LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad har ni gjort för konkreta ändringar
2014-04-09,21:06,
Inlägg: #1
Vad har ni gjort för konkreta ändringar
Hej hej folks! Heart

Tänkte det kan vara kul att höra vad ni har gjort för konkreta ändringar i ert liv för att bli bra på damfronten (och framgångsrika övrigt i livet?) som är relaterat till inner game?
2014-04-09,22:32,
Inlägg: #2
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar
Mediterat. Runkar 1gång/vecka typ. Sedan typ allmänt försöker jag ta mer chanser, typ diskussioner, snacka med nån brud. försöker inte att vara så jävla rädd helt enkelt.

Om du är ny rekommenderar jag dig starkt att runka MAX 1/vecka, det är som domino, börjar du med det så blir du sjukt mycket starkare psykiskt och vågar ta flera steg.
2014-04-09,23:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-09,23:25 av {2} russel.)
Inlägg: #3
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar
kliva ut nykter och sluta runka.
Detta satte fart på saker och ting iallafall i en period när man köttade väldigt mycket krogen. Tycker jag peakade ordentligt Juli/augusti 2012 till januari eller något 2013.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-04-10,16:14,
Inlägg: #4
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar
Slutade snusa och runka, började träna, började äta zink,D-vitamin och omega3 på morgonen och försökt tänka mer på kosten. Sen sköta sömnen också, 8timmar varje dag med få undantag.
För mig började det så att jag ville träffa mer tjejer, men sen började det handla mer om att må så bra som möjligt! Inte för att jag har haft någon jätteframgång med tjejerna sen jag kom igång, men iaf fått ligga hyffsat regelbundet.
2014-04-10,23:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-11,00:03 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #5
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar
Jag är en extremt lat jävel som fått lite halvdåliga vanor som jag kämpar mot (för mkt framför datorn, delvis för
jag "jobbar" där och för att jag har många game-nördar som polare medan festpolarna träffar jag bara på
helger då dem har "riktiga jobb"). Här är några konkreta förändringar jag har gjort för att tvinga mig själv:

- Slängt mikrovågsugnen (forskar på nätet om superdiet med endast organisk föda, inge jevla sötma i något slag el fel fetter el rafinnerade kolhydrater samt optimala protein, har hamnat på nått som "brown rice protein" hm).

- Slängt datorbordet & investerat i ett ståbord (ska fixa ståmatta då flera timmars stående fan gör ont i fötterna) så jag inte kan vara lika mkt framför datorn och om jag är det så tränar jag bra hållning å bränner fler kalorier.

- Raderat onödiga spel från datorn (LoL, South Park (var kul ett genomspel), DayZ, osv). Har bara BF4 å CSGO som jag endast spelar med polare. Siktar på att inte känna behov att spela något spel alls, och i sådana fall endast som belöning om jag jobbat hårt under veckan el. dagen.

- Investerat i gymkort, ska fixa cykel då jag har problem att gå ned till gymet då jag blir svettig bara av att gå hem sedan med träningsväskan. Nu kmr jag ha extra nytta av att träna benen å ryggen pga ståbordet.

- Gått fram å tebax med nofappandet, blir extra tungt på helgerna när man kommer hem tomhänt pga feghet.
2014-04-27,20:14,
Inlägg: #6
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar
Definitivt största förändringen är väl komplett ändrat syn på verkligheten runt mig. Jag ser saker tydligare nu när jag lärt mig varför saker och ting fungerar i det sociala. Innan förstod jag det mesta genom magkänsla och instinkt men nu kan jag studera situationerna och se utgången redan innan det skett.

Därför är jag väl smidigare socialt, kan lättare förstå hur folket omkring mig tänker.

Negativa förändringar är att mina ambitioner har växt snabbare än min utveckling vilket ibland fått mitt ego att bli för stort. Jag vill mycket mer nu och är därför missnöjd med min egen situation, vilket tyvärr har fått mig att ljuga om saker för mina vänner för att känna mig som den jag vill vara och få dom att se mig som den jag vill. Sjukt patetiskt men jag har nog fått kontroll över den tråkigheten i stort. Ibland på fyllan kan jag råka dra nån lögn men jag inser det snabbt och skäms då för mig själv så det ska nog gå att få bort nu.

Har fått alla rätta verktyg för att skapa den framtid jag önskar och därför är jag optimistisk inför 2014 nu, detta året är året jag genomför allt jag mentalrunkade om förra året. Wink

Life´s good!
2014-04-27,22:45,
Inlägg: #7
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar
Bestämde mig till 100% för att verkligen bli bra. For reals. Detta var verkligen the only shot I had för att verkligen kunna få kvinno-delen på plats i mitt liv så jag var jävligt driven. Reggade mig här i februari förra året, slutade runka, började meditera och lärde känna några wings som var lika drivna som mig. Gick ut typ fyra gånger i veckan när jag lärde mig som mest och hade den här guiden som ledstjärna så jag kunde följa min utveckling http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=1804

Har idag skrapat ihop en 50-60 lays och känner att jag är urbota trött på att ha ONS, gör det dock fortfarande för att träna upp min skill mera under tiden jag letar flickvän =)

De saker som jag idag tror skulle vara de närmsta magic pill man kan hitta, förutom en sjujävla massa action då, är följande.

Non-neediness -> Alltså att inse att man är lycklig no matter what. Speciellt no matter what the girl thinks. Boken Zen and the Art of Happiness av Chris Prentiss är ngt jag skulle rekommendera till alla. Väldigt kort och koncist, typ 90 sidor, och går igenom både på ett filosofiskt och scientific sätt vad happiness egentligen innebär och hur man lär sig att bli det.

No-fap (ännu hellre no-ejaculation men de e fan väldigt svårt) -> Detta ger en större sexuell drivkraft som både hjälper en med att ta fram sin dominanta sida samtidigt som det hjälper att "tvinga" en att ta action. Eftersom man inte kan dra hem och gråtrunka i duschen längre tvingar man ju sig själv till att grow some balls och försöka hitta riktiga damer istället Smile
2014-04-28,14:02,
Inlägg: #8
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar
(2014-04-27,22:45)godsgift Skrev: Bestämde mig till 100% för att verkligen bli bra. For reals. Detta var verkligen the only shot I had för att verkligen kunna få kvinno-delen på plats i mitt liv så jag var jävligt driven. Reggade mig här i februari förra året, slutade runka, började meditera och lärde känna några wings som var lika drivna som mig. Gick ut typ fyra gånger i veckan när jag lärde mig som mest och hade den här guiden som ledstjärna så jag kunde följa min utveckling http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=1804

Har idag skrapat ihop en 50-60 lays och känner att jag är urbota trött på att ha ONS, gör det dock fortfarande för att träna upp min skill mera under tiden jag letar flickvän =)

De saker som jag idag tror skulle vara de närmsta magic pill man kan hitta, förutom en sjujävla massa action då, är följande.

Non-neediness -> Alltså att inse att man är lycklig no matter what. Speciellt no matter what the girl thinks. Boken Zen and the Art of Happiness av Chris Prentiss är ngt jag skulle rekommendera till alla. Väldigt kort och koncist, typ 90 sidor, och går igenom både på ett filosofiskt och scientific sätt vad happiness egentligen innebär och hur man lär sig att bli det.

No-fap (ännu hellre no-ejaculation men de e fan väldigt svårt) -> Detta ger en större sexuell drivkraft som både hjälper en med att ta fram sin dominanta sida samtidigt som det hjälper att "tvinga" en att ta action. Eftersom man inte kan dra hem och gråtrunka i duschen längre tvingar man ju sig själv till att grow some balls och försöka hitta riktiga damer istället Smile

Respect man! :-) Du ger mig hopp & inspiration att växa mina ballar ännu mer! Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Resa själv - vilka av er har gjort det eller funderat på det? Set Theory 12 7,426 2014-11-09,18:54
Senaste inlägg:: Tumba

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}