendekrav osv. Men om vi killar har krav på hur många tjejerna har legat med innan oss då är de helt plötsligt vi som är idioterna.

4. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook, och dagen efter så taggar hon sig i den så att den ska kunna synas i nyhetsflödet igen så tjejen kan dra in fler gillningar.

5. Tjejer som är 15 och blir tillsammans med killar som är liksom 22 år. NI BLIR INTE MER MOGEN OCH NI ÄR INTE MOGEN SJÄLV MED TANKE PÅ ERA BANALITETER.

6. Tjejer som vill ha "badboys" (dåliga pojkar) Och sedan blir ledsen för att dessa DÅLIGA POJKAR har varit otrogen eller slagit er.

7. Tjejer som går på krogen med korta jävla kjolar och sitter med benen i kors och försöker spela svårfångad, och tjejer som har urringning och sedan blir arg när man kollar ner i den.

8. Tjejer som har på tok för lite kläder när dom dricker, tex är ute i bara hotpants och ett litet linne och är så full så hon inte kan gå och SEDAN gnäller över att ha blivit våldtagen. VAD FAN TROR NI HÄNDER?? Det är ungefär som att vi killar skulle gå runt med tusenlappar som hänger ut ur byxorna och sedan klagar på att vi blivit rånade.

9. Tjejer som klagar på att dom aldrig kan hitta en vettig kille. DOM FINNS ÖVERALLT.

10. Tjejer som springer efter kändisar, som flera tjejer på Facebook som lägger till Jockiboi som vän och sedan gör ett inlägg i hans logg. "Hej du är världens bästa kille, du är absolut den bästa kram <3"

11. Alla tjejer som lägger upp en bild på en snygg kille och sedan kommenterar "Min man" Och så kommer en tjejkompis och kommenterar "Men varför lägger du upp en bild på min kille" Och då svarar tjejen "Hur kan han vara din kille när vi ska gifta oss? Hands off, bitchess"

12. Tjejer som försöker flörta med en och försöker lura en att man ska tro att dom gillar en så dom kan få bekräftelse eller försöker manipulera en till att gå på bolaget åt dom.

13 Tjejer som knullar runt och sedan tar illa upp när man kallar er slampor, TROR NI ATT SLAMPOR ÄR EN SÅN SOM LEGAT MED 4 TUSEN KILLAR ELLER?? Det räcker med 12 stycken i tidigt ålder,

14. Tjejer som säger att dom ALDRIG onanerar.

15. Tjejer som dejtar en kille medans hon har en annan kille i reserv.

16. Tjejer som super och sedan lägger upp 400 bilder ifrån deras äckliga fest.

17. Tjejer som skriver Facebook statusar som "Måste sova utan min kille ikväll, ååh jag saknar honom"
Eller "Varför finns de inga vettiga killar i det här landet?"



Jag har märkt att i stort sätt alla svenska tjejer är kopior av varandra.

OCH ni som klagar på min grammatik bevisar att ni har noll argument.


Källa: https://www.flashback.org/t2139501
2014-04-08,00:57,
Inlägg: #2
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
(2014-04-08,00:41)Sex Intelligence Skrev: Eftersom att jag har det svårt med att flyta på med dagens tjejer så tänkte jag lägga upp något från flashback som jag starkt håller med om. Det är så sjukt vad alla tjejer ska vara likadana vilket oftast förhindrar min process med tjejerna today.


1. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook. En tjejkompis kommenterar "Fin" Tjejen svarar "Tack men du är finare". En kille kommenterar "fin" Då svarar tjejen "tack "

2. En tjej tycker en youtube länk är rolig, tjejen lägger upp den på Facebook om kommenterar "Hahaha orkar inte" Eller typ "hahaha dog typ"

3. Tjejer har extremt höga krav på oss killar. Om att vi ska ha bra självförtroende och utseendekrav osv. Men om vi killar har krav på hur många tjejerna har legat med innan oss då är de helt plötsligt vi som är idioterna.

4. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook, och dagen efter så taggar hon sig i den så att den ska kunna synas i nyhetsflödet igen så tjejen kan dra in fler gillningar.

5. Tjejer som är 15 och blir tillsammans med killar som är liksom 22 år. NI BLIR INTE MER MOGEN OCH NI ÄR INTE MOGEN SJÄLV MED TANKE PÅ ERA BANALITETER.

6. Tjejer som vill ha "badboys" (dåliga pojkar) Och sedan blir ledsen för att dessa DÅLIGA POJKAR har varit otrogen eller slagit er.

7. Tjejer som går på krogen med korta jävla kjolar och sitter med benen i kors och försöker spela svårfångad, och tjejer som har urringning och sedan blir arg när man kollar ner i den.

8. Tjejer som har på tok för lite kläder när dom dricker, tex är ute i bara hotpants och ett litet linne och är så full så hon inte kan gå och SEDAN gnäller över att ha blivit våldtagen. VAD FAN TROR NI HÄNDER?? Det är ungefär som att vi killar skulle gå runt med tusenlappar som hänger ut ur byxorna och sedan klagar på att vi blivit rånade.

9. Tjejer som klagar på att dom aldrig kan hitta en vettig kille. DOM FINNS ÖVERALLT.

10. Tjejer som springer efter kändisar, som flera tjejer på Facebook som lägger till Jockiboi som vän och sedan gör ett inlägg i hans logg. "Hej du är världens bästa kille, du är absolut den bästa kram <3"

11. Alla tjejer som lägger upp en bild på en snygg kille och sedan kommenterar "Min man" Och så kommer en tjejkompis och kommenterar "Men varför lägger du upp en bild på min kille" Och då svarar tjejen "Hur kan han vara din kille när vi ska gifta oss? Hands off, bitchess"

12. Tjejer som försöker flörta med en och försöker lura en att man ska tro att dom gillar en så dom kan få bekräftelse eller försöker manipulera en till att gå på bolaget åt dom.

13 Tjejer som knullar runt och sedan tar illa upp när man kallar er slampor, TROR NI ATT SLAMPOR ÄR EN SÅN SOM LEGAT MED 4 TUSEN KILLAR ELLER?? Det räcker med 12 stycken i tidigt ålder,

14. Tjejer som säger att dom ALDRIG onanerar.

15. Tjejer som dejtar en kille medans hon har en annan kille i reserv.

16. Tjejer som super och sedan lägger upp 400 bilder ifrån deras äckliga fest.

17. Tjejer som skriver Facebook statusar som "Måste sova utan min kille ikväll, ååh jag saknar honom"
Eller "Varför finns de inga vettiga killar i det här landet?"



Jag har märkt att i stort sätt alla svenska tjejer är kopior av varandra.

OCH ni som klagar på min grammatik bevisar att ni har noll argument.


Källa: https://www.flashback.org/t2139501

Dat cynism! Wink Adapt or die trying! Wink
2014-04-08,01:02,
Inlägg: #3
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
(2014-04-08,00:41)Sex Intelligence Skrev: Eftersom att jag har det svårt med att flyta på med dagens tjejer så tänkte jag lägga upp något från flashback som jag starkt håller med om. Det är så sjukt vad alla tjejer ska vara likadana vilket oftast förhindrar min process med tjejerna today.


1. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook. En tjejkompis kommenterar "Fin" Tjejen svarar "Tack men du är finare". En kille kommenterar "fin" Då svarar tjejen "tack "

2. En tjej tycker en youtube länk är rolig, tjejen lägger upp den på Facebook om kommenterar "Hahaha orkar inte" Eller typ "hahaha dog typ"

3. Tjejer har extremt höga krav på oss killar. Om att vi ska ha bra självförtroende och utseendekrav osv. Men om vi killar har krav på hur många tjejerna har legat med innan oss då är de helt plötsligt vi som är idioterna.

4. Tjejer lägger upp en bild på sig själv på Facebook, och dagen efter så taggar hon sig i den så att den ska kunna synas i nyhetsflödet igen så tjejen kan dra in fler gillningar.

5. Tjejer som är 15 och blir tillsammans med killar som är liksom 22 år. NI BLIR INTE MER MOGEN OCH NI ÄR INTE MOGEN SJÄLV MED TANKE PÅ ERA BANALITETER.

6. Tjejer som vill ha "badboys" (dåliga pojkar) Och sedan blir ledsen för att dessa DÅLIGA POJKAR har varit otrogen eller slagit er.

7. Tjejer som går på krogen med korta jävla kjolar och sitter med benen i kors och försöker spela svårfångad, och tjejer som har urringning och sedan blir arg när man kollar ner i den.

8. Tjejer som har på tok för lite kläder när dom dricker, tex är ute i bara hotpants och ett litet linne och är så full så hon inte kan gå och SEDAN gnäller över att ha blivit våldtagen. VAD FAN TROR NI HÄNDER?? Det är ungefär som att vi killar skulle gå runt med tusenlappar som hänger ut ur byxorna och sedan klagar på att vi blivit rånade.

9. Tjejer som klagar på att dom aldrig kan hitta en vettig kille. DOM FINNS ÖVERALLT.

10. Tjejer som springer efter kändisar, som flera tjejer på Facebook som lägger till Jockiboi som vän och sedan gör ett inlägg i hans logg. "Hej du är världens bästa kille, du är absolut den bästa kram <3"

11. Alla tjejer som lägger upp en bild på en snygg kille och sedan kommenterar "Min man" Och så kommer en tjejkompis och kommenterar "Men varför lägger du upp en bild på min kille" Och då svarar tjejen "Hur kan han vara din kille när vi ska gifta oss? Hands off, bitchess"

12. Tjejer som försöker flörta med en och försöker lura en att man ska tro att dom gillar en så dom kan få bekräftelse eller försöker manipulera en till att gå på bolaget åt dom.

13 Tjejer som knullar runt och sedan tar illa upp när man kallar er slampor, TROR NI ATT SLAMPOR ÄR EN SÅN SOM LEGAT MED 4 TUSEN KILLAR ELLER?? Det räcker med 12 stycken i tidigt ålder,

14. Tjejer som säger att dom ALDRIG onanerar.

15. Tjejer som dejtar en kille medans hon har en annan kille i reserv.

16. Tjejer som super och sedan lägger upp 400 bilder ifrån deras äckliga fest.

17. Tjejer som skriver Facebook statusar som "Måste sova utan min kille ikväll, ååh jag saknar honom"
Eller "Varför finns de inga vettiga killar i det här landet?"



Jag har märkt att i stort sätt alla svenska tjejer är kopior av varandra.

OCH ni som klagar på min grammatik bevisar att ni har noll argument.


Källa: https://www.flashback.org/t2139501

Du har verkligen formulerat dig så brutalt det bara går. Antar att din raggning går lite sisådär
2014-04-08,01:15,
Inlägg: #4
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
Va är det här för jävla Sad boi whine?
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-04-08,01:46,
Inlägg: #5
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
Not sad, just fact of reality som jag ser repeat.

Vad ska det här ha med min raggning att göra ? inte mitt inlägg, källa som sagt.
2014-04-08,02:04,
Inlägg: #6
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
I stort sett alla punkter stämmer bra, javisst. Problemet är när man är väl medveten om det generella beteendet och samtidigt INTE får ligga särskilt mycket - det är som bäddat för att man ska bli bitter.

Men som sagt, nog är det en rätt klockren beskrivning gällande många unga kvinnors beteende idag, förklaringen hittar vi hos evolutionspsykologin.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-04-08,07:55,
Inlägg: #7
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
Den typiskt bekräftelsesökande fjortisen skilda föräldrar! Jag tror många tjejer som blir så här blir pga av skilda föräldrar...

Personer med stabila föräldrar som lever tillsammans livet ut blir själva väldigt stabila...

Ska man skaffa flickvän får man hålla sig till sånna brudarSmile


Annars stämmer det som Valle Sa , förstår man alltid här och inte kan utnyttja det och inte får ligga. Då förstår jag att man är bitter haha.. Det är ju sånna brudar ni beskriver här som MM funkar perfekt på.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-04-08,09:02,
Inlägg: #8
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
Håller med dig på alla punktern utan 8an, skulle du våldta nån pga av den anledningen?

Facebook/INstagram är bekräftelsebehov för brudarna medans vi snubbar bara matar deras egon mer och mer.

Alla letar bara relationer, ser brudar som gillar bilder på saker om hur deras förra kille svek dom blabla "findd the right guy" osv. Jag vill bara knulla och du med egentligen hon är bara förblindad av alla gucci sidor hon följer på instagram
2014-04-08,10:49,
Inlägg: #9
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
(2014-04-08,09:02)Ballin Skrev: Håller med dig på alla punktern utan 8an, skulle du våldta nån pga av den anledningen?

Dom flesta skulle inte göra det nej, men samtidigt som det andra exemplet han tog upp så skulle inte dom flesta råna en heller.

Men det betyder inte att det egna ansvaret försvinner för vi lever i en värld där det finns rånare, vi lever i en värld där det finns våldtäktsmän, vi lever i en värld där det finns mördare.

Det är så verkligheten är, så det är enbart rent efterblivet att frånsäga sig allt eget ansvar.

Det komiska är att detta feministiska dagisbarn hyckleriet även gäller på detta område.


Går man fram och muckar gräl och jävlas med ett mc gäng klockan tre på natten får man skylla sig själv om man blir misshandlad eller mördad.

Går man runt och flashar med mycket cash, rolex och feta guldhalsband i ett slumområde får man skylla sig själv om man blir rånad.

Det egna ansvaret är alltid där även om det är en själv som i grund är offret.

Men så fort det kommer till tjejer och någon kritik mot dom, då jävlar existerar inget eget ansvar längre och att överhuvudtaget nämna något om eget ansvar då jävlar är man kvinnoförtryckande,ondskan själv och nästan värre än våldtäcktsmannen, när man nämner att gå lättklädd ensam hem genom en park klockan tre på natten eller att gå ensam hem med 5 kriminella soc fall efter en tur på krogen kanske inte är det smartaste.
2014-04-08,12:35,
Inlägg: #10
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
Orkar inte diskutera med dig men de finns länder där folk går runt nakna och ingen våldtar, tror att många snälla morsgrisar med tråkig uppväxt(nördar) får låg empati för brudar och när dom väl får se lite kött..

Jag vill att brudarna ska klä sig sexigt och kmr inte våldta nån för de
2014-04-08,13:00,
Inlägg: #11
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
Även om jag inte är för våldtäkt så är min våldtäksbenägenhet stort på gymmet då det dyker upp big ass hot pants samtidigt frustrerad och vill bara sticka in pinnen.

Våldtäkt måste dock varit en vanlig grej under grott tiden imo.
2014-04-08,13:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-08,13:02 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #12
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
(2014-04-08,10:49)confused... Skrev: Dom flesta skulle inte göra det nej, men samtidigt som det andra exemplet han tog upp så skulle inte dom flesta råna en heller.

Men det betyder inte att det egna ansvaret försvinner för vi lever i en värld där det finns rånare, vi lever i en värld där det finns våldtäktsmän, vi lever i en värld där det finns mördare.

Det är så verkligheten är, så det är enbart rent efterblivet att frånsäga sig allt eget ansvar.

Det komiska är att detta feministiska dagisbarn hyckleriet även gäller på detta område.


Går man fram och muckar gräl och jävlas med ett mc gäng klockan tre på natten får man skylla sig själv om man blir misshandlad eller mördad.

Går man runt och flashar med mycket cash, rolex och feta guldhalsband i ett slumområde får man skylla sig själv om man blir rånad.

Det egna ansvaret är alltid där även om det är en själv som i grund är offret.

Men så fort det kommer till tjejer och någon kritik mot dom, då jävlar existerar inget eget ansvar längre och att överhuvudtaget nämna något om eget ansvar då jävlar är man kvinnoförtryckande,ondskan själv och nästan värre än våldtäcktsmannen, när man nämner att gå lättklädd ensam hem genom en park klockan tre på natten eller att gå ensam hem med 5 kriminella soc fall efter en tur på krogen kanske inte är det smartaste.


Du har en poäng men däremot borde det vara en självklarhet att en dam inte ska riskera att bli våldtagen, felet ligger hos mannen inte hos kvinnan när det gäller detta. Sen så skadar det inte med lite sunt förnuft, men jag tror att denna frågan löses bäst genom hårdare straff och direkt utvisning om det skulle vara en invandrare som begår brottet.
Stay calm and play some beerpong
2014-04-08,13:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-08,13:46 av {2} confused....)
Inlägg: #13
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
(2014-04-08,13:01)Beerpong Skrev: Du har en poäng men däremot borde det vara en självklarhet att en dam inte ska riskera att bli våldtagen, felet ligger hos mannen inte hos kvinnan när det gäller detta. Sen så skadar det inte med lite sunt förnuft, men jag tror att denna frågan löses bäst genom hårdare straff och direkt utvisning om det skulle vara en invandrare som begår brottet.

Ja, det borde vara en självklarhet på samma sätt som det borde vara en självklarhet att ingen blir rånad, misshandlad, mördad, blåst, lurad eller krig och hat i världen.

Men nu lever vi inte i en fantasi värld, vi lever i verkligheten.

Och på ALLA punkter råder det sunt förnuft och undvika hög risk områden och situationer i alla dessa punkter.

Men så fort det kommer till brudar och feminism, då jävlar ska det inte tas ansvar. Dom är som några jävla bortskämda barn som kräver att kunna bete sig hur fan som helst utan konsekvenser eller ansvar. Dom kan för fan t.o.m av egen fri vilja göra en grej, sen om dom ångrar sig i efterhand då är det alla andras fel utan deras eget.

Fylleångest ifrån gårdagens festande där dom blev kåta. Och frivilligt knallade = våldtäck.

Dom är verkligen som ett gäng bortskämda barn mentalt dom där jävla feministerna.

Edit: Och ja självklart ska huvud fokus ligga på förövarna i alla fallen, men man kan för det inte bete sig som en komplett idiot och frånsäga sig all form av förnuft och vägra ta ansvar som ett litet bortskämt barn. För faktum är att många våldtäkter kan undvikas om sunt förnuft och eget ansvar gäller lika mycket för feminister som för alla andra.
2014-04-08,13:52,
Inlägg: #14
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
(2014-04-08,01:46)Sex Intelligence Skrev: Not sad, just fact of reality som jag ser repeat.

Vad ska det här ha med min raggning att göra ? inte mitt inlägg, källa som sagt.

Om det inte har med raggning och göra så skapar man det under OFFTOPPIC.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2014-04-08,14:34,
Inlägg: #15
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
(2014-04-08,13:01)Beerpong Skrev: Du har en poäng men däremot borde det vara en självklarhet att en dam inte ska riskera att bli våldtagen, felet ligger hos mannen inte hos kvinnan när det gäller detta. Sen så skadar det inte med lite sunt förnuft, men jag tror att denna frågan löses bäst genom hårdare straff och direkt utvisning om det skulle vara en invandrare som begår brottet.

Det är givetvis en "självklarhet" att kvinnor ej ska riskera att bli våldtagna pga sitt lätta klädsel - felet ligger givetvis hos männen (de fåtal män som faktiskt våldtar), jag tror det är ytterst få som skulle påstå något annat.

Dock är det på samma sätt en självklarhet att jag ska kunna gå runt i rosengård klockan 2 på natten med 15 iphones stickandes ur brallorna, alternativt några tusenlappar, det är inte mitt "fel" om jag blir rånad - för rånad är något dåligt, det är nåt varje människa ska slippa bli utsatt för, liksom var människa ska slippa mördad, misshandlad och även våldtagen.

Med det sagt så finns det en ideal bild av verkligheten - och sedan finns det verkligheten i sig. I idyllen så kan alla göra 100% vad dom vill (sålänge dom ej bryter mot de rådande reglerna) och alla kommer leva i fred, allt kommer vara frid och fröjd. I verkligheten kommer det dock inte fungera såhär: Där bör man rådas ifrån att gå runt ensam i sämre områden med tusenlappar i fickorna och man bör även - om man nu är intresserad av att skydda sig - rådas ifrån att gå runt allt för naken om man vill minska risker att bli våldtagna. Varför? För även HUR mycket vi gapar om att det "är alltid gärningsmannens fel" - HUR mycket vi än i kör sjunger att kvinnor ska kunna gå klädd precis som dom vill utan att något händer - Så finns det våldtäktsmän där ute och så kommer det som det ser ut nu att fortsätta - och mer blir det.

Om man då ska giva ett konstruktivt råd som kan förbättra ens chanser att ej råka illa ut så kan ett legitimt sådant vara att ej gå runt för lättklätt.

Suger det? Javisst, men det är en sådan värld vi lever i och det är ett av många tips jag kommer ge min framtida dotter (om jag får någon), det finns säkerligen ett par yra feminister där ute som sätter rödvinet i strupen nu och hostar upp något om "min dåliga kvinnosyn!!" - Jaha? Man kan kalla det vad man vill, fakta är fakta och det är av ren logik att riskerna uppenbarligen minskar avsevärt när vi nu lever i ett sådant samhälle vi gör.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-04-08,14:48,
Inlägg: #16
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
mm, _moraliskt sett_ så gör gärningsmännen alltid fel och brottsoffret har aldrig gjort något fel, men man kan vidta försiktighetsåtgärder som minskar oddsen för att utsättas för nåt skit. Vissa verkar blanda ihop dessa två på det ena eller andra sättet.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-04-09,07:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-09,07:22 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #17
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
Näää. Det där vill jag inte tro på. Det är fel. Rasister. Ni är ett gäng bittra nazister som aldrig fått till det.

OBS! ironi..
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-04-09,14:47,
Inlägg: #18
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
(2014-04-09,07:21)Ragnarök Skrev: Näää. Det där vill jag inte tro på. Det är fel. Rasister. Ni är ett gäng bittra nazister som aldrig fått till det.

OBS! ironi..

Obvious förintelseförnekare också, 4 sure
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-04-09,16:05,
Inlägg: #19
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
Till alla bittra killar. Det ser ut som det gör för att ni är bittra. Skratta åt skiten istället som något otroligt skämt. Le åt galenskapen.

Ni kommer få ligga mer än innan, trust me.
2014-04-09,19:01,
Inlägg: #20
RE: Dagens tjejer i vårt samhälle
(2014-04-09,16:05)Willson Skrev: Till alla bittra killar. Det ser ut som det gör för att ni är bittra. Skratta åt skiten istället som något otroligt skämt. Le åt galenskapen.

Ni kommer få ligga mer än innan, trust me.

True dat. Själv ser jag bara massa sketcher framför mig
som jag vill genomföra för att parodisera påståendena...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,383 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,544 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,051 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,039 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,989 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Vart Gejmar man i Stockholm? mchammer 4 1,902 2016-08-01,12:08
Senaste inlägg:: mchammer
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,699 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu? SvaMp_ 8 5,010 2016-02-02,21:30
Senaste inlägg:: tay
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,021 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,353 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}